Lijf & Lijn alle pijlers

Weight Watchers: we gaan ervoor!

04-08-2015 13:33 2810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een gloednieuw Weight Watchers topic!

Hier kunnen we recepten en tips uitwisselen, elkaar motiveren om naar een gezond gewicht toe te werken en gewoon kletsen over van alles en nog wat.



De tabel passen we zelf aan met een algemene gebruikersnaam en wachtwoord.

Wil je ook in tabel? Geef het in dit topic aan, schrijf gezellig mee en je krijgt via je privé bericht het wachtwoord toegestuurd.



Succes weer allemaal!!



Naam Lengte Startgewicht Streefgewicht Huidig gewicht Totaal af Deze week SilverShadow1.72130,78096,9-33,8-1,1 Samarkand1.6392,76875,0-17,7-0,4 Myque1.7695,67782,0-13,6-1,4 Kattija1.74116,385110,7 -5,7 -0,3 Dorii1.72143,574124,9 -18,0 +0,6 ilja771.6583,16578,4-4,7+2,0 Pretzel661.63 79 65 70,8 -8,2 - 0,8 Konijnhangoor1.76 132,8 90 126,0 -6,8- 1,4 Menx1.68 100 70 92,9 -7,1 -1,4 Proud_Mama1.68 64,5 58 64,5 0 0 Rue1.6182,55881,5-1,0-1,0 Smurfin881.71123,56299,6-23,9 -0,8 Skinnylinny1.78957592.5-2,5 Vul hier je laatste resultaat in SkinnySnoopy19691.691117591.619.40.7Lalala-1.6071,258-6063,9- 7,3- 0.9
Alle reacties Link kopieren
Erg he Krulliebollie?? Ik ontwijk alle paaseitjes met een grote boog!



Deze mooie dagen zijn ook meteen mijn zwakke punt haha, wil alleen maar de barbecue aanzetten met een glas rosé er naast en veel stokbrood, saus en andere slechte dingen
Alle reacties Link kopieren
Erg he! Waarom zijn de dingen waar geen kcal in zitten nou niet zo verslavend lekker?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
quote:Krulliebollie73 schreef op 08 april 2017 @ 10:27:

Erg he! Waarom zijn de dingen waar geen kcal in zitten nou niet zo verslavend lekker?Jaaaaa waarom ontwikkel ik niet gewoon een komkommer-verslaving ofzo
Alle reacties Link kopieren
Zou zo makkelijk zijn als ik chocola en chips heel vies zou vinden.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Dat zou wel heel makkelijk zijn!



Gisteren toch taart gegeten en ander lekkers op verjaardag, paar van de weekpunten aangesproken! Vandaag rustig aan en dan vanavond barbecue, ook punten van vandaag en de week voor gereserveerd dus moet goed komen. Heb al bedacht dat ik lekker kipsaté ga eten en geen hamburger/speklap ofzo. Iemand nog suggesties wat ik nog meer goed aan vlees kan eten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lalala- schreef op 09 april 2017 @ 10:36:

Dat zou wel heel makkelijk zijn!



Gisteren toch taart gegeten en ander lekkers op verjaardag, paar van de weekpunten aangesproken! Vandaag rustig aan en dan vanavond barbecue, ook punten van vandaag en de week voor gereserveerd dus moet goed komen. Heb al bedacht dat ik lekker kipsaté ga eten en geen hamburger/speklap ofzo. Iemand nog suggesties wat ik nog meer goed aan vlees kan eten? hamburger maken van tartaar? Andere gemarineerde kip of biefstuk?



Ik heb gisteren lekker alles gegeten wat ik wilde bij de tapasbar maar ik qua hoeveelheden heb ik mij ingehouden. Alleen die 6 biertjes he.. vandaag weer strak in het gareel. Ik merk dat ik het wel heel moeilijk vind. Ik heb steeds trek in lekkere dingen.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen toch al stiekem op de weegschaal gestaan en het was 64,9



-6,3 is de score tot nu toe! Fijn dat het weer even ietsje sneller gaat! Morgen even 'officieel' wegen.
Alle reacties Link kopieren
@krulliebollie Ik ken serieus een paar mensen die chocolade/snoep/gebak niet zo lekker vinden of juist chips en nootjes niet lusten. Wat zou ik dat graag hebben zeg haha! Dat zou zoveel schelen! Ik vind bijna alles lekker :P
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaViva schreef op 12 april 2017 @ 15:46:

@krulliebollie Ik ken serieus een paar mensen die chocolade/snoep/gebak niet zo lekker vinden of juist chips en nootjes niet lusten. Wat zou ik dat graag hebben zeg haha! Dat zou zoveel schelen! Ik vind bijna alles lekker :P





Oooo ja dat zou heel veel schelen!! Ik ken wel iemand die echt álles kan eten en toch graatmager blijft!

Moet wel zeggen dat ik de laatste weken al minder trek krijg in zoetigheid. Ik weet bijvoorbeeld dat er chocolade in de kast ligt (voor Pasen), maar ik denk er niet eens aan om het te pakken.



Weegschaal vanmorgen was lief, 64,9 en dus -0,8 er af!



Ik wil nu eigenlijk een fitbit charge 2 kopen, maar twijfel nog heel even verder. Misschien dat ik hem mezelf cadeau doe als ik de -10% gehaald heb (hoop volgende weer maar denk eerder de week erna).
Alle reacties Link kopieren
quote:EvaViva schreef op 12 april 2017 @ 15:46:

@krulliebollie Ik ken serieus een paar mensen die chocolade/snoep/gebak niet zo lekker vinden of juist chips en nootjes niet lusten. Wat zou ik dat graag hebben zeg haha! Dat zou zoveel schelen! Ik vind bijna alles lekker :PIk ben jaloers...
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
@Lalala knap zeg! Als er thuis chocola ligt is dat echt niet veilig voor mij :(
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Paasdagen doorgekomen?



Ik.ben vrijdagavond uit eten te geweest, zaterdag op stap met een paar biertjes en gisteren uitgebreid brunch gehad. Wel een beetje over m'n weekpunten heen, maar vanmorgen was de weegschaal nog erg lief (hopelijk woensdag ook nog ).



Heb de fitbit besteld, niet alleen nog maar afvallen maar ook in beweging!
Alle reacties Link kopieren
ik ben al een week aan het kloten.. Punten niet bijhouden.. Alles eten wat los en vast zit.. Pfff.. Kom niet meer in het gareel..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanaf morgen in het gareel met ww heeft te lang geduurd dat uitstellen.Heb ook bij action dumbell en een matje gekocht zodat ik in de avond een rondje oefeningen kan doen. Doet iemand van jullie dat ook oefeningen thuis?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ben ik weer!



Heb even een dip gehad, met heel weinig gewichtsverlies/energie/motivatie maar nu weer helemaal aan de bak. Dit weekend wel flink gezondigd, ook buiten m'n weekpunten om, want onze dochter werd twee jaar en dat moest natuurlijk gevierd worden



Morgen weer vers van start, ben er helemaal klaar voor!



Mijn fitbit doet zijn werk goed. Ik beweeg een stuk meer dan voorheen. Ik wil langzaam mijn aantal stappen per dag pp gaan voeren. Nu rond de 9.000 per dag, wil er minimaal 10.000 en liefst nog meer. Ik zoek nog naar manieren om wat meer stappen in te bouwen op werkdagen: best lastig!
Wellicht even tijdens de lunch wandelen, weet niet of je daar de mogelijkheid toe hebt Lalala?

Ik doe dat wel, en eet mijn brood dan daarna op, gewoon tijdens werk, maar doe kantoorwerk. Kan natuurlijk niet overal.



Sorry voor mijn langere afwezigheid, druk gehad, en ziek geweest. Ben op Koningsdag opgenomen in het ziekenhuis

met maagpijn. Blijkt een zweer in de 12 vingerige darm te zijn, maagzweer.

Maandag j.l. thuis gekomen en nu herstellende. Jee, wat een drama zo'n ziekenhuis, ben mezelf goed tegen gekomen, weet dat ik

last heb van heimwee maar zo erg? Pffff wat was ik blij toen ik weer thuis was.



Ben 3 kg afgevallen, maar na 2 dagen zat er alweer een kilo aan. Heb mijn tabel 2 weken niet bijgehouden volgens mij zo te zien.

Vrijdag weegdag, dus vul het dan wel weer in. Nu wel weer WW opgepakt, maar snaai iets teveel, blij dat ik alles weer kan eten...

Dus dat moet ik er weer even uit halen.
Sommige van jullie hebben een alternatieve app voor weight watchers las ik ergens, weet iemand hoe deze heet?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom maar niet in het gareel. Heb de app al weken niet open gehad. Niet naar de curus geweest en weer aangekomen wat er af was. Zucht..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een, ondanks al het gesnoep, hele mooie weegdag gehad! Ik zit nu op een gezond BMI



@Krulliebollie, je bent de enige die dit aan jezelf cadeau kunt doen.... Bedenk weer eens waarom je begonnen bent en wat je doel is. Geef jezelf een schop onder je kont, open dir app en ga weer schrijven. Ik weet dat je het kunt!!



@snoopy wat een ellende!! Hoop dat je je snel weer fit voelt!
Vandaag heb ik me ingeschreven bij Weight Watchers.

Morgen starten we ermee! Hopelijk kom ik op deze manier eindelijk van mijn overtollige kilo's af

Mijn eerste doel is onder de 80 kilo. Ik moet dan bijna 7 kilo afvallen.
Alle reacties Link kopieren
@zus welkom!! Succes met het opstarten en kijk zeker even naar de start tips!
Dag allemaal, kan ik er nog bij?



Ik ben in februari terug begonnen met weight watchers, wel alleen online. Ik kwam van 74, laagste dat ik tot nu toe gehaald heb is 69,6, nu terug op 70,7 door een dipje. Dat in combinatie met redelijk veel feestjes/communies/lentefeest etc is het even wat moeilijker en heb ik een schop onder mijn kont nodig. Mag ik hier meepraten?



Ik zou graag naar de 65kg gaan, maar met 67 ben ik ook al blij. Ik ben 1m67.



Hoe doen jullie dat precies met etentjes? Ik had vrijdag een afspraak bij vrienden, die helaas frieten waren gaan halen. Zaterdag een etentje met een verrassingsmenu op restaurant (3-gangen en ik gok dat ze niet met light-producten koken). Dus dat hakt erin. Dan kom ik zelfs met mijn extra weekpunten niet toe voor één van die twee etentjes. Ik beweeg nu wel extra en ga een paar toertjes extra lopen deze week, maar dat gaat de boel niet compenseren vrees ik..
Alle reacties Link kopieren
@aspiranten natuurlijk kun je er bij!



Bij frietjes eten kun je best een iets gezondere keuze maken, bijvoorbeeld een kroket ipv een bak patat. En dan doe ik overdag zuinig aan,zodat ik wat punten in reserve heb. Bij een etentje doe ik hetzelfde. Overdag al veel groente (nulpuntensoep bijvoorbeeld) frietjes en saus zoveel mogelijk laten staan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het hier op het vernieuwde forum?

Vanavond heerlijk gezondigd met lekkers van de snackbar! Had nog flink wat dagpunten en al m'n weekpunten, dus kon makkelijk voor een keer
Hier gaat het nog steeds goed, ben inmiddels bijna 25 kg afgevallen.
Maar omdat het Viva forum zo veranderd is, vind ik het niet meer leuk.... Heel irritant ook dat je niet bij de laatste berichten komt op een topic, maar bij de oudste :-(
Dus sorry voor mijn afwezigheid, maar kom wel weer eens buurten als alles weer normaal is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven