Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Lux, wat naar allemaal! Hoop dat ze je goed in het oog houden en dat het snel allemaal voorbij is en je zoon er is



Daremanda, balen zeg, waarom afgezegd? Is daar nog een fatsoenlijke reden voor? Zou er iig goed van balen als ik jou was.



Ik heb ook een kas en echt, moestuinieren is het makkelijkste wat er bestaat. Meestal zelfs als iets niet echt heel goed werkt, heb je iig wel IETS van opbrengst, dus altijd leuk.

Hier dit jaar weinig opbrengst want onze grond blijkt vreselijk verarmd te zijn (erfenis van onze voorgangers) dus ik vrees dat we een groot deel van dit seizoen kwijt gaat zijn aan het dood krijgen van de heermoes en het op peil krijgen van de grond.



Verderweet ik niet meer wat ik gelezen heb maar hier wilde ik wel even op reageren
668, the neighbour of the Beast
Ik heb wat kruiden, watermeloen, spinazie, rucola apart genomen. Voor school de radijsjes, komkommer, peultjes en peterselie en zo meegegeven, iets wat duidelijk zichtbare groenten worden die herkenbaar zijn voor de kleintjes en wat ze kunnen proeven als ze geoogst kunnen worden.



Oh, die hagelbui was flink he! Ik zat toen gelukkig in de auto!



Marels, veel succes met alles, en vooral ook veel plezier! Wij zijn nogal nieuw in het moestuinen en we zijn onze groene vingers nog aan het oefenen, maar dit jaar wat oogst zou leuk zijn.



Oh, leknaas is trouwens te vergelijken met smulpaap, lekkerbekje... dat je van lekker eten houdt in ieder geval. Jij bent dus ook een leknaas.



Hier het speelgoed weer eens opgeruimd. Wat er toch je huis in komt, wordt er soms niet goed van! Vooral het kleine spul voor de oudste. Een hele vuilniszak vol met rommeltjes, verdwaalde onderdeeltjes, niet complete sets en speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt. Wel een paar stukken babyspeelgoed even apart gelegd voor zoontje van vriend. Moet ik vanavond even oppoetsen en voorzien van batterijtjes, kan het nog allemaal een keertje mee. De lades puilen niet meer uit, ben er blij mee.

Alle reacties Link kopieren
ik heb vorig jaar in een hoekje van de tuin, sla boontjes en prei gezet. De sla en de boontjes waren in no time afgevreten door de slakken, prei lusten ze niet. Ga van het jaar maar weer bloemen doen. Heb wel een deel kruiden lavas, basilicum, koriander, tijm dat soort spul, daar blijven de slakken af
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja, heb nieuwe afspraak staan, maar echt pas over 14 dagen!?

Ze zit vol, en feestdagen, dus bah.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben dit jaar spinazie, bieslook en nog wat geplant. We zien wel wat als het uitkomt. Voorlopig gebeurt er nog niet veel.

M'n avocadopit is ook nog steeds gewoon een pit. Duurt wel heel lang nu...



M'n baby heeft misschien wel groene vingers. Ik betrapte ze net bij de plant. Even wat anders speelgoed gaan halen, kom ik terug, zit ze met haar mond vol aarde. Wel schattig hoor...

Ze wil niet graag meer in haar box, liever de wereld gaan ontdekken.



Wat vervelend Daremanda. Wel goed dat je een nieuwe afspraak hebt.



Hoe zou het met Lux zijn?
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Is er geen vervanger waar je terecht kunt Daremanda? Iemand met een open gaatje?



nlies, daar had ik nog geeneens bij stil gestaan eigenlijk. Goed dat je het verteld, want onze tuin barst van de slakken. Wel sneu, je oogst kwijt aan de slakken. Alleen prei eten is ook weer zowat natuurlijk.



Rawr, hoe oud is je dochter ondertussen (volgens mij vraag ik dat elke maand wel een keer, maar sorry, het wil niet blijven hangen )? Wij hebben de box voor de jongste d'r eerste verjaardag weg gedaan. Zodra het speelgoed opslag wordt is het vaak een teken dat 'ie weg kan. Gelijk heeft ze trouwens om er lekker op uit te willen! Wij hebben een watertafel in de tuin staan, dat is echt een hit! Ik denk dat het ook wat voor jouw ontdekker is (kun je ook andere 'voel' dingen in stoppen dus de mogelijkheden zijn eindeloos).



Ik heb even een 'beeeeuh' moment, mijn vader kwam met zijn goede bedoelingen langs over ons huishouden. Toegegeven, het is niet naar de standaard wat hij gewend is maar daar ben ik het nooit mee eens geweest. Wij doen alles op ons eigen tempo, en ach, soms ligt iets te lang, dat zal ik niet ontkennen, maar ik stoor me er niet zo erg aan als mijn vader dat doet. Normaal ben ik van de lieve vrede, maar heb me dit keer assertief opgesteld en gezegd dat ik mijn huishouden prima vind. Assertief optreden gaat me steeds beter af, maar dat gevoel achteraf, daar moet ik wat meer ballen voor kweken. Komt wel, dit was een goede oefening.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom egoposten en melden dat jullie morgen best allemaal voor me mogen duimen want morgen is het d-day

Stiekem strontzenuwachtig, vooral voor die assessment, of hoe ik het moet noemen.

Zou die baan echt heel graag willen en ik ben bang dat ik het toch niet ga worden omdat er tig andere kandidaten zijn.

Weinig vertrouwen in dus en dat vertrouwen moet ik morgen wel uitstralen.



De outfitkeuze gaat tussen redelijke strakke donkerblauw pencildress zonder mouwen en een soort wikkeljurkeffect (met hemdje er onder en beige/goud vestje er op) of een iets losser vallend zwart jurkje met polkadots. Ik twijfel of ik de polkadots niet iets te casual vind, maar ja, tis in de zorg he.

Daar op zou ik dan een groen jasje van sweatstof doen.

Keuze voor schoenen is ofwel zwarte pumps, maar die vind ik erg stijf, ofwel zwarte enkellaarsjes (daar neig ik naar) of platte zwarte laarzen tot de knie.

Mening geven mag
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@Fleet tegen slakken kun je slakkenkorrels gebruiken dus dat scheelt al, had ik geen zin in voor die 6 kroppen sla

@ Marels, ik duim voor je. Kledingkeuze kan ik je niet bij helpen, neem waar je jezelf het fijnst in voelt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik zou denken aan de pencil dress Marels. Verder wens ik je héél veel succes en je kán het! Denk aan je eigen kwaliteiten en niet aan die van een ander (wat je ook maar invult, misschien zijn die vet slechter dan die van jou). Gooooo Marels!
Alle reacties Link kopieren
Marels heeeeeeeeeeel veel succes!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Heel veel success vandaag Marels! Ik ga voor je duimen! (en ik zou de pencildress kiezen maar ik neem aan dat je je keuze inmiddels gemaakt hebt).



Goed gedaan Fleet. Het blijft moeilijk, assertief zijn, zeker naar mensen toe van wie je houdt, maar jouw huis is jouw huis en daar mag je dingen doen zoals jij dat wilt.



Daremanda, ik denk ook aan een vervanger of iemand met wie je in elk geval even van gedachten kunt wisselen. Als het echt niet gaat zijn er diensten als Sensoor maar dat praat je met een onbekende, geen idee of dat is wat je nu nodig hebt.



Ik word al een week om 5 uur wakker en kan dan niet meer slapen, en ik heb niet eens een dreumes rondkruipen Ik weet wel waar het door komt, ik heb veel aan mijn hoofd momenteel, maar van dat zinloze gepieker word ik echt knettergek. Nou ja, vandaa een drukke werkdag met veel afleiding, hopelijk helpt dat.
Alle reacties Link kopieren
One down, one to go.



En daarna een paar dagen er tussenuit als het goed is
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@Marels, liep het een beetje?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Keek net even tv, , de middelste meid is wel de mooiste van de 3 .

Ga direct nog even kijken of er wat overgebleven is op de rommelmarkt voor me
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk is t goed gegaan Marels! Geniet van je dagen weg!



Vervelend he Cerulli! Ik lig ook vaak op momenten te piekeren dat de rest hier slaapt..

Een goede wandeling om uit te waaien helpt hier dan!



Hier vanochtend gewerkt, snel wat boodschappen gedaan. Op tijd koken want vriend moet vanavond gewoon naar school.

En morgen beide weer werken.

Heb wel al de hele dag gevoel dat het zaterdag is, ik haat dat gevoel haha!
Alle reacties Link kopieren
Fleet, mijn baby is vandaag 10 maanden geworden. Wij hebben helaas geen tuin dus zo'n watertafel gaat het niet worden. Op het terras lijkt me dat niet zo'n goed idee.

We zijn op zoek naar een huis met tuin maar voorlopig nog geen succes.



Marels, hoe is het gegaan?



Ik moet straks nog naar de schaatsbaan. Eerst nog baby eten geven en wachten op vriend.

Morgen lekker een dagje vrij.
Rawr! It means 'I love you' in dinosaur.
Alle reacties Link kopieren
update van mij:

foon gezakkenrold op de koningsmarkt

voodoo lelie bloeit en stinkt echt dus die staat buiten nu

moet eens gaan puinruimen hier

en dan de hamvraag van vandaag: Hoe is het met LUX

en nog een vraag: hoe is het 2de gesprek van Marels gegaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ach Cerulli, dat is niet leuk nee! Kijk je dan ook op je klok/wekker/telefoon? Bij mij helpt het beter terug in te slapen als ik niet weet hoe laat het is. Anders ga ik denken: ik moet nog wat slapen, ik kan nog een uurtje... Werkt niet bepaald.



Eef, herkenbaar, ik haat ook misplaatste weekenddagen! Wel nog ruim twee dagen vrij in het vooruitzicht en dat is fijn.



Rawr, ai, ja, dan lukt dat niet zo goed. Hopelijk vinden jullie snel jullie huis met een heerlijke tuin (zo waardevol!).



nlies, nee! Heb je je telefoon nog op slot kunnen gooien? Wat een pech zeg!



Marels, ik ben ook benieuwd!



Hier een goed dagje gedraaid. Heb de overkapping afgesopt met een raggebol en de tuinmeubelen gepoetst. Het is echter zo'n natte kliederboel geworden dat ik de tegels onkruidvrij maken voor morgen bewaar. Maar ik ben blij met het dusverre resultaat. Heb nog de Intratuin afgestruind voor een mooi bloemetje voor op de tuintafel en nog zo'n macramé wandhangding gevonden. Nu ga ik nog koekjes bakken met de oudste, had bij Intratuin een schortje voor haar gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Fleet, ik had dat foontje overgenomen van mijn zus toen ik zelf nog een gewoon simpel belding had. En daar stond nog zoveel beltegoed op dat ik dat gewoon op deze heb laten staan. Gebruikte het ding amper, dus had steeds: tegen dat dat tegoed op is ga ik wel kijken naar een simpel abbo. Voordeel: dat hoef ik nu niet op te zeggen/ over te zetten want ik had er nog geen.

En ik had juist met wordfeud met mijn zus een woord van 355 punten gelegd , daar gaat mijn recordpoging
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend Nlies!

Had je een verzekering?!



Klinkt als een lekker dagje Fleet!



Hier een dagje gewerkt. Zoon was bij papa en mama, hij is zo dol op mijn vader heerlijk!

Vriend is weer naar school, zoon slaapt.

Haal nog even de stofzuiger door de kamer en vind t goed.

Morgen gaat vriend de kas ophalen die hij gister heeft afgebroken en dan kan ik alles poetsen voordat hij het weer op zet.

Ook wil ik het deel schutting dat ik heb staan van het weekend nog even af doen.



En ik ga mijn skeelers weer boven halen, moet me nog lukken!
Alle reacties Link kopieren
Én ik kreeg dus net een mailtje van Vodafone met info over dat per 1 Juni je bundel in de hele EU geldig is.

Gaat me dat even geld schelen
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen verzekering, en dat ding was al zo oud dat de dagwaarde niet echt de moeite is denk ik, maar voor mij was hij goed genoeg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Balen nlies. Al kun je nu wel kijken naar een abbo en een leuk toestel voor erbij (al voel ik aan je post dat je net zoveel om telefoons geeft als ik ).



Eef, dat is handig zeg! Ik heb bij KPN een grensbewonersabonnement. Dan bel ik met 40% korting naar buurlanden. Is zonder internet €13,- p/m dus ik vind het wel prima zo.



Heeft je vriend de kas nu al bij jullie staan?



Man is naar de kapper. Ben benieuwd want hij wilde wat anders, en hij heeft al een kort baardje laten staan. Vind het erg sexy. Verder gaan we aan de tuin beginnen vandaag. Het gras staat echt enorm hoog en we hebben bodembedekkers die ons eigenlijk weinig werk zouden moeten kosten maar dat doen ze toch, dus ze gaan er uit. Is wel een project van een paar weekenden overigens want we hebben een grote tuin en niks meer aan onderhoud gedaan. Wish us luck, dus!



Morgen wordt het 18 graden! Wij nemen de kids mee naar de speeltuin, er ligt hier in de buurt een grote. Kijken of we neefje mee kunnen krijgen. Wat doen jullie morgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hecht wel waarde aan mijn gsm

Maar heb geen camera, pc, laptop of wat dan ook..



Nee kas staat nog niet vriend gaat hem zo ophalen en dan moet ik de glazen nog allemaal even goed poetsen voor hij hem weer in elkaar staat.

Die mensen hebben er jaren niks aan gedaan, dus hij is een beetje vies!



Leuk Fleet een ander kapsel voor man! Vriend heeft al járen hetzelfde maar zijn haar is zo stug dat het ook niet anders kan.

Haren van zoon groeien precies hetzelfde nu



Wij gaan vanmiddag even naar de markt, en nog even een slaapzak halen voor baby. Hij groeit te snel

Morgen hoop ik lekker in de tuin te gaan werken of lekker in natuurgebied hier iets verder te gaan wandelen !
Ik heb nog een winterslaapzak liggen die dochter net te klein is geworden. Weet niet of je die eentje zoekt? Is in het blauw/grijs (volgens mij is die voor jongens ) dus als je 'em wil mag je 'em hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven