Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Vandaag een rustige dag hier, foto's bewerken die ik gisteren gemaakt heb, lezen (heb nog een flinke stapel tijdschrifen liggen) wassen. Gisteren ben ik zoveel buiten geweest dat ik zelfs een beetje kleur in mijn gezicht heb. Was heerlijk en ik heb uitstekend geslapen.



Had eigenlijk wat afspraken, maar die heb ik verzet. Het is gek, ik werk even niet, heb ruim de tijd voor mezelf en nog voel ik een grote behoefte aan alleen zijn, stilte. Als het zou kunnen zou ik volgens mij echt een soort kluizenaar worden.
Alle reacties Link kopieren
Wij lagen te rillen in bed en hebben geloof ik 10 minuten tv gekeken en toen in slaap gevallen.

Vandaag lekker vrij. Alleen even boodschappen doen voor het hele weekend.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer op het werk.
Ik zit gedoucht en brak op de bank. Nog een oranje tompoes naar binnen geschoven en aan de koffie.



Straks werken tot 21u. Maar wel thuis en in mijn HarryPotter legging.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag bezichtiging.
Ga je kijken naar een nieuw huis Aza?
Alle reacties Link kopieren
Jup, ik woonde samen. Maar dat is nu over.
Gisteren was het, ondanks of misschien wel dankzij de kou, mooi weer om te fotograferen.



Alle reacties Link kopieren
Ziet er mooi uit Ren.



(je hebt PB)
PB terug
Alle reacties Link kopieren
Joepie!



Zo, zometeen lunchen. Moet alleen nog even wat halen. Stomkop die ik ben, ben dat vergeten.
quote:Renaissance schreef op 28 april 2017 @ 11:29:

Gisteren was het, ondanks of misschien wel dankzij de kou, mooi weer om te fotograferen.



[afbeelding]Wauw wat een mooie lucht.
quote:Filee_ schreef op 27 april 2017 @ 21:44:

[...]



Het Noorderlicht seizoen is nu voorbij. Het is te licht 's nachts. Maar in het najaar zal ik aan je denken als ik oppas nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
Niet uitgeslapen want de buren begonnen om 8 uur met klussen...

Nu wel al boodschappen gedaan en wat huishoudelijks hier en daar. Straks komt beste vriendin hierheen, lekker theeleuten en dan nog even de stad in.



Succes met de huizenjacht Filee en Azarole!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net boodschappen gedaan en verder een hoop was. En ik hou mijn gemak lekker verder vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Want een rust hier.

Het is dat ik moest werken, anders had ik ook andere plannen gehad.
quote:Azarole schreef op 28 april 2017 @ 11:27:

Jup, ik woonde samen. Maar dat is nu over.





Wij zitten (bijna) in hetzelfde schuitje. Hopelijk vind jij ook een mooi huisje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 14:42:

[...]







Wij zitten (bijna) in hetzelfde schuitje. Hopelijk vind jij ook een mooi huisje.



Jup. helaas ver van elkaar vandaan



Maar ik hoop het echt van harte. Ben wel toe aan een plek voor mezelf.




Over anderhalf week staat de bezichtiging van het appartement gepland.
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 18:12:





Over anderhalf week staat de bezichtiging van het appartement gepland.Ah, dat is mooi. Nou Aza nog!
Azarole heeft dinsdag een bezichtiging. Ik zal voor haar duimen.
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 18:15:

Azarole heeft dinsdag een bezichtiging. Ik zal voor haar duimen.Ja, bij teruglezen zag ik het ook. Ik duim voor jullie allebei!
Ondanks de griep(erigheid) gaan werken bleek trouwens geen eclatant succes. Na het strijken van drie overhemden moest ik elke keer zwetend uitrusten en in de pauze zat ik juist weer te bibberen van de niet bestaande kou. Om twaalf uur stuurde LG me naar huis , en ik heb de hele middag geslapen. Nu gaat het wel weer, als ik maar vooral niks doe.
Dat wordt dus niets doen dit weekend LV. Hopelijk voel je je daarna weer wat beter
Even uitzieken LV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven