Wat denken Willem en Maxima echt?

26-04-2017 20:44 623 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af wat Willem Maxima, de kinderen en de overige leden van het koningshuis ECHT denken tijdens Koningsdag.

Morgen komt het koninklijke gezelschap aan met de trein, ze worden eerst welkom geheten door een 1000 koppig koor, daarna begint de tocht door de stad, ik ben wel eens benieuwd wat ze ECHT denken van al die mensen die een heel jaar bezig zijn met voorbereidingen, groepjes dames gekleed in klederdracht die sinds 7.00 's ochtends langs de route staan, in de hoop dat de Koning hun zelf gepunnikte sjaaltje in ontvangst zal nemen, mensen die meedoen met het programma die als een kind zo blij zijn als het koninklijke gezelschap langs hun tafeltje loop ( na uren koukleumen) zodat ze kunnen vertellen over het kunstwerkje dat ze hebben gemaakt speciaal voor Amalia, en dan weer het zoveelste oude mannenkoor, en alweer koekhappen,en natuurlijk moeten de prinsen ook meedoen aan een wedstrijdje voetbal (of een andere sport) Het zal mij niet verbazen als het gezelschap blij is wanneer ze thuis aankomen, joggingpak aan en lekker bankhangen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:25:

[...]



Weet ik, maar ik ben graag optimistisch
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 27 april 2017 @ 22:26:

[...]





Offtopic: Wat heb jij een leuke avatar.Dank je
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeur. Het was super leuk in Tilburg

De familie is/doet allemasl even aardig en zagen er prachtig uit.

Het geluid op t.v. is heel anders dan in 't echt. Dat meisje en die rappers zijn moeilijke kinderen die door een zangproject op 't rechte pad proberen te blijven. Natuurlijk niet perfect maar ga daar maar eens als amateur staan.



Amalia is niet dik. Ze is heel groot en wat grof gebouwd. T.v. vertekend.



Het eindconcert was super.



Hierna hebben ze nog, achter de schermen een speciale taart gegeten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Er waren zo'n 900 agenten, vertelde één van hun. Heel veel onopvallende.

De agenten waren er vanacht om 4 uur al.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatti schreef op 27 april 2017 @ 22:53:

Er waren zo'n 900 agenten, vertelde één van hun. Heel veel onopvallende.

De agenten waren er vanacht om 4 uur al.Boel snipers op alle daken.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ja, tegenover de Spoorzone staat een groot hoog gebouw, daar zag je ze.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Maar ook heel veel, zonder uniform, tussen het publiek.



En in de lucht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:47:

[...]



Maar andere opties zijn er niet. Pejeka heeft alles afgekeurd.Crocs?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Pejeka dié uitermate geschikt acht
WA is groot, Maxima ook.

Amalia zal dat waarschijnlijk ook worden, die moet gewoon nog in proportie komen, net als de meeste pubers.

Als je beelden van de jonge Beatrix ziet is die trouwens ook slank hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monti schreef op 27 april 2017 @ 21:46: [...]



Ik heb geen instagramIk ook niet, maar er je kan (nog) op de opgestelde accounts kijken. Bij facebook is dat een stuk lastiger geworden.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn toch zoveel meer andere modellen dan sneakers, ballerina's en enkellaarsjes? Overigens had ze wel lange laarzen kunnen dragen met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Dat Amalia het moeilijk heeft, evenals (wellicht in mindere mate) haar zusjes omdat zij in een keurslijf moeten vanwege hun door geboorterecht toekomstige taken en dat deze kinderen zo in beeld zijn en iedereen daar iets van kan en mag vinden... Tja. Iedereen die voor het in stand houden van een monarchie is, doet het deze kinderen aan.

Kun je wel enerzijds zo'n koninklijke familie geweldig vinden en boos worden op iedereen die commentaar levert op het uiterlijk, de kleding, enz. waar je het in je adoratie niet mee eens bent, maar feit blijft dat je het zelf mede in stand houdt.
quote:Theamuts schreef op 27 april 2017 @ 12:22:

Amalia lijkt qua postuur en bewegen op haar oma en overgrootoma. Niets mis mee!Inderdaad Juliana&Wilhelmina
quote:Case-je schreef op 28 april 2017 @ 08:43:

Dat Amalia het moeilijk heeft, evenals (wellicht in mindere mate) haar zusjes omdat zij in een keurslijf moeten vanwege hun door geboorterecht toekomstige taken en dat deze kinderen zo in beeld zijn en iedereen daar iets van kan en mag vinden... Tja. Iedereen die voor het in stand houden van een monarchie is, doet het deze kinderen aan.

Kun je wel enerzijds zo'n koninklijke familie geweldig vinden en boos worden op iedereen die commentaar levert op het uiterlijk, de kleding, enz. waar je het in je adoratie niet mee eens bent, maar feit blijft dat je het zelf mede in stand houdt.

Dit is natuurlijk wel waar.



Overigens vind ik het echt not done om openbaar vanalles neer te plempen over een 13-jarig meisje. Waar of niet waar, dat doe je gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Case-je schreef op 28 april 2017 @ 08:43:

Dat Amalia het moeilijk heeft, evenals (wellicht in mindere mate) haar zusjes omdat zij in een keurslijf moeten vanwege hun door geboorterecht toekomstige taken en dat deze kinderen zo in beeld zijn en iedereen daar iets van kan en mag vinden... Tja. Iedereen die voor het in stand houden van een monarchie is, doet het deze kinderen aan.

Kun je wel enerzijds zo'n koninklijke familie geweldig vinden en boos worden op iedereen die commentaar levert op het uiterlijk, de kleding, enz. waar je het in je adoratie niet mee eens bent, maar feit blijft dat je het zelf mede in stand houdt.



Ben ik het niet mee eens. Het gaat er om dat je geen commentaar levert op kinderen, of dat nou royals zijn of niet.

Ik vind het ook niet kunnen als mensen zeggen dat de kinderen van KimK of Barbie dik zijn, ook al zoeken die mensen zelf de media op.

Het zijn kinderen, daar zeg je zulke dingen niet over.



Over de volwassen royals mag iedereen zeggen wat hij/zij wilt.
quote:AnAppleADay schreef op 28 april 2017 @ 10:13:

[...]





Ben ik het niet mee eens. Het gaat er om dat je geen commentaar levert op kinderen, of dat nou royals zijn of niet.

Ik vind het ook niet kunnen als mensen zeggen dat de kinderen van KimK of Barbie dik zijn, ook al zoeken die mensen zelf de media op.

Het zijn kinderen, daar zeg je zulke dingen niet over.



Over de volwassen royals mag iedereen zeggen wat hij/zij wilt.En het voegt ook niets toe. Een meiske van 13 Googlet haar naam toch en om dan van die confronterende berichten te lezen lijkt mij niet fijn. Daarbij denk ik ook....wat wil je met zo'n opmerking teweegbrengen?
Alle reacties Link kopieren
Op de kop van het AD een foto van WA handenschuddend met toeschouwers. 'Of ze nu majesteit of Willy roepen, het maakt allemaal niks uit' staat erbij.



Zijn er serieus mensen die Willy naar hem roepen?
Alle reacties Link kopieren
[quote]yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:45:

[...]



Ja, und?



Inmiddels lopen ze allemaal tegen de 50.



Echt wat een gelul :facepalm:[/quote]





Welkom op Viva forum
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Miskotto schreef op 28 april 2017 @ 11:03:

[quote]yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 21:45:

[...]



Ja, und?



Inmiddels lopen ze allemaal tegen de 50.



Echt wat een gelul :facepalm:[/quote]





Welkom op Viva forumIk kom hier ook nog niet zo lang
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Weet zeker dat die drie meiden later prachtige vrouwen worden.

Heb zelf n kleindochter van 12 die ontzettend dun is. zeg altijd tegen haar dat ze mooi is. mijn prinsesje

Ik kreeg vroeger altijd te horen dat ik veel te mager was . Dus zeuren doen ze toch.

Alle drie prinsesjes hebben prachtig haar. en dat schuchtere onbeholpene gaat er wel af .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:peecee schreef op 27 april 2017 @ 22:12:

Kom op zeg iedereen ziet dat Amalia veel te dik is......ga dat niet ontkennen zeg.







Ik heb ooit eens van jou gelezen dat jij Emile Ratelband zo'n lekkere vent vindt.

Man, man. Die is pas dik.
Ik vind het aan de ene kant best heel leuk, die toegankelijkheid van onze Koning - die in dat interview zoveel over zichzelf laat zien.

Aan de andere kant: Van mij mag het allemaal best wat formeler, wordt mij iets té informeel geloof ik. Tendens van deze tijd waarschijnlijk. Alles kan en alles mag.



Een interviewer als Wilfried de Jong - overhemd knoopjes los, geen das of iets. Smijt die sleutels zo op tafel bij binnenkomst, gaat de Koning voor bij binnenkomst van de zitkamer, nodigt de Koning daarna nota bene uit plaats te nemen op de bank, laat de Koning regelmatig niet uitspreken. Hij tutoyeert nog niet.



De Koning zelf is verder aandoenlijk. Wat hij vertelde over 'De Havelaar' van Multatuli (Máx Havelaar, niet dé Havelaar.. ) wat hij las toen hij iets saais wilde lezen om in slaap te kunnen vallen. Echt he.. grappige anekdote maar zoiets kún je niet zeggen als Koning. Maar wel leuk hahaha.
quote:MonteCara schreef op 28 april 2017 @ 13:18:

[...]









Ik heb ooit eens van jou gelezen dat jij Emile Ratelband zo'n lekkere vent vindt.

Man, man. Die is pas dik.Dit zegt alles over peecee
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 22:01: [...]



Volgens mij wordt ze koningin. Nee, de vorst(in) krijgt de hoogste rang en dat is in ons land de Koning. Daarom kan de echtgenote van de Koning wel koningin worden, maar de echtgenoot van de vrouwelijke Koning wordt prins-gemaal en geen koning. In de wandelgangen wordt een vrouwelijke koning natuurlijk Koningin genoemd. Die hoofdletter hoort erbij, dat is het verschil tussen de Koning van het land en een koning.

Máxima is titulair koningin. Ze mag formeel de koningin genoemd worden. Haar adelijke stand is prinses.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven