Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!















Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Haha, vriendje van dochter is weer te logeren. Altijd gezellig. En hij trekt zich niks aan van mijn gesnotter .
quote:Azarole schreef op 28 april 2017 @ 11:27:

Jup, ik woonde samen. Maar dat is nu over.



Huh? was jij niet een fruit met een P? Wat doe jij dan op je uppie?



En Filee ook al.



*wat gebeurt hier dan???!?!?!*
quote:Lady_Voldemort schreef op 28 april 2017 @ 23:09:

Haha, vriendje van dochter is weer te logeren. Altijd gezellig. En hij trekt zich niks aan van mijn gesnotter .



Hij trekt zich ook al niks aan van mijn meegezing met Doe Maar. Erger nog, hij vindt het wel grappig.



Ik denk dat ik de bruiloft maar vast een beetje moet gaan plannen
Succes met de planning



Er zijn nog tickets 7 juli http://www.royalparklive.nl/programma/
Alle reacties Link kopieren
Laat haar dat vriendje houden LV.

Meerdere bezichtigingen gepland nu
Goedemorgen en een fijne dag gewenst.



Vandaag doe ik een dagje Amsterdam, naar het Stedelijk en Foam, tussendoor lekker Libanees lunchen en dan een wijntje (of 2) met een vriendin. Heb er zin in!

En morgen wordt het eindelijk weer een keer een echte lentedag, joepie!
Alle reacties Link kopieren
De Zoon is vandaag jarig. Iedereen slaapt nog en ik wil vast een hiep-hoera-babyfoto of Facebook zetten. Veel leuke foto's in mijn albums, maar bijna net zoveel ziekenhuisbedden. Knoop in m'n maag en tranen. Djeez wat een kutleven! En wat een kanjer.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een geweldige dag Ren! Heel veel plezier
Sommige mensen worden zeikend verwekt
quote:yette schreef op 29 april 2017 @ 08:12:

De Zoon is vandaag jarig. Iedereen slaapt nog en ik wil vast een hiep-hoera-babyfoto of Facebook zetten. Veel leuke foto's in mijn albums, maar bijna net zoveel ziekenhuisbedden. Knoop in m'n maag en tranen. Djeez wat een kutleven! En wat een kanjer.Gefeliciteerd met zoon en een
Alle reacties Link kopieren
Thanx
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor je zoon Yette!



Fijne dag Ren!



Wij rijden straks naar de kust. Dagje op en neer. Vanavond een feestje van vrienden. Niet zo'n zin in want we feesten wat af de laatste tijd. Maar het wordt vast gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Yette gefeliciteerd met je zoon en een hele dikke
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel.



Het komt hier gewoon even keihard binnen. Gewoonlijk is het 'kop in het zand & pluk de dag!'

Toen ik zelf 20 werd, was ik nèt gaan latten. Ik had sinds m'n 18e samengewoond. Mijn vriend (later De Vader) bleef in het zuiden, ik vertrok naar de hoofdstad. Ik had een baan bij de perscombinatie gevonden en begon even later ook met een studie ... de wereld lag voor me open, net als voor alle leeftijdsgenoten - dacht ik toen. Onbegrensde dromen, knokken, er zien te komen.



Dat heerlijke gevoel zal De Zoon nooit hebben. Hij leeft bij de dag. Zijn toekomst is al jaren niet meer iets om naar uit te zien.



Dat dus.



Ik ga maar taart halen. Hoop dat ik nog uit die mineur kom.
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 29 april 2017 @ 08:12:

De Zoon is vandaag jarig. Iedereen slaapt nog en ik wil vast een hiep-hoera-babyfoto of Facebook zetten. Veel leuke foto's in mijn albums, maar bijna net zoveel ziekenhuisbedden. Knoop in m'n maag en tranen. Djeez wat een kutleven! En wat een kanjer.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 29 april 2017 @ 08:12:

De Zoon is vandaag jarig. Iedereen slaapt nog en ik wil vast een hiep-hoera-babyfoto of Facebook zetten. Veel leuke foto's in mijn albums, maar bijna net zoveel ziekenhuisbedden. Knoop in m'n maag en tranen. Djeez wat een kutleven! En wat een kanjer.Gefeliciteerd en een dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Yette
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag Ren!



Yette, gefeliciteerd met je zoon
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren


Yette



En van e
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!

Het gaat wel weer. De taart is scheef aangekomen (ik was wat enthousiast op een rotonde) maar hij's lekker

Nu even rust en genieten van werkende mannen. De Vader snoeit met een vriend de boom in de voortuin (=klimmen tot hoger dan het dak) en de jongens zijn naar de toko voor kokos, die gaan zometeen macrons bakken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de zoon Yette, en een voor jou. Geniet van de taart en de macrons!
The owls are not what they seem
Gefeliciteerd Yette
Drie blikjes cola drinken na jaren geen cafeïne meer gedronken te hebben was geen goed idee. Ik ben nu hyper en heb hartkloppingen door de cafeïne
Gefeliciteerd Yette.



Filee, dat wordt een nachtje doorhalen!



Mijn dagje A'dam was erg kort. Voelde me niet lekker, denk van de drukte en de bedompte lucht in de musea ofzo. Dus maar weer naar huis gegaan waar ik het na twee uur onder mijn plaid eindelijk warm heb. Hmmm, LV, jij hebt niet toevallig naast me gezeten?

Ik duik er maar op tijd in vanavond.
Dat wordt het zoiezo



Ik ga vanavond met een paar vriendinnen het nachtleven onveilig maken.

We gaan naar een karaokebar met bowlingbaan
Jammer dat je dagje Amsterdam niet zo goed ging ren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven