Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet. Heb niet gesport en ook niet op mijn voeding gelet. Ik voel mijn broek weer strakker zitten, dus dat is geen goed teken. Volgende week weer sporten dus.

Fijn dat het bij jou meeviel Sneeuwwitje!
Alle reacties Link kopieren
71,4



Oké, welk excuus heb ik?

- Het was vakantie.

- Ik ben in de verkeerde helft van de maand beland.

- Ik ben snotverkouden met een keelinfectie.

- Maar ik ben toch wezen sporten (alleen niet op volle kracht )

- Hmmm....
Alle reacties Link kopieren
Ooooo, balen HVM. Maar je weet nu wel waar je naartoe moet werken...

Super balen dat je ziek bent, beterschap.



Hier gaat het weer iets beter. Weer aan het werk, dus dan heb ik wat meer structuur (ook qua eten...). Vanochtend 69,5. Net ongesteld geworden, dus dan ben ik daarvoor altijd een heleboel vocht kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, pffff wat een gepruts met het nieuwe forum. Ik hou hier echt niet van, er mist ook een heleboel functionaliteit en alles ziet er zo anders uit...

Nou goed, deze week twee keer gesport. Gisteren was echt afzien (wilde hier een leuke smiley plaatsen, maar die zijn allemaal weg....). Het resultaat op de weegschaal is er wel, woog vanochtend 69,2!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Ik heb eindelijk een manier gevonden om het forum weer op te kunnen! Heb een nieuwe browser op mijn telefoon moeten installeren :facepalm:
Anyway, 70,9 was het vanmorgen.
Ik heb nogal last van de hormonen. Ben helaas in de overgang en heb zo'n verschrikkelijke moeite om me in te houden met eten :cry:
Ik ben in ieder geval wel wezen sporten deze week. Ik hoop zo de schade te beperken.

Bij jou gaat het goed! Ga zo door!

Btw; wat ontzettend moeilijk om een normaal bericht te schrijven trouwens. Kan niet zien wat ik typ totdat ik het geplaatst heb
hvm wijzigde dit bericht op 19-05-2017 07:17
Reden: Het forum werkt niet naar behoren
26.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe forum is inderdaad om te huilen. Het is dat ik er zo verslaafd aan ben :facepalm: maar anders had ik het opgegeven.
Jeetje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van hormonen en al in de overgang bent. Kan me voorstellen dat dat je hele lichaam op z'n kop zet...
Ik heb vanochtend niet gewogen, ga ik morgen even doen.
Alle reacties Link kopieren
Nah, de discipline was ver te zoeken deze week. Niet op de voeding gelet en niet gesport. Niet gek dat de weegschaal vanmorgen 71,4 liet zien :facepalm:
Komende week zal ik toch mijn schrift er maar weer bij pakken. Ik heb er een hekel aan, maar kennelijk is dat wel nodig.

Hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Oeh..helemaal vergeten te vermelden dat ik vrijdag 70,3 woog.
Woog ja, want slecht weekend en komende week 2 verjaardagen :facepalm:
Ik ga mijn best doen om me een beetje in te houden.

Hoe is het bij jou Sneeuwwitje?
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het matig. Moet al een week ongesteld worden, dus hou vocht vast, voel me niet helemaal fijn in m'n vel en wacht totdat het doorbreekt. Woog nog wel net onder de 70.
Sporten gaat goed, maar het eten niet echt. Nu weer afspraken gemaakt met vriend, vooral door de week niet meer snaaien.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Was ik weer :facepalm:

Woog afgelopen week na de verjaardagen 72 kilo :cry: :cry:
Deze week komkommers en tomaatjes gehaald. Zodat ik zodra ik trek kreeg ipv dropjes en koekjes een hapje uit het schaaltje komkommer /tomaat kon nemen. Deze week was de schade gereduceerd tot 71,2 . Maar het blijft niet iets om trots op te zijn. Er moeten nu toch nog zo'n 3 a 4 kilo af... :whip:
Alle reacties Link kopieren
O jee, verjaardagen zijn altijd slecht voor de weegschaal... Het blijft frustrerend, je weet hoe het moet, maar ja, het doen is een tweede. Zet 'm weer op deze week!

Ik snap er soms ook niets van, deze week ineens een kilo er af. Ben ik natuurlijk heel blij mee, maar begrijp het niet helemaal. Kan misschien door hormonen komen, volgens mij houd ik rond mijn menstruatie zoveel vocht vast.
Nu wel blij met 68,8! Dus vasthouden en verder omlaag.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Hoe gaat het? Heb je je gewicht kunnen behouden? Hier gaat het goed. Ben weer netjes mijn schrift aan het bijhouden. Ondanks de hitte ook gesport. En inderdaad aan de tomaten, komkommer en de worteltjes. Resultaat vanmorgen 70,5
Ik ben weer op de goede weg. Helaas is er morgen weer een verjaardag te vieren :P
Alle reacties Link kopieren
Gewicht helaas niet kunnen behouden, had ik ook wel verwacht. Heeft toch iets te maken met mijn cyclus denk ik. Vanochtend 69,0, dus op zich best nog wel oke. Ga dit weekend weg, dus dan zal het wel niet heel gezond worden ;-D

Fijn dat jij het weer op hebt kunnen pakken, goed bezig met sporten!!!
Die verjaardagen zijn ook wel een dingetje, haha. Je ontkomt er gewoon niet aan en dan is er vaak zoveel lekkers...
Zet 'm weer op deze week!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Hoe is het jou vergaan deze week?
Ik had een slecht weekend door een verjaardag en eten bestellen etc....
Maar daarna door de week aan de worteltjes en tomaatjes gezeten (als snack dan hè, niet als maaltijdvervanging :P ) Ook braaf wezen sporten en Joehoe! Vanmorgen woog ik 70,2
Niks erbij en zowaar zelfs 3 ons extra eraf.....
Nog even zo doorgaan. ... :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Het ging eigenlijk best wel goed deze week. Gesport en aardig gezond gegeten. Dus vanochtend 68,7!

Jij bent ook weer goed bezig? Bijna onder de 70 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Ik zit onder de 70! 69,7
Gisteren naar de sportschool geweest, wat was het heet! Niet normaal en dan ook nog drukkend benauwd. Er viel bijna niet te sporten. Waar ik normaal gemakkelijk 20-25 minuten ga hardlopen op de band, was het nu dat na 10 minuten mijn hart mijn keel uitklopte. Dat deed zeer! Later bij het fietsen op standje 'heel laag', zat ik zo op een hartslag van 130 O_O
Nouja, ik ben gegaan en ik heb mijn best gedaan. Hoe gaat het bij jou? Nog steeds goed?
Alle reacties Link kopieren
De worteltjes en tomaatjes blijven nog wel even denk ik! Gaat goed zo in combinatie met sport. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig :cheer: Het is echt warm met sporten nu inderdaad. Ik ging gisteren hardlopen, binnen een kilometer liep het zweet al over m'n voorhoofd. Woog vanochtend 69,3.

Nog twee weken en dan is het vakantie! Hebben jullie nog plannen?
Alle reacties Link kopieren
Goed van je! :cheer2:
Wij gaan nergens heen dit jaar. We hopen volgend jaar in de meivakantie weg te gaan. Dan zijn de prijzen nog een beetje behapbaar voor een gezin. Hebben jullie leuke plannen deze zomer? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er vandaag niet :cry:
Ik ben gigantisch ongesteld zoals je alleen in de overgang kunt zijn. Ik heb bekkenpijn, en het laatste wat ik nu wil is op mijn gewicht letten. Rothormonen :@
Volgende week beter.

Succes Sneeuwwitje! Hopelijk gaat het bij jou beter.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het matig, mega druk met afronden op het werk. Dit weekend al op vakantie, dus ook al voorbereiden daarvoor.

Na de vakantie pak ik het wel weer op.......
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Sneeuwwitje!
Geniet ervan, over een paar weken spreken we elkaar weer.

:sun: :cheer: :sun:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,

Na meer dan twee maanden radiostilte hier eindelijk weer een bericht van mij.
Het topic stond niet eens meer in mijn 'gereageerd'-lijst.
Hoe gaat het bij jou?
Hier gaat get sleeeeeeeeeeecht! :'(
Ik durfde vanmorgen eindelijk weer op de weegschaal. Ik ga het resultaat maar fluisteren. Ben er absoluut niet trots op.
76.6.....pfffff
Alles zit inmiddels strak. En het gekke is; Ik heb van de week een jurkje maat 38 bij de h&m gekocht en dat zit ruim! Nou daar moet dus geknoeid zijn met de maten. Dat kán niet anders.
Anyway, ik ga mijn schrift er maar weer eens bij pakken. En ondanks dat ik de hormonen tegen me heb (lees overgang :steam: ) zet ik het doel voor vrijdag op 76 kilo.

Groetjes hvm
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,
Zo, en het was alweer vrijdag.
Deze week geprobeerd zo netjes mogelijk te eten. En ook het sporten weer helemaal opgepakt. Het resultaat mag er zijn. 75,5 .
Komende vrijdag zet ik mijn doel op onder de 75.
Ik hoop dat me dat gaat lukken.

Hoe gaat het bij jou?

Groetjes hvm
Alle reacties Link kopieren
Ooooo, HVM ik zie ineens dit topic weer.
Hier gaat het redelijk, blijf rond de 70 schommelen. Niet slecht maar het is beter als er nog wat af gaat. Helemaal met de moeilijke winter voor de deur (heb al weer pepernoten gekregen van iemand). Sport wel netjes en fiets naar m’n werk.

Wat goed dat het weer op hebt gepakt en dat je na de eerste week al resultaat zag. Ben benieuwd hoe het morgen gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven