Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 april 2017 @ 18:21:

Ondanks de griep(erigheid) gaan werken bleek trouwens geen eclatant succes. Na het strijken van drie overhemden moest ik elke keer zwetend uitrusten en in de pauze zat ik juist weer te bibberen van de niet bestaande kou. Om twaalf uur stuurde LG me naar huis , en ik heb de hele middag geslapen. Nu gaat het wel weer, als ik maar vooral niks doe.Beterschap! Volgende keer luisteren naar mij.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Renaissance schreef op 28 april 2017 @ 18:34:

Even uitzieken LV.



Ja, dat blijkt maar weer. Meestal knapt het juist wel op als ik eenmaal bezig ben, maar vandaag dus niet.



Als het maar niet zo dramatisch afloopt als de laatste keer dat ik ziek van mijn werk naar huis ben gegaan, want toen bleek ik een keelabces te hebben
Alle reacties Link kopieren
Uitzieken LV! En ik kan meespreken over dat keelabces. Brrrrr.....

Succes met de huizenjachten, ik duim ook voor jullie Aza en Filee.

Fijne thuiskomst Elfje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gatsie LV, dat klinkt erg onsmakelijk, letterlijk en figuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap LV!
quote:Renaissance schreef op 28 april 2017 @ 19:06:

Gatsie LV, dat klinkt erg onsmakelijk, letterlijk en figuurlijk.Het is vooral gevaarlijk. Vaak worden ze door artsen weggewoven als een lullige keelontsteking (dat was bij mij ook het geval), maar als ze maar groot genoeg worden kunnen ze je luchtpijp dicht drukken en dan ben je verder van huis. Gelukkig knapte de mijne op tijd, dat was inderdaad heel onsmakelijk maar wel een opluchting. En hier op het forum ben ik meteen expert geworden in het diagnosticeren van keelabcessen .
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 april 2017 @ 19:11:

[...]





Het is vooral gevaarlijk. Vaak worden ze door artsen weggewoven als een lullige keelontsteking (dat was bij mij ook het geval), maar als ze maar groot genoeg worden kunnen ze je luchtpijp dicht drukken en dan ben je verder van huis. Gelukkig knapte de mijne op tijd, dat was inderdaad heel onsmakelijk maar wel een opluchting. En hier op het forum ben ik meteen expert geworden in het diagnosticeren van keelabcessen .



Jakkie!!!

Gelukkig kun jij wel tegen een beetje viezigheid. Maar mocht ik ooit denken dat er iets sappigs groeit in mijn keel meld ik me wel bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Ren, ik kwam net thuis en zag de bamboe verdacht de verkeerde kant op bewegen. Sjoerd is blijkbaar ontsnapt en dacht hier vakantie te vieren. Ik heb hem met strafpunten terug naar zijn til gestuurd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Beterschap LV! Ik heb het ooit, heel lang geleden toen ik een jaar of 14 was, een keer gehad, zo'n abces. Zelfs aan de buitenkant, in mijn hals was ie zichtbaar; alsof ik een half ei in mijn hals had. Samen met m'n moeder naar de huisarts en volgens mij toen aan de antibiotica. Dokter was zeer meelevend en gaf aan dat ze begreep dat het erg veel pijn deed.

Eenmaal thuis kreeg ik van de 'lieftallige wederhelft' van mijn moeder de opmerking "en, ga je al dood?". Het is nooit meer goed gekomen tussen haar en mij
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Blondje hoe gaat het met je?
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:Oudblond schreef op 28 april 2017 @ 19:32:

Ren, ik kwam net thuis en zag de bamboe verdacht de verkeerde kant op bewegen. Sjoerd is blijkbaar ontsnapt en dacht hier vakantie te vieren. Ik heb hem met strafpunten terug naar zijn til gestuurd!



Ik geloof dat hij nog op je balustrade zit. Misschien wil hij je een beetje proberen te troosten. Soms is ie wel lief wat dat betreft.



knuffel voor jou.
Veel succes dames met de huizenjacht, zou heel fijn zijn om zo snel al een plekje voor jezelf te vinden.



Sterkte LV met ziek zijn.
Ja zou echt fijn zijn. Ik merk dat ik het hier een beetje ongemakkelijk begin te vinden. Het zijn echt schatten, maar mijn ex komt hier natuurlijk ook over de vloer omdat het zijn ouders zijn.

Na 1.5 week ben ik ook wel weer eens toe aan een beetje privacy. Dus hopelijk wordt het wat met dat appartement en is het appartement net zo mooi als op de foto's.
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 19:48:

Ja zou echt fijn zijn. Ik merk dat ik het hier een beetje ongemakkelijk begin te vinden. Het zijn echt schatten, maar mijn ex komt hier natuurlijk ook over de vloer omdat het zijn ouders zijn.

Na 1.5 week ben ik ook wel weer eens toe aan een beetje privacy. Dus hopelijk wordt het wat met dat appartement en is het appartement net zo mooi als op de foto's.Wanneer zou je daar in kunnen dan?
quote:_Inkie_ schreef op 28 april 2017 @ 19:50:

[...]



Wanneer zou je daar in kunnen dan?Er staat dat de woning beschikbaar is vanaf 17 mei. Ik heb de bezichtiging de 10e, dus als mijn financiële achtergrond goedgekeurd wordt door de makelaar en ik de woning toegewezen krijg, zou ik er 7 dagen na de bezichtiging in kunnen.
Dat zou wel heel fijn zijn Filee, als je zo snel al een eigen plek vindt. Dat is toch wel erg belangrijk, home sweet home.
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 19:53:

[...]



Er staat dat de woning beschikbaar is vanaf 17 mei. Ik heb de bezichtiging de 10e, dus als mijn financiële achtergrond goedgekeurd wordt door de makelaar en ik de woning toegewezen krijg, zou ik er 7 dagen na de bezichtiging in kunnen.Dat is nog te overzien en uit houden denk ik bij je schoonouders.
Ja het zijn schatten en ik kom niets te kort. Dus die tijd is goed te overzien hier.



Volgende week ook een gesprek met ex over de verdeling van de inboedel. Ik heb de bank, kledingkasten, bureau en hondenspullen opgeëist, omdat die van mij zijn. De hond is ook met mij meegegaan, omdat die ook van mij is.



Nu heb ik het liedje cd van jou, cd van mij in mijn hoofd
Wel grappig dat je nu bij je schoonouders zit. Dat moet toch wel een signaal zijn, naar die eikel .
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 april 2017 @ 20:06:

Wel grappig dat je nu bij je schoonouders zit. Dat moet toch wel een signaal zijn, naar die eikel .Ik weet heel zeker dat zijn ouders een hartig woordje met hem hebben gesproken hierover. Ze waren (en zijn) ook behoorlijk pissig op hem
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 28 april 2017 @ 20:01:

Ja het zijn schatten en ik kom niets te kort. Dus die tijd is goed te overzien hier.



Volgende week ook een gesprek met ex over de verdeling van de inboedel. Ik heb de bank, kledingkasten, bureau en hondenspullen opgeëist, omdat die van mij zijn. De hond is ook met mij meegegaan, omdat die ook van mij is.



Nu heb ik het liedje cd van jou, cd van mij in mijn hoofd En wat LV zegt. En als je inderdaad zo snel weer je eigen plek hebt, dan kan je nieuwe leven echt weer beginnen. Dat helpt denk ik ook in de verwerking van de knoeiboel die dakraam er van gemaakt heeft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu wel een opgelucht gevoel heb. Stel dat ik erachter was gekomen nadat we getrouwd waren. Dan had ik een probleem gehad. Nu is het spullen pakken, inboedel verdelen, nieuwe woning vinden en ik kan beginnen met mijn nieuwe leven zonder vreemgangers.
Elke nadeel.........



Ik duim voor alle huizenjachten.
Een deel van de familie kan dat liedje niet erg waarderen, maar als kind van gescheiden ouders (foeifoeifoei) vond ik hem wel leuk :-)
Beterschap LV

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven