Huishouden vriend

23-04-2017 19:45 144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een jaar samen met mijn vriend. Hij is 29 en ik 20, hij woont op zich zelf en ik woon nog thuis. In het weekend ben ik vaak bij hem, en doordeweeks meestal 1 keer. Verschilt een beetje. Ik heb niet veel ervaring met het huishouden en koken enzovoorts. Hij stoort zich hier aan en zou willen dat ik vaker voor hem kook en meehelp in het huishouden. Ik vind af en toe in me eentje koken niet erg, maar niet elke keer (ben geen huisvrouw..) en samen koken vind ik veel gezelliger en in het weekend maken we vaak samen het huis schoon. Hij vind dat ik niet genoeg mee help, maar ik heb zoiets van ik kom 1 keer door de weeks bij je en als we dan in het weekend hebben opgeruimd en drie dagen later kom ik en het is alweer een rotzooi dan voel ik me niet geroepen om zijn huis op te ruimen. Is dit egoistisch?



Wat vinden jullie van de situatie?
Dit topic lezende zit ik me af te vragen hoe ik dat met mijn relaties deed, voordat ik samenwoonde. Kan me niet heugen dat ik ooit het huishouden deed als zij er waren (en vice versa). Inderdaad, samen koken en afwassen (gezellig juist, als je nog heel verliefd bent! ) en misschien dat ik in een dolle bui wel eens heb geholpen een keuken of badkamer wat extra boenen, als het zo uit kwam, maar verder?



Ik weet nog dat een ex een keer mijn hele afwas + keuken schoon had gemaakt voordat hij voor de hele week weer naar huis ging (ik was al naar mijn werk). Wat was dat zalig thuiskomen!!!
Bedenk mij ook ineens dat toen ik weleens een weekend naar een ex ging dat ik ging stofzuigen,dweilen en het bed gelijk verschoonde.

Maar dat was puur omdat hij 2 honden had die hij op bed liet liggen en het bed daar gewoon echt smerig door was.



En dat dweilen was omdat een hond nog niet zindelijk was en weleens wat liet lopen.Hij deed dat af met een papiertje.En ik had niet zo n zin om op mijn blote voetjes daar doorheen te lopen.



Heel ander verhaal natuurlijk maar moest er opeens aan denken.

Ik ben benieuwd hoe je dagen gaan verlopen!
Alle reacties Link kopieren
Nou girls, ik heb het gesprek achter de rug. Het is uit, niet perse om deze reden maar er speelde nog wel meer dingen die te maken hadden met het leeftijdsverschil en dus ook andere toekomstplannen.
Ik denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt. Zijn gedrag voorspelde niet veel goeds, maar dat wist je duidelijk zelf ook al. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het voor jou een goede stap is om hiermee te stoppen. Evengoed ben je misschien erg verdrietig?
He Sanne, die had ik niet aan zien komen! Rot voor je, al is dit wel de eerste dag van de rest van je leven! Kop op, schouders eronder en geniet van het leven!
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 26 april 2017 @ 21:34:

Ik denk dat het voor jou een goede stap is om hiermee te stoppen. Evengoed ben je misschien erg verdrietig?Op het moment wel om eerlijk te zijn.. je sluit toch iets af wat belangrijk is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ah, jammer dit vervolg, sterkte meis
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ach wat ellendig... nu maar even heel lief voor jezelf zijn, morgen jezelf op proberen te vrolijken met wat oranje tompoucen, en hopelijk ziet de wereld er binnenkort weer wat zonniger uit :-)! Veel sterkte, zo'n relatiebreuk komt (bijna) altijd hard aan
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben je nu verdrietig maar ik ben toch blij voor je. Nu kun je verder en een keer een leuke vent tegen komen. Deze zal best zijn goede kanten hebben gehad maar ik ben al afgeknapt. En dat zou jou vroeg of laat ook gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sannegroot123 schreef op 26 april 2017 @ 21:30:

Nou girls, ik heb het gesprek achter de rug. Het is uit, niet perse om deze reden maar er speelde nog wel meer dingen die te maken hadden met het leeftijdsverschil en dus ook andere toekomstplannen.





Hopelijk heb je gisteren kunnen genieten van kingsday met o.a een oranje Jumbol, leuke vtiendinnen en een lekker drankje.

Je komt vast wel een leukere vent tegen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zal die ex een zwaar weekend krijgen. Moet hij alles alleen doen terwijl jij tijd voor leuke dingen hebt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Soooowwww eeeejjjj Sanne... da's een heftige wending



Maar ik weet zeker: beter nu dan later: dat je er nog langer inzit.

En blijkbaar speelde er dus veel meer.



Tuurlijk voel je je nu rot, maar: dit was hem blijkbaar niet voor jou!

Er zijn veel meer leuke(re) mannen, die kom je t.z.t. vanzelf tegen.
't Komt allemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Wow, dat had ik ook niet zien aankomen. Wel op termijn, maar niet gelijk zo snel bam. Uiteindelijk wel beter dan dat het maar door sukkelt natuurlijk. Hij gaat toch niet veranderen, zijn ouderwetse denkbeelden zitten te diep. Je hebt het over dingen die te maken hebben met het leeftijdsverschil, ik heb het vermoeden dat hij buite 9 jaar ouder ook gewoon erg oud voor zijn leeftijd was.

Sterkte, het is toch rot en jullie hebben vast ook leuke tijden gehad.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je voor jezelf bent opgekomen



Hij huurt maar huishoudelijke hulp als hij zelf te dom is om te kunnen poetsen.



Binnen een jaar heb jij een leukere vent en zit hij nog in zijn rommel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mutsie2017 schreef op 26 april 2017 @ 20:24:

Bedenk mij ook ineens dat toen ik weleens een weekend naar een ex ging dat ik ging stofzuigen,dweilen en het bed gelijk verschoonde.

Maar dat was puur omdat hij 2 honden had die hij op bed liet liggen en het bed daar gewoon echt smerig door was.



En dat dweilen was omdat een hond nog niet zindelijk was en weleens wat liet lopen.Hij deed dat af met een papiertje.En ik had niet zo n zin om op mijn blote voetjes daar doorheen te lopen.



Heel ander verhaal natuurlijk maar moest er opeens aan denken.

Ik ben benieuwd hoe je dagen gaan verlopen!Waarom ging je daar naartoe dan? Had ik toch lekker voor bedankt. Had hij toch eerst zelf zijn bed vol hondeharen mogen verschonen, en de vloer vol met urinevlekken van de honden zelf mogen dweilen, en de rest behoorlijk aan kant maken, voordat ik daar ook maar een voet binnen had gezet.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ranzig inderdaad, ik snap echt niet dat je 1. zelf zo onhygiënisch kan zijn 2. dat ook gewoon zo laat wanneer je vriendin op bezoek komt. Zo respectloos. Toen ik nog met m'n ex was, woonde ik thuis. Mijn kamer was 1 grote rommelboel altijd, behalve op de dagen dat hij langskwam. Dan lag het er spik en span bij.
quote:pejeka schreef op 28 april 2017 @ 18:57:

[...]





Waarom ging je daar naartoe dan? Had ik toch lekker voor bedankt. Had hij toch eerst zelf zijn bed vol hondeharen mogen verschonen, en de vloer vol met urinevlekken van de honden zelf mogen dweilen, en de rest behoorlijk aan kant maken, voordat ik daar ook maar een voet binnen had gezet.



Tjah, ik was "verliefd". Dat het bed vol hondenharen en viezigheid zat deed hem niks.De Hond die hij niet zindelijk kon maken (lees: geen moeite voor deed ) heeft hij later ook weg gedaan zag ik later op fb.Heel zielig. Zolang heeft het hele gebeuren ook niet geduurd hoor.





En ik was jong.

Nu zou ik zoiets never nooit meer doen.
Klinkt als een randdebiel. Mooi dat je ervan verlost bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven