Worst mom of the year award....

27-04-2017 21:33 185 berichten
Ja, ja... het is pas april, maar ik ga alvast een poging doen om de winnaar voor deze award te vinden.....

Dus vul aan: 'Ik verdien de slechtse moeder van het jaar award, omdat.......'





TO trapt af;



... ik vandaag mijn dochter van 8 kwijtraakte op Koningsdag, midden in Utrecht op een mega-druk kruispunt... en ze had geen polsbandje met telefoonnummer, geen meetingpoint of iets dergelijks... hoe stom kun je zijn?!

God dank voor de mevrouw die zo vriendelijk was om met dochter samen te gaan zoeken naar ons, verschillende telefoonnummers heeft geprobeerd en haar uiteindelijk naar de politie bracht, waar wij ons een minuut later ook meldden.
Toen het zwanger raken niet zo snel lukte en ik op een verjaardag twee wijntjes heb gedronken. Ik werd hondsberoerd en bleek zwanger. Nu is dochter verminderd intelligent en voel mij schuldig
Zoon loopt momenteel al 2 weken met een pleister om zijn vinger. Zijn nagel is er af aan het gaan maar duurt nogal lang. 3 weken geleden deed ik de buitendeur dicht en z'n vinger zat er tussen aan de scharnierkant. Voel(de) ik me ook flink schuldig over..
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nog vreselijk omdat ik van de week dochter ging ophalen bij t kdv en vriend haar weggebracht. De maxi cosie stond in de family safe geklikt dus ik zet haar erin heb dat ding niet gecheckt maak een bocht en de maxi cosie met dochter kiept om op de achterbank. Brullen natuurlijk ik schrok me dood!
where ever you go, go with your heart
quote:Ri88 schreef op 27 april 2017 @ 22:31:

Zoon loopt momenteel al 2 weken met een pleister om zijn vinger. Zijn nagel is er af aan het gaan maar duurt nogal lang. 3 weken geleden deed ik de buitendeur dicht en z'n vinger zat er tussen aan de scharnierkant. Voel (de) ik me ook flink schuldig over..Dat heb ik met mijn broertje gehad. Hij had toen zijn vinger gebroken
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 27 april 2017 @ 22:30:

Toen het zwanger raken niet zo snel lukte en ik op een verjaardag twee wijntjes heb gedronken. Ik werd hondsberoerd en bleek zwanger. Nu is dochter verminderd intelligent en voel mij schuldig Nee toch?! Hou op, hoor! Niet schuldig voelen, heeft geen zin (I know, vast makkelijker gezegd dan gedaan)!
Alle reacties Link kopieren
En ik heb helaas wel meer slechte dingen gedaan zo is ze een keer van het bed gevallen omdat ik dacht dat ze wel even rustig lag midden op t bed en snel wat pakte uit de badkamer ik hoorde bonk en ze had een hele blauwe bult vreselijk
where ever you go, go with your heart
De achterdeur met een flinke zwieper achter me dichtgooien met zoons vinger ertussen. Aan de scharnierkant. We zijn maanden verder en zijn nageltje begint eindelijk terug te groeien.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste heeft een jaar bij een logopedist gelopen vanwege articulatie. Tegen het einde ging het echt super goed.

Na een dag vol strubbelingen, zoon was al even brutaal geweest en ineens zegt hij, dacht ik: ' mama is een snol'. Ik dacht waar heeft hij dat nou geleerd. Ik uit mn dakpan en heel boos.

Kom ik er een uur later achter dat ie zei: mannen hebben een snor .

Ik herhaalde alleen elke keer: snol?

Hij: ja snor!



Wat schaamde ik me



Bijna 4 jaar later, zoon last van wratjes onder zn voet, best pijnlijk dus naar de huisarts, moest met stikstof en het is best een piepert dus moest hem goed vasthouden.

We moesten terug voor 3 nieuwe pogingen. Mensen in de wachtkamer dachten vast dat we een speenvarken aan t slachten waren. Ik zei elke keer niet aanstellen.

Paar weken terug moest ik een stukje huid /wildgroei weg laten halen, ook met stikstof maar deed toch iets meer zeer dan ik dacht .

Heb gelijk sorry gezegd tegen mn bikkel
Not my circus, not my monkeys
Ik heb vandaag mijn kinderen mee naar een kroeg genomen. Ze hebben er de hele dag gedanst en gezongen met de andere kindjes. Tegen de avond dacht ik nou ik neem een wijntje, tot ik door een bezoekster van diezelfde kroeg werd bedreigd dat ze per direct de kinderbescherming ging bellen. Mijn reactie was, ga je gang, waarschijnlijk worden ze dan direct in beslag genomen. Heeft echt gelijk de hele dag verziekt. Mijn kinderen hebben het zo vreselijk leuk gehad maar wat een domper zeg.
quote:Pieps2016 schreef op 27 april 2017 @ 23:18:

Ik heb vandaag mijn kinderen mee naar een kroeg genomen. Ze hebben er de hele dag gedanst en gezongen met de andere kindjes. Tegen de avond dacht ik nou ik neem een wijntje, tot ik door een bezoekster van diezelfde kroeg werd bedreigd dat ze per direct de kinderbescherming ging bellen. Mijn reactie was, ga je gang, waarschijnlijk worden ze dan direct in beslag genomen. Heeft echt gelijk de hele dag verziekt. Mijn kinderen hebben het zo vreselijk leuk gehad maar wat een domper zeg.



Huh?!?!

Hoezo zou je niet een wijntje kunnen doen met je kinderen om je heen?

Kijk, als je nou een hele fles leeg slurpt, da's een ander verhaal.
quote:south schreef op 27 april 2017 @ 23:24:

[...]





Huh?!?!

Hoezo zou je niet een wijntje kunnen doen met je kinderen om je heen?

Kijk, als je nou een hele fles leeg slurpt, da's een ander verhaal.Ja kinderen horen niet in een kroeg en ouders horen nu eenmaal niet te drinken. Ben ik het opzich mee eens dat kinderen niet in een kroeg horen maar ach het is Koningsdag en de klandizie van de kroeg bestond vandaag voornamelijk uit fristi en appelsap en als een ouder dan 1 wijntje neemt dan zie ik daar geen problemen in. Een andere bezoekster wel...
quote:Pieps2016 schreef op 27 april 2017 @ 23:30:

[...]



Ja kinderen horen niet in een kroeg en ouders horen nu eenmaal niet te drinken. Ben ik het opzich mee eens dat kinderen niet in een kroeg horen maar ach het is Koningsdag en de klandizie van de kroeg bestond vandaag voornamelijk uit fristi en appelsap en als een ouder dan 1 wijntje neemt dan zie ik daar geen problemen in. Een andere bezoekster wel...Goh... in mijn dorp staat iedereen met kind in de kroeg (en op het plein). Niet alleen met Koningsdag, maar ook met de kermis, feestweek, EK, WK en er is zelfs bij de maandelijkse vrij-mi-bo nu een kinderopvang geregeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 27 april 2017 @ 22:30:

Toen het zwanger raken niet zo snel lukte en ik op een verjaardag twee wijntjes heb gedronken. Ik werd hondsberoerd en bleek zwanger. Nu is dochter verminderd intelligent en voel mij schuldig

Oh nee, niet doen! Dat kan echt niet door jou komen.

Je moet echt behoorlijk wat drinken wil een foetus daar iets aan overhouden. Ik heb even deze tekst voor je gekopieerd:

 Het drinken van minder dan één glas alcohol per dag kan onder andere de risico’s op een miskraam, foetale sterfte en vroeggeboorteverhogen.



Het drinken van één a twee glazen per dag leidt, naast de eerder genoemde effecten, waarschijnlijk tot een negatief effect op de motorische ontwikkeling van het kind. Ook is er mogelijk een hoger risico op een laag geboortegewicht. Hoe meer alcohol de moeder drinkt, des te groter is de kans op negatieve effecten.

En dan hebben ze het over elke dag drinken. Eenmalig twee glazen geeft een heel licht verhoogde kans op miskraam of vroeggeboorte, maar kan echt niet leiden tot afwijkingen.

Niet jezelf de schuld meer geven dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 27 april 2017 @ 23:18:

Ik heb vandaag mijn kinderen mee naar een kroeg genomen. Ze hebben er de hele dag gedanst en gezongen met de andere kindjes. Tegen de avond dacht ik nou ik neem een wijntje, tot ik door een bezoekster van diezelfde kroeg werd bedreigd dat ze per direct de kinderbescherming ging bellen. Mijn reactie was, ga je gang, waarschijnlijk worden ze dan direct in beslag genomen. Heeft echt gelijk de hele dag verziekt. Mijn kinderen hebben het zo vreselijk leuk gehad maar wat een domper zeg.

Serieus????? In het dorp waar ik woon gaan de kinderen uit hun dak bij het springkussen en de trampoline en zit iedereen aan de drank.

Wat een maf mens!
Laatste keer dat ik een sigaret rookte was zoon ongeveer 2,5 jaar. Hij is nu 6 en kan zich dat kennelijk niet meer herinneren. Dus toen ik een paar weken terug ( zonnetje, terras, wijntje, kennis met pakje sigaretten...) een sigaret rookte en zoonlief toevallig net langs kwam lopen kreeg ik me toch een preek!! " mama ROOK jij??!!" Het is vies, slecht voor je... de hele Sire campagne kwam voorbij . Gelukkig vond ik het zelf ook vies dus dat was eens maar nooit weer!
Ik vind het heel leuk om de verhalen te lezen. Maar maak er nooit een 'wie is de beste moeder' wedstrijd van. In dit topic mag je vertellen wat er mis ging en hoe je dat kon relativeren, heel vaak verzanden dit soort topics in een wedstrijdje, dat zou ik jammer vinden.



Ook over moeders die niet meedoen met de discussie trouwens, het fenomeen moeder ligt altijd onder vuur maar daarom is het juist ook zo goed de verhalen van anderen te lezen. Zodat je weet, dat we allemaal maar mensen zijn en er regelmatig iets mis gaat, zonder blijvende schade. Ik denk dat het handig is, te zien dat anderen dan wel imperfect zijn maar dat zijn we allemaal.



On topic, ik heb mijn jongste een keer op haar hoofd laten vallen, goddank van een kleine afstand. Ik had een gladde broek aan en ze gleed zo van mijn schoot op de grond. Waarom ik zo nodig een gladde broek aan had gedaan, heeft me nog nachten slaap gekost. Dat ding meteen weggedonderd. Mijn ijdelheid kostte haar een bult op haar bol, nou, ik schaamde me dood.
Kind zonder riempje in maxi cosi.........check

Kind van bed gevallen tijdens stoeien, voortand eruit.....check

Vinger van kind tussen de deur.........check

Rugpijn bij kind van 8 niet serieus nemen, na half jaar naar dokter; hernia........check

Kind bijna geschorst op Middelbaar omdat ik ipv cola een blikje bier had meegegeven (verzachtende omstandigheden; licht in koelkast doet het niet, het was vroeg, ik ben kippig)..........check
Alle reacties Link kopieren
ik heb mijn eerste kind bijna in de winkel laten staan. Hij zat in de maxi cosi en ik had hem even op de grond geparkeerd naast het kassablok en stond wat te praten. Ik reken af en loop naar buiten. Werd teruggeroepen door winkelmeisje; "vergeet uw kind niet". Oeps.
quote:tantesidonia schreef op 28 april 2017 @ 01:54:

Kind zonder riempje in maxi cosi.........check

Kind van bed gevallen tijdens stoeien, voortand eruit.....check

Vinger van kind tussen de deur.........check

Rugpijn bij kind van 8 niet serieus nemen, na half jaar naar dokter; hernia........check

Kind bijna geschorst op Middelbaar omdat ik ipv cola een blikje bier had meegegeven (verzachtende omstandigheden; licht in koelkast doet het niet, het was vroeg, ik ben kippig)..........check
Alle reacties Link kopieren
quote:Damselindistress schreef op 27 april 2017 @ 22:30:

Toen het zwanger raken niet zo snel lukte en ik op een verjaardag twee wijntjes heb gedronken. Ik werd hondsberoerd en bleek zwanger. Nu is dochter verminderd intelligent en voel mij schuldig



Voel je niet schuldig hierom hoor. Ik wist pas na 9 weken dat ik zwanger was, heb in die 9 weken veel gedronken, gerookt, op stap geweest, ibuprofen geslikt, geen foliumzuur....

Nu zit kind in vwo 4 en doet het goed. Echt, voel je niet schuldig!
verdwaald op het nieuwe forum
Wat een lieve berichtjes
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 28 april 2017 @ 01:54:

Kind bijna geschorst op Middelbaar omdat ik ipv cola een blikje bier had meegegeven (verzachtende omstandigheden; licht in koelkast doet het niet, het was vroeg, ik ben kippig)..........check
anoniem_100165 wijzigde dit bericht op 28-04-2017 20:37
Reden: Verkeerde smiley
% gewijzigd
quote:hechicero schreef op 28 april 2017 @ 20:36:

[...]





Ooh die is ook erg inderdaad.
TVP, wat goed en leuk, dit topic! :D
Oudste dochter was 2 en kon niet slapen, was maar aan het het piepen en huilen en er leek niets aan de hand, ik werd er helemaal gek van. Na even flink gehuild te hebben was het eindelijk stil, fijn kunnen wij ook gaan slapen. Kom ik de volgende ochtend in haar kamer, blijkt ze flink overgegeven te hebben en blijkbaar de avond daarvoor pas kunnen slapen toen het eruit was. Had ze de hele nacht in haar vieze ledikant gelegen.

Toen voelde ik me wel echt even een hele slechte moeder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven