Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 02:12:

Ik vind 'm leuk lief, aantrekkelijk.

Maar hij past zó niet bij mij, als ik niet zo gepokt en gemazeld was zou ik het op de relatie pijler posten Gepokt en gemazeld?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:12:

[...]





Nou leuk toch?Ja, maar ik durf niet dus.
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 02:15:

[...]





Ja, maar ik durf niet dus.



Als je doet zoals je altijd deed krijg je altijd wat je altijd kreeg"



Waarom durf je niks
En wat gepokt en gemazeld.



Dan wacht je tot het over is en hoppa daarna er op af.
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 02:12:

[...]





Niet zo lang maar had al wat door.

Ik houd niet van Nederlandse muziek maar doe maar vind ik leuk.



Waar gaan ze heen dan?Festivalrondje. Ik ga met dochter naar Dauwpop, maar ik zit ernstig te denken om ook naar Soestdijk te gaan. Gewoon omdat het kan. Vroeger was het een enorm gedoe, want mijn ouders sloegen onmiddellijk aan het zeiken als ik naar Doe Maar wou (niet dat ik niet ging hoor ) maar het is wel heel erg leuk dat ik ze nu gewoon kan stalken als ik dat wil
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:18:

[...]





Festivalrondje. Ik ga met dochter naar Dauwpop, maar ik zit ernstig te denken om ook naar Soestdijk te gaan. Gewoon omdat het kan. Vroeger was het een enorm gedoe, want mijn ouders sloegen onmiddellijk aan het zeiken als ik naar Doe Maar wou (niet dat ik niet ging hoor ) maar het is wel heel erg leuk dat ik ze nu gewoon kan stalken als ik dat wil



Vooral leuk dat je je dochter mee neemt.

Geweldig!
Mijn dochter wil naar sheeran.

Als ze DAT eerder gezegd had was ze geweest.

Wat een muts.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:18:

[...]





Festivalrondje. Ik ga met dochter naar Dauwpop, maar ik zit ernstig te denken om ook naar Soestdijk te gaan. Gewoon omdat het kan. Vroeger was het een enorm gedoe, want mijn ouders sloegen onmiddellijk aan het zeiken als ik naar Doe Maar wou (niet dat ik niet ging hoor ) maar het is wel heel erg leuk dat ik ze nu gewoon kan stalken als ik dat wil



Ik had Doe Maar hier om de hoek, in de jongerensoos.

Ik mocht ook niet
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 02:20:

[...]





Vooral leuk dat je je dochter mee neemt.

Geweldig!Ik heb haar vorig jaar al meegenomen, naar de Ziggo. Eerst vond ze het stom allemaal, vooral dat ik me zo idioot stond te gedragen. En een paar liedjes later stond ze net zo uitzinnig mee te gillen als ik. Ze kende ze ook allemaal he, zelfs de obscure liedjes . Dus ja, dit keer wilde ze meteen weer mee.
Drie jaar geleden in gelredome geweest, maar was toch niet hetzelfde.

De Dijk doet nog steeds kleine zalen, vind ik leuker.
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 02:22:

[...]





Ik had Doe Maar hier om de hoek, in de jongerensoos.

Ik mocht ook niet



Joh, ik mocht zo veel niet. Maakte het alleen maar leuker.

Je mag nu van alles. Dus.. vanwaar je angst om initiatief te tonen nu ?
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 02:21:

Mijn dochter wil naar sheeran.

Als ze DAT eerder gezegd had was ze geweest.

Wat een muts.Oh grappig, Ik hartje Sheeran. Dat is nou ook iets wat ik met dochter deel
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:24:

[...]





Ik heb haar vorig jaar al meegenomen, naar de Ziggo. Eerst vond ze het stom allemaal, vooral dat ik me zo idioot stond te gedragen. En een paar liedjes later stond ze net zo uitzinnig mee te gillen als ik. Ze kende ze ook allemaal he, zelfs de obscure liedjes . Dus ja, dit keer wilde ze meteen weer mee.



Omdat ze het toch niet zo idioot vond als ze zich voor deed komen.

Hoe oud is ze?

Ze wil weer mee omdat ze het zo leuk vond met jou. Geweldig toch

Dochters zijn leuk.. hoe ouder ze worden hoe leuker ze zijn (vind ik)
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 02:25:

[...]





Joh, ik mocht zo veel niet. Maakte het alleen maar leuker.

Je mag nu van alles. Dus.. vanwaar je angst om initiatief te tonen nu ?

Ik vind niet zo snel iemand leuk.

Dus ik toonde ik initiatief, behoorlijk, en dat joeg m juist de verkeerde kant op
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:26:

[...]





Oh grappig, Ik hartje Sheeran. Dat is nou ook iets wat ik met dochter deel



Ik ook !

Maar ze is net te laat.

Komt wel een nieuwe kans.
quote:Knuffelheks schreef op 29 april 2017 @ 02:28:

[...]



Ik vind niet zo snel iemand leuk.

Dus ik toonde ik initiatief, behoorlijk, en dat joeg m juist de verkeerde kant op



Omg

Hoezo?

Hoe oud is hij?
Ook 50, denk ik
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 02:27:

[...]





Omdat ze het toch niet zo idioot vond als ze zich voor deed komen.

Hoe oud is ze?

Ze wil weer mee omdat ze het zo leuk vond met jou. Geweldig toch

Dochters zijn leuk.. hoe ouder ze worden hoe leuker ze zijn (vind ik)Zestien. En ze vond Joost (van Nederwiet) zo'n schattige tuinkabouter . Zo schattig dat ze het hele lied integraal meebrulde, ik wist niet eens dat ze het uit haar hoofd kende. Maar dat was dus alleen maar omdat ze anders zo lullig vond he, als ze er als een houten klaas bij stond
Wat ik er maar mee wil zeggen, met bijna 50 doe ik nog steeds puberaal.
Zeventien jaar geleden heb ik mijn moeder trouwens ook meegenomen naar Doe Maar. Wat was dat mens blij zeg. Altijd een grote bek gehad, maar toen het puntje bij het paaltje kwam bleek ze een reuzefan
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:31:

[...]





Zestien. En ze vond Joost (van Nederwiet) zo'n schattige tuinkabouter . Zo schattig dat ze het hele lied integraal meebrulde, ik wist niet eens dat ze het uit haar hoofd kende. Maar dat was dus alleen maar omdat ze anders zo lullig vond he, als ze er als een houten klaas bij stond



Dan rest mij de vraag hoe oud jij bent.

Een jonge moeder? Je hoeft geen antwoord te geven op dit soort persoonlijke vragen uiteraard.



Ik ben zelf een jonge moeder. Was 18 toen ik haar kreeg en zie er jong uit.

Haar juf moest lachen toen ze mij zag.

Ze zei "lampenkind heeft nooit verteld een jonge moeder te hebben"



Logisch... lampenkind weet niet beter.

Word 12 jaar en we delen de zelfde humor en smaak.

Ze vind mij grappig en ik haar.

Maar ben wel echt haar moeder dus geen vriendin.



Maar ik ben heel open en eerlijk en zij naar mij toe ook.



Dochter zei dat ze het leuk vind een jonge moeder te hebben omdat ik haar begrijp en volgens haar geen oud wijf ben als de andere moeders die op het schoolplein staan. "Die ik niet oud vind hoor" Waar ik heel soms als ik vrij ben sta voor de jongste van 6.



Haar klasgenoten valt het wel op. Maar haar niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:36:

Zeventien jaar geleden heb ik mijn moeder trouwens ook meegenomen naar Doe Maar. Wat was dat mens blij zeg. Altijd een grote bek gehad, maar toen het puntje bij het paaltje kwam bleek ze een reuzefan



Heb je haar wat mogen leren ipv andersom.

Mooi is dat.

Waarom vond ze het zo erg eerder dan?
Ik ben 47. Heb dus die hele Doe Maar hausse meegemaakt, ik ging naar optredens en alles. En natuurlijk vond mijn moeder dat een beetje eng, want ik was pas dertien en er gingen van die enge verhalen rond. Maar ze nam wel de liveconcerten op van de radio, als ik per ongeluk in het zwembad zat, de schat
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 02:47:

Ik ben 47. Heb dus die hele Doe Maar hausse meegemaakt, ik ging naar optredens en alles. En natuurlijk vond mijn moeder dat een beetje eng, want ik was pas dertien en er gingen van die enge verhalen rond. Maar ze nam wel de liveconcerten op van de radio, als ik per ongeluk in het zwembad zat, de schat



Wel lief idd!

Ik snap de bezorgdheid wel als moeder zijnde maar dat je wel ging en kon gaan was is dan wel mooi.

En dat je nu samen gaat is nog veel leuker.

Zo heb jij plezier en je dochter... En die zorgen zijn dan niet nodig.. het is ook goed voor je band met haar en voor haar goed als herinnering als ze straks zelf kinderen heeft.

Win win situatie.
Ik vind concerten gewoon nodig, voor de algemene ontwikkeling . Dochter is al meerdere keren zelfstandig naar Paradiso geweest, en naar de Melkweg. Terwijl wij in Zutphen wonen dus haha. Dus die gezamenlijke uitstapjes zijn gewoon voor de leuk. Ik zit nog steeds te wachten tot Muse weer een keer naar NL komt, dan worden dochter en ik samen helemaal gestoord .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven