Mode & Beauty alle pijlers

Spijt van iets wat je hebt laten doen

28-04-2017 00:37 58 berichten
Ik heb onlangs adertjes laten laseren, een paar in mijn gezicht en een aantal op mijn benen. De kosten; € 300,- Het resultaat; ze zijn terug en met meerdere.



Ook heb ik op 4 voortanden een soort van facing waardoor ik een oud omaatje lijk. Natuurlijk was ik goed geadviseerd voordat ik die behandeling kreeg maar ik schrik nog iedere dag ervan. Al 2 jaar.



Ik ben benieuwd of jullie ook eens iets hebben laten doen waarvan je spijt hebt?
Waar heb je die facings laten zetten dan? Het is juist de bedoeling dat dat een frisse uitstraling geeft en met mooie (witte) tanden oog je jonger. Waar is het bij jou misgegaan?
Oh ze zijn wit, en super netjes. Te perfect. Dat is het ook, het lijkt alsof ik een gebit heb van een oud vrouwtje
Ik ben ook een aantal keer terug gegaan, ik wil die tandarts niet noemen trouwens, die doet ook zijn best. Maar het oogt echt verkeerd bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Kan je tandarts de vorm niet wat aanpassen door hier en daar wat af te slijpen? Ik heb ze ook, op mijn 6 voortanden, en heb ze juist niet perfect recht laten slijpen. Ziet er heel natuurlijk uit en ben er superblij mee
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Ik heb alleen mn wenkbrauwen en oogleden laten liften. Daar geen spijt van.
quote:Witchy schreef op 28 april 2017 @ 00:52:

Kan je tandarts de vorm niet wat aanpassen door hier en daar wat af te slijpen? Ik heb ze ook, op mijn 6 voortanden, en heb ze juist niet perfect recht laten slijpen. Ziet er heel natuurlijk uit en ben er superblij meeOhh ik kan soms wel janken over het resultaat, ze heeft het 2x bijgeslepen maar nog .. mag ik misschien het adres van jouw tandarts? misschien door een prive berichtje? Ik ben nu in staat om het hele land af te rijden haha..
Maar nu gaat het over mijn tanden en dat wilde ik niet, ik was benieuwd of jullie ook zo'n ervaring hadden.
Alle reacties Link kopieren
Nou, helaas voor jou is het wel iets verder dan heel het land... woon in zuid Europa
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Ondanks mijn slechte ervaringen met het laseren en mijn tanden twijfel ik wel over permanent make up. Dat lijkt me een uitkomst. Een zwart lijntje boven de ogen en de wenkbrauwen , ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen laten doen? Advies welkom!
Alle reacties Link kopieren
Oh, bedenk me net dat hij ooit ( hij is gewoon een Nederlandse man) heeft verteld dat hij met enige regelmaat ( eens per 2/3 maanden, zoiets ) terug gaat en in Nederland wat behandelingen doet voor een paar dagen. Als je interesse hebt wil ik wel voor je vragen in welke regio dat zou zijn..
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
quote:Witchy schreef op 28 april 2017 @ 01:06:

Oh, bedenk me net dat hij ooit ( hij is gewoon een Nederlandse man) heeft verteld dat hij met enige regelmaat ( eens per 2/3 maanden, zoiets ) terug gaat en in Nederland wat behandelingen doet voor een paar dagen. Als je interesse hebt wil ik wel voor je vragen in welke regio dat zou zijn..Heel graag, ik heb goedkope facings, 4 tanden € 600,- 2 jaar geleden. Ik heb geen lef genoeg om hier een foto te tonen maar als je het zou zien zou je me gelijk geven.
En waar ik nog meer van baal, als in geld verspilling, is dat wegspuiten van aders. Dat is helemaal een grap.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je direct. 2 weken geleden was nl. één van mijn tanden (dus met facing en al) compleet afgebroken. Heb helaas door medicatie een heel slecht gebit. En toen had ik dus net een week of drie die facings. Was er helemaal aan gewend, voelde en zag eruit als tanden van mezelf, maar dan iets witter. Hij heeft toen van composiet een nieuwe tand gemaakt en die bevestigd op de wortel die gelukkig nog compleet was. Het leek in eerste instantie prima, maar thuis na een aantal keer in de spiegel kijken vond ik het niet kloppen met het totale aanzicht. De tand zag er 'ronder' uit dan de afgebroken tand geweest was en dat maakte het hele beeld anders. En ik was daarvoor zo blij geweest met die facings dat ik nu niet kon wennen aan die nieuwe tand. Het was zo mooi en nu ging ik voor mijn gevoel terug naar 'minder mooi'. Hij heeft er toen een hoekje aangezet, de tand iets minder 'bol' geslepen en toen was het weer helemaal goed. Dus ik snap helemaal wat je bedoelt. Het moet gewoon kloppen bij je gezicht.



Ik ben er volgende week toch weer, dan wil ik wel voor je vragen waar in NL hij (bepaalde tijden dus hè) werkt.
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 28 april 2017 @ 01:11:

En waar ik nog meer van baal, als in geld verspilling, is dat wegspuiten van aders. Dat is helemaal een grap.Ik heb toevallig net een topic over zichtbare aders in het gezicht geopend. Wat houdt bovenstaande inn(waar je dus niet tevreden over bent?)
Alle reacties Link kopieren
Nog niet ;) maar ik krijg dit jaar een cosmetische operatie om medische redenen en heb de plastisch chirurg zorgvuldig uitgezocht. Was erg moeilijk om toestemming van de verzekering te krijgen, krijg maar 1 kans dus het moet goed zijn.
-
Alle reacties Link kopieren
@Floorine: ziet permanente make up en ook nog goed uit als je 80 bent? Ik weet het zelf niet, maar zou me die vraag wel stellen. En goed zoeken naar iemand die dit subtiel en netjes kan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Floorine schreef op 28 april 2017 @ 01:09:

[...]





Heel graag, ik heb goedkope facings, 4 tanden € 600,- 2 jaar geleden. Ik heb geen lef genoeg om hier een foto te tonen maar als je het zou zien zou je me gelijk geven.Kan het probleem zijn dat je voor te goedkope opties gaat? Het laseren van de adertjes is ook redelijk goedkoop gebeurd als ik het zo lees. Ik heb ook wat adertjes laten laseren (spider naevus) en dat is heel goed gelukt maar dat was in verhouding wel een stuk duurder (rond de 70 euro voor een plekje). Als je permanente make up wil laten zetten neem dan de beste en niet de goedkoopste. Je wil echt niet de aankomende 4 jaar met een scheef lijntje om je oog lopen want dat krijg je ook niet gecorrigeerd denk ik.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Sterren hebben juist facings voor het mooie. Bij Gerard Joling kan je het zien maar als het goed gedaan is heb je alleen prachtige tanden hoor. Sommige redden het met bleken alleen, maar facings zijn erg populair.



Ik zou verder niets meer laten doen als je niet als plastic-fantastic wil overkomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een of twee behandelingen gekocht om vet te laten bevriezen bij zo'n social deal achtige website, ben ff de naam kwijt. Geen spijt vd behandelingen want je zag er natuurlijk niks van maar wel zonde van het geld was toch alsnog 200 of 300 euro ofzo..
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Alle reacties Link kopieren
To, waarom zou je nog een keer iets aan jezelf laten doen na twee van deze ervaringen? Oprechte vraag. Ik zou, na twee keer een slechte ervaring, niet meer durven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens best veel moeten doen ivm met een soort ongeluk. Het is allemaal een paar keer over gedaan. Soms omdat het de eerste keer niet lukte, soms omdat het in meerdere fases moest. Ik zou alleen nog maar nuttige dingen aan mijn lijf doen. Nuttig als in: oogleden die overhangen liften.
Ik heb mijn wenkbrauwen laten plukken bij een salon. Normaal deed ik dat altijd zelf, ik heb dunne wenkbrauwen maar er zitten wel altijd verdwaalde haartjes waar ik ze niet wil hebben.



Jammer genoeg heeft ze mijn boog verpest en bij een wenkbrauw zelfs te veel haren geplukt, ik heb nu een stukje te kaal. Heb maar een dure wenkbrauwpoeder gekcoht en doe het maar weer zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven