Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Kim k heeft de plank mis geslagen.
Ivanka dacht: ik ga naar Duitsland, ik trek een vintage DDR-bloemetjesgordijn aan? Mooie jurk van Maxima!
quote:Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:13:

[afbeelding]Nou, dat valt me tegen van Maximá, dat ze vrolijk lachend op de foto gaat met die despoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kootsies schreef op 25 april 2017 @ 16:11:

Ze doet me toch altijd aan Saartjie Baartman denken.



[afbeelding]De spijker op zijn kop!
:)
anoniem_65282e4650108 wijzigde dit bericht op 03-11-2018 08:21
99.68% gewijzigd
quote:Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:13:

Melania is toch first lady? Ik zie overal ivanka opduiken.Lees het nieuws eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 25 april 2017 @ 16:45:

[...]





Nou, dat valt me tegen van Maximá, dat ze vrolijk lachend op de foto gaat met die despoot.Ik denk dat Maxima daar niet veel over te zeggen heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:13:

[img]http://tpo.nl/wp-content/uploads/2017/0 ... 11x328.jpg[/img]Die Ivana is model geweest, maar Maxima is mooier. Ondanks het leeftijdsverschil.
quote:Ttass30 schreef op 25 april 2017 @ 16:14:

[img]https://images0.persgroep.net/rcs/9jDM7 ... uality=0.9[/img]



Ah gossie Angela Merkel weer in de bekende pose met de duimen en wijsvingers tegen elkaar



Do,.. do,.. do,.. do not play with ......
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetFirefly schreef op 24 april 2017 @ 13:33:

[...]



Mensenkinderen, met dit soort kleding ben je niet sexy maar wanhopig.....

Wat vreselijk jammer want ze heeft echt een mooi figuur vind ik. Maar wat ze aandoet is wanstaltig en doet haar echt te kort.Ik vind haar figuur helemaal niet mooi, maar wanstaltig. Ze heeft echt een heel lelijk achterwerk. In bikini is het nog erger.
Alle reacties Link kopieren
Cara Delevingne is kaal voor een filmrol



quote:gedanst schreef op 25 april 2017 @ 17:33:

[...]





Ik denk dat Maxima daar niet veel over te zeggen heeft.Hmm, dat vraag ik me af. Maar dan nog, dan hoeft ze er toch niet zo lief bij te lachen. Wat mij betreft heeft Ivanka daar helemaal niks te zoeken en ik vind dat je haar dus ook geen bevestiging hoeft te geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:maylina schreef op 26 april 2017 @ 06:59:

[...]





Hmm, dat vraag ik me af. Maar dan nog, dan hoeft ze er toch niet zo lief bij te lachen. Wat mij betreft heeft Ivanka daar helemaal niks te zoeken en ik vind dat je haar dus ook geen bevestiging hoeft te geven.



Ivanka was daar niet als buitenlandvertegenwoordiging van de president van de VS, maar als vertegenwoordiging van zakenvrouwen op de internationale vrouwentop in Berlijn.

Ze was daar in dezelfde rol als Maxima.
Alle reacties Link kopieren
















Alle reacties Link kopieren
In de categorie "trek dan niks aan" Jenny Lopez



quote:Pikkie22 schreef op 28 april 2017 @ 07:49:

In de categorie "trek dan niks aan" Jenny Lopez



[afbeelding]

Ha, wat eem ontzéttend foute jurk!

En op de foto lijkt het net of ze een (Barbie)pop is die op zo'n metalen plaatje staat met een stang om de pop te laten staan
quote:amarna schreef op 26 april 2017 @ 08:35:

[...]





Ivanka was daar niet als buitenlandvertegenwoordiging van de president van de VS, maar als vertegenwoordiging van zakenvrouwen op de internationale vrouwentop in Berlijn.

Ze was daar in dezelfde rol als Maxima.



Same difference. Aangezien Maxima geen zakenvrouw is was die er ongetwijfeld in de rol van koningin. Ivanka Trump als Ivanka Trump. Sinds zij assistent van de president is, heeft ze afstand gedaan van het runnen van haar zaak. Tenminste, voor de vorm dan, want een disinvestment heeft ze niet gedaan. Ivanka, vrouw die met een gouden lepel in haar mond geboren is, met de naam van haar vader en een baan binnen zijn bedrijf een onderneming begonnen is die ontwerpen van anderen pikt en producten over de ruggen van arme mensen geproduceerd worden, werkelijk geen idee heeft hoe een gemiddelde vrouw of moeder in het leven staat en als assistent van haar vader haar geadverteerde rol als matigende invloed totaal niet waar kan maken. Echt superfijn plan Ivanka, voor de kinderopvang. Kost de belastingbetaler 500 miljard dollar. Een plan waar minimuminkomens helemaal niks mee opschieten en waarbij tweeverdieners die tonnen binnenslepen duizenden dollars per jaar gaan besparen.



Ik snap dat Maxima zich sociaal wenselijk moet gedragen, maar om nou zo breed lachend met zo'n onfeministische troel op de foto te gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 28 april 2017 @ 07:49:

In de categorie "trek dan niks aan" Jenny Lopez



[afbeelding]Niet de meest flatteuze outfit ever, nee. Zonde.
Alle reacties Link kopieren
Katie Holmes







Kate Moss - ik vind dit meer een jurk voor iemand van in de 70 of zo

Alle reacties Link kopieren
Over onflatteus gesproken...



Lil' Kim

Alle reacties Link kopieren
Justin Bieber met zijn nieuwe grill a $15.000







Ik vind grills er toch wel zo vreselijk smerig uitzien, hè? *ril*
Alle reacties Link kopieren
Dit was trouwens J-Lo's andere jurk tijdens de Billboard Latin Music Awards, net zo wanstaltig als jurk nummer 1 als je het mij vraagt





En die hakken, joh...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven