Overnachting in Groningen

28-04-2017 18:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Onverwacht een afspraak in Groningen (binnenstad) zaterdag. Het wordt te laat om terug te rijden, dus nu zoek ik voor twee personen een eenvoudige (als in niet te duur en luxe, is vooral voor een goede nachtrust), maar fijne plek om te overnachten. Ik ken Groningen niet zo goed en Google toont zoveel opties dat ik door de bomen het bos niet meer zie.



Heeft iemand een goede tip voor me?
simplon is goedkoop, maar zeker niet luxe.



Maar volgens boeking.com zit alles in groningen voor morgen vol...
Alle reacties Link kopieren
@Martje2081 Dat zag ik net ook (ook nog steeds zelf aan het googlen). Valt tegen...
Ik slaap altijd in het University Guesthouse. Niet duur, netjes en in het centrum. Geen idee of ze bij booking.com zijn aangemeld, maar ze zijn ook te boeken als je niet bij de RUG moet zijn.
Heb je al via Airbnb gekeken?



Dit hotel kun je nog even bellen voor een goede aanbieding: http://www.corpsdegarde.nl/

Heb er als bijbaantje gewerkt en we zetten nooit alle kamers op Booking.com, was altijd wel wat vrij last-minute. Kamers vanaf 79,- voor 2 personen. Ligt in de binnenstad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb regelmatig in het NH in het centrum (bij het UMCG) geslapen, prima hotel.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Het Weeva, maar volgens mij heet dat nu anders.
Alle reacties Link kopieren
NH is goed en makkelijk. Parkeren onder het umcg en wandelen naar de stad, prima slapen en ontbijt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven