Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 03:00:

Ik vind concerten gewoon nodig, voor de algemene ontwikkeling . Dochter is al meerdere keren zelfstandig naar Paradiso geweest, en naar de Melkweg. Terwijl wij in Zutphen wonen dus haha. Dus die gezamenlijke uitstapjes zijn gewoon voor de leuk. Ik zit nog steeds te wachten tot Muse weer een keer naar NL komt, dan worden dochter en ik samen helemaal gestoord .

Je ontneemt haar in ieder geval helemaal niks.

Dat alleen al is iets moois.

Fijn dat ze mag genieten van haar jeugd.

Klinkt dramatisch maar ik heb dit zelf niet gehad en vind het altijd heerlijk om te lezen als iemand kansen krijgt en MAG genieten.

Dat een ouder vertrouwen kan hebben en wil hebben in een kind en deze ook wat wil gunnen.

Echt respect.
anoniem_63e5531c67801 wijzigde dit bericht op 29-04-2017 03:04
Reden: Weer spelfouten.. automatisch "verbeteren"
% gewijzigd
quote:Lampie1986 schreef op 29 april 2017 @ 03:03:

[...]



Je ontneemt haar in ieder geval helemaal niks.

Dat alleen al is iets moois.

Fijn dat ze mag genieten van haar jeugd.

Klinkt dramatisch maar ik heb dit zelf niet gehad en vind het altijd heerlijk om te lezen als iemand kansen krijgt en MAG genieten.

Dat een ouder vertrouwen kan hebben en wil hebben in een kind en deze ook wat wil gunnen.

Echt respect.



Das ook mooi kut, als je nooit mocht.



Ik mocht wel, en mijn dochter mag dus ook. Ik heb wel flink moeten lullen bij man, want bij hem thuis waren dat soort dingen niet eens im frage dus hij vond het maar spannend allemaal. Maar uiteindelijk vond hij het dus ook prima, want ik leefde tenslotte ook nog. En ik deed echt erge dingen hoor, veel erger dan mijn dochter nu
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 03:00:

Ik vind concerten gewoon nodig, voor de algemene ontwikkeling . Dochter is al meerdere keren zelfstandig naar Paradiso geweest, en naar de Melkweg. Terwijl wij in Zutphen wonen dus haha. Dus die gezamenlijke uitstapjes zijn gewoon voor de leuk. Ik zit nog steeds te wachten tot Muse weer een keer naar NL komt, dan worden dochter en ik samen helemaal gestoord .
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2017 @ 03:11:

[...]





Das ook mooi kut, als je nooit mocht.



Ik mocht wel, en mijn dochter mag dus ook. Ik heb wel flink moeten lullen bij man, want bij hem thuis waren dat soort dingen niet eens im frage dus hij vond het maar spannend allemaal. Maar uiteindelijk vond hij het dus ook prima, want ik leefde tenslotte ook nog. En ik deed echt erge dingen hoor, veel erger dan mijn dochter nu



Mocht Niet en kon niet.

Ik zat niet in de situatie om rond te lopen niet eens door het centrum.



Mijn man vind ook alles spannend wat er met de kinderen gebeurt en ik ook maar ik denk vanuit de kinderen gedeeltelijk en waar ze recht op hebben

Net zoals jij dus .

Fijn dat jou man vertrouwen heeft in jou als persoon .

Heb je zeker ook recht op hoor, maar dat hij zich niet laat leiden door angsten is een goed iets.
He heeee hij is uit de lijst. Nu zo houden graag! Ik wil niet weten hoe andermans geslachtsdelen rieken of geuren en niet nadenken erover ook . Nou daar heb je het al, ik zit me voor te stellen hoe men die geur omschrijft. Waanzin!
Alle reacties Link kopieren
quote:Flowers-and-roses schreef op 29 april 2017 @ 03:29:

He heeee hij is uit de lijst. Nu zo houden graag! Ik wil niet weten hoe andermans geslachtsdelen rieken of geuren en niet nadenken erover ook . Nou daar heb je het al, ik zit me voor te stellen hoe men die geur omschrijft. Waanzin!Huh?
Het lijkt hier wel een kostschool met al die bans. Lampie, raar dat ze niet gewoon even zeiden waarvoor die ban was. Ik zie zo vaak trolltopics langskomen waar mensen de TO massaal trollhinten . Dacht bijna dat de moderators het fijn vinden als daarmee andere lezers worden gewaarschuwd. Maar niet dus... weer wat geleerd. Het blijft vreemd, die willekeur.
quote:snug schreef op 29 april 2017 @ 12:50:

Het lijkt hier wel een kostschool met al die bans. Lampie, raar dat ze niet gewoon even zeiden waarvoor die ban was. Ik zie zo vaak trolltopics langskomen waar mensen de TO massaal trollhinten . Dacht bijna dat de moderators het fijn vinden als daarmee andere lezers worden gewaarschuwd. Maar niet dus... weer wat geleerd. Het blijft vreemd, die willekeur.



Ik denk niet dat het willekeur is. Trolhinten mag gewoon niet maar de mods lezen niet alles. Dat is niet te doen.

Dus die zijn afhankelijk van stafjes. De pech voor Lampie was dat in dat topic vervelende dingen over mensen met dwerggroei gezegd werden en dat dat topic dus gestaft is.

Ja dan gaat er een mod lezen en ingrijpen.
Aha, wéér wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:snug schreef op 29 april 2017 @ 12:50:

Het lijkt hier wel een kostschool met al die bans. Lampie, raar dat ze niet gewoon even zeiden waarvoor die ban was. Ik zie zo vaak trolltopics langskomen waar mensen de TO massaal trollhinten . Dacht bijna dat de moderators het fijn vinden als daarmee andere lezers worden gewaarschuwd. Maar niet dus... weer wat geleerd. Het blijft vreemd, die willekeur.



Als er niet gestaft wordt grijpen de mods niet in, ze lezen blijkbaar niet zelf mee.

Dat ze niet willen dat er in een topic gehint wordt is, denk ik, om serieuze TO's te beschermen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik quote mezelf even uit het modtopic

"Ik snap dat jullie ervan uitgaan dat de forummers achterlijk zijn, maar overspeel niet je hand..."



Tot over 24 uur
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 30 april 2017 @ 00:21:

Ik quote mezelf even uit het modtopic

"Ik snap dat jullie ervan uitgaan dat de forummers achterlijk zijn, maar overspeel niet je hand..."



Tot over 24 uur

Zeuren is ook een vak hoor.

Jezelf quoten vind ik sowieso overbodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 30 april 2017 @ 00:21:

Ik quote mezelf even uit het modtopic

"Ik snap dat jullie ervan uitgaan dat de forummers achterlijk zijn, maar overspeel niet je hand..."



Tot over 24 uur Andersom wordt toch exact hetzelfde gedacht dus geef ze eens ongelijk..
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 30 april 2017 @ 00:23:

[...]



Zeuren is ook een vak hoor.

Jezelf quoten vind ik sowieso overbodig.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 00:27:

[...]



Ha Kia!
Ach ik ben er weer gelukkig.

Offtopic stond er ook bij. Dat ben ik altijd wel een keer maar gaat wel over het onderwerp dan.

Ze bannen maar ik staf niet meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 00:28:

Ach ik ben er weer gelukkig.

Offtopic stond er ook bij. Dat ben ik altijd wel een keer maar gaat wel over het onderwerp dan.

Ze bannen maar ik staf niet meer.Jeetje, ga je daar nu weer over beginnen. Laat het gaan joh.
quote:Jonari schreef op 30 april 2017 @ 00:30:

[...]



Jeetje, ga je daar nu weer over beginnen. Laat het gaan joh.

Doe ik.

Ik las net pas die berichtjes.

Vandaar dat ik we ook weer over begon.
quote:kopjekoffie70 schreef op 30 april 2017 @ 00:21:

Ik quote mezelf even uit het modtopic

"Ik snap dat jullie ervan uitgaan dat de forummers achterlijk zijn, maar overspeel niet je hand..."



Tot over 24 uur



?

Ik snap niks van deze post.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 30 april 2017 @ 00:28:

[...]



Ha Kia! Wijntje?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 00:35:

[...]



Wijntje?

Lekker!

Rood graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jonari schreef op 30 april 2017 @ 00:37:

[...]



Lekker!

Rood graag.Cheers

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Dat is het laatste waar ik aan zou denken vandaag.

Ben ziek

Jammer van mijn vrije weekeindje.
Alle reacties Link kopieren
Ah lekker.

Proost meisje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 00:39:

Dat is het laatste waar ik aan zou denken vandaag.

Ben ziek

Jammer van mijn vrije weekeindje.Ga lekker in je bed liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven