Te veel pushen??

25-04-2017 17:45 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
adafadfasf
anoniem_343155 wijzigde dit bericht op 01-05-2017 14:31
Reden: forum gesloten
% gewijzigd
quote:Profoseur schreef op 27 april 2017 @ 23:41:

[...]





Eerlijk gezegd zou het mij een eer zijn als ik uitgekozen word als allerleukste jongen van meerdere dates.



Daarnaast is niet aan haar als ik andere dames wel of niet date.

Nou, met je laatste uitspraak zou ik in haar geval jou niet als serieus relatiemateriaal zien, of is dat ook niet wat je wilt? Als je dat wel wilt, zou ik echt uitkijken met het daten met anderen en de houding "als zij me niet moet, heb ik er nog veel achter de hand want ik ben toch zo succesvol bij de vrouwtjes".



No offense; maar als ik haar was, zou het op mij overkomen dat je haar als een hard-to-get ziet en als je haar eenmaal hebt, de lol eraf is. Of anders dat ze wel met jou kan dollen, omdat je dat toch met iedereen doet dus leuk voor even.



Dus ik denk dat het hier weleens op fout kan gaan... Maar het kan ook een andere reden hebben hoor.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit een mannelijke kant:



Ja, je pusht teveel. Je klinkt sociaal onhandig en vrij gefocust op jezelf. En misschien was de seks gewoon te slecht om een vierde date te plannen.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
quote:Profoseur schreef op 27 april 2017 @ 23:41:

[...]





Eerlijk gezegd zou het mij een eer zijn als ik uitgekozen word als allerleukste jongen van meerdere dates.



Daarnaast is niet aan haar als ik andere dames wel of niet date.



Dat zou ik echt anders opvatten. Ik zou het eerder uitleggen als :

1. dat de andere vrouwen hem hebben afgewezen en hij zich daarom nu maar op mij richt bij gebrek aan beter of

2. hij niet weet wie hij wil of

3. het vooral niet toe doet met wie je date, als je maar aan een vrouw komt en dus knap wanhopig bent of

4. je graag met andermans gevoelens speelt en bent dus meer gericht op jezelf dan op mij of

5. je geen serieuze intenties hebt, anders zou je niet verschillende vrouwen tegelijk hoeven daten of

6. als je nu al meerdere vrouwen nodig hebt, zou ik me afvragen of je tijdens een relatie ook aan één person niet genoeg hebt en een vreemdganger bent.



In elk geval zou ik geen van bovenstaande redenen aantrekkelijk vinden en daar een reden in zien niet verder met je te daten, om mezelf veel ellende te besparen. Natuurlijk mag je daten wie je wilt als het daten nog vrijblijvende intenties heeft. Maar als je het serieus met iemand meent, is het niet handig om met anderen te daten. Dat kan makkelijk verkeerd uitgelegd worden, zoals je al las.

Weet zij dat je met meerdere vrouwen date?
Alle reacties Link kopieren
Weet je Profoseur: je hebt het hartstikke goed gedaan. Die vrouwtjes van jou mogen wel in hub handjes knijpen dat ze in jouw applijstje staan. En een van hen blijkt De Uitverkorene die vier uur met jouw eveneens strontonzekere blatende clubgenoten mag doorbrengen.



En als ze niet voldoet aan haar galaplicht die avond dan zijn er toch nog zes andere die je op ludieke wijze kan regelen?



Als je het allemaal zo goed weet, wat doe je hier dan nog? Sjongejongejonge.





Je twijfelt en je bent onzeker, doordat je geconfronteerd wordt door gevoelens voor dit meisje en dat mag best. Maar geef het toe en stop met dit gewauwel.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Profoseur schreef op 27 april 2017 @ 23:41:

[...]





Eerlijk gezegd zou het mij een eer zijn als ik uitgekozen word als allerleukste jongen van meerdere dates.

.OMG wat onvolwassen......
quote:Profoseur schreef op 27 april 2017 @ 23:41:

[...]





Eerlijk gezegd zou het mij een eer zijn als ik uitgekozen word als allerleukste jongen van meerdere dates.



Daarnaast is niet aan haar als ik andere dames wel of niet date.

Serieus?! Ik moet er niet aan denken dat een date tegen mij zegt: nou, ik heb er een stuk of tien uitgeprobeerd, maar jij bent toch wel de allerleukste. Natuurlijk gaat het haar niets aan dat je met anderen date, maar een echte heer doesn't kiss and tell. Hou dat maar netjes voor je. Puh-lease.



Edit: oh en wat Evyblissy zegt. Kanonne zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Profoseur schreef op 27 april 2017 @ 23:15:

Dames, bedankt voor jullie inbreng. Zelf vond ze het een mooi gebaar, en gaat ze mee naar het gala. En krijg ik een ludiek antwoord op mijn uitnodiging.Ik gleuv er niets van. Creepy Tom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven