Crush inpikken

26-04-2017 22:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik (23) zit met iets en ik weet niet wat ik moet doen. Ik vind iemand heel leuk en dat heb ik ook tegen mijn hele goede vriendin gezegd. Zij heeft nu besloten dat zij ook achter hem aan wilt gaan. Ik heb hier heel veel moeite mee, omdat ze nog steeds elke keer bij het stappen iedereen beetpakt die ze maar ziet en heeft gezegd dat ze dit jaar alleen nog maar plezier gaat maken en met verschillende mannen naar bed wilt gaan. Nu heeft ze haar kans gepakt met mijn crush en zit ze de hele tijd te flirten met hem.
Nog maar 23
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft duidelijk geen inlevingsgevoel naar jou toe.

Lekkere vriendin heb jij.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Best wraak is aanpappen met een jongen waarvan jij weet dat zij er een zwak voor heeft... Dat is geen vriendin, die was er bij mij niet weer in gekomen! Als ze dat nu al doet heeft ze er ook geen moeite mee als het "jou vriend" is. Geloof me ik ken zulke meiden, die willen alleen maar bewijzen dat ze toch wel beter zijn en iedereen kunnen krijgen.
[quote]SilverShadow schreef op 26 april 2017 @ 23:46:

[...]



Jij bent die vriendin?[/quote

Ik lach om de kinderachtigheid. Is ze 13 of 23. Flauwekul
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eens met de rest.. dat is geen vriendin.



Heb je haar niet gevraagd waar ze in godsnaam mee bezig denkt te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 26 april 2017 @ 22:34:

Dat hij zich in laat palmen door haar omdat ze zo lekker makkelijk is zegt ook wat over hem.

Of hij vind haar leuk.

Of hij vind haar lekker makkelijk.

Niet dat het direct een verkeerde jongen is ofzo maar als ik jou was zou ik niet op het reserve bankje willen wachten tot zij uitgespeeld is met hem.Wanneer die jongen niet weet dat TO ook interesse heeft, dan weet hij ook niet dat er een serieuze kandidaat voor hem beschikbaar is, dan kan je het hem ook niet kwalijk nemen dat hij snoept van wat hem wordt aangeboden. Als TO haar intenties, dat zij ook interesse heeft, niet duidelijk maakt, dan kan je die jongen ook niets verwijten
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Misschien moet je eerlijk aan je crush vertellen dat je hem leuk vindt.

Ook wat er is voorgevallen tussen jou en je vriendin, of durf je dat niet?



N.B. Die vriendin is kreng.
quote:Muurhanger schreef op 26 april 2017 @ 23:00:

[...]





Nou zeg.. TO kan er toch niks aan doen dat haar "vriendin" zo'n trut is?Ze zou betere en leukere vriendinnen kunnen zoeken. Dit is er geen.
quote:HelloSunshine87 schreef op 26 april 2017 @ 23:42:

Ongeschreven regel tussen vriendinnen, van elkaars chrushes, exen, scharrels enz blijf je gewoon af!

Misschien helpt het haar in te zien waar ze mee bezig is als je verteld hoe je er door voelt.Ja vast.
Het zal vast al op gelost zijn, want TO is na de OP al afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kut wijf.
Alle reacties Link kopieren
quote:lillsitsme schreef op 27 april 2017 @ 09:30:

Best wraak is aanpappen met een jongen waarvan jij weet dat zij er een zwak voor heeft... Dat is geen vriendin, die was er bij mij niet weer in gekomen! Als ze dat nu al doet heeft ze er ook geen moeite mee als het "jou vriend" is. Geloof me ik ken zulke meiden, die willen alleen maar bewijzen dat ze toch wel beter zijn en iedereen kunnen krijgen.Tof voor die gozer, onbewust betrokken bij een partijtje kutvenijn. Gezellig!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Je vriendinnen leer je pas echt kennen al;s je ze in vertrouwen neemt.



Leer hiervan en dump die "vriendin".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven