Studie visum aanvragen vanuit het buiteland.

27-04-2017 19:54 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste!



Mijn man gaat voor 9 maanden tot max. een jaar naar Afrika voor zijn werk waarschijnlijk gaat hij één deel naar Ghana en één deel naar Zuid-Afrika. Ik studeer op dit moment nog en heb daarmee de mogelijkheid om een deel van mijn studie in het buitenland te doen. Alleen moet er ontzettend veel geregeld worden, administratief gezien, voordat ik überhaupt in Afrika mag studeren. Het belangrijkste wat ik hiervoor nodig heb is een studievisum, maar omdat de aanvraag en de goedkeuring van een studie visum nogal snel een half jaar tijd in beslag neemt, ben ik bang dat ik dit niet op tijd geregeld krijg voordat we daarnaartoe gaan.



Weet iemand of het mogelijk is om dit te regelen terwijl je al in het buitenland bent?



Bedankt voor de hulp!
Ik ga het even navragen voor je, mijn dochter heeft haar co schappen daar gelopen en gewerkt. Als je je pb aan zet zal ik even mijn email naar je sturen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 27 april 2017 @ 20:13:

Ik ga het even navragen voor je, mijn dochter heeft haar co schappen daar gelopen en gewerkt. Als je je pb aan zet zal ik even mijn email naar je sturenWat gaaf dat ze daar haar co-schappen gelopen heeft! Ik zie het nu pas, excuses maar heb mijn instellingen aangepast, als het goed is kun je mij een berichtje sturen
Je hebt pb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven