Entertainment alle pijlers

90 days to wed 2017 (geen spoilers s.v.p.)

25-03-2017 19:23 1662 berichten
Abusievelijk is het topic 'een nieuw seizoen 90 days to wed' samengevoegd met '90 days to wed happily ever after', hetgeen niet terug te draaien is.

Aangezien het twee verschillende programma's/seizoenen zijn, met dus andere deelnemers, is het niet handig dat beide topics nu samengevoegd zijn. Daarom open ik bij deze dus een nieuw topic '90 days to wed 2017'.

Voor alle duidelijkheid: dit betreft dus het seizoen met deelnemers als Chantel, Nicole, Pedro, Azan, Anfisa en Alla.



Wil je nog napraten over het seizoen met Daniel en Mohamed, verwijs ik je graag door naar het topic 90 days to wed, happily ever after.

SVP GEEN SPOILERS PLAATSEN! Bedankt!
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 01-09-2017 20:36
7.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Onoprecht als de neten.
Alle reacties Link kopieren
Zijn onoprechtheid maakt Nicole alleen maar 'needier'.
Alle reacties Link kopieren
Azan is dolblij dat hij weer even van haar af is.
Zei Alla nou ik heb nooit gezegd dat ik van hem hou ?
quote:Liadan schreef op 28 april 2017 @ 21:58:

Zijn onoprechtheid maakt Nicole alleen maar 'needier'.Erg he
Alle reacties Link kopieren
Drama volgende week. De ramptoerist in mij kijkt er nu al naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Chantal en Pedro, benieuwd hoe dat afloopt....
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 21:59:

Zei Alla nou ik heb nooit gezegd dat ik van hem hou ?Ja, dat zei ze. Ik hoop dat ze eraan toe gaat voegen dat het hem dus geen moer aangaat, aangezien ze het nog nooit naar Matt heeft uitgesproken en Matt dan toch echt de eerste is die dit van haar hoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 28 april 2017 @ 21:59:

Zei Alla nou ik heb nooit gezegd dat ik van hem hou ?Ja. Ik vraag me af of ze het zo gemonteerd hebben dat het sensationeler lijkt dan het was.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 28 april 2017 @ 22:01:

[...]





Ja, dat zei ze. Ik hoop dat ze eraan toe gaat voegen dat het hem dus geen moer aangaat, aangezien ze het nog nooit naar Matt heeft uitgesproken en Matt dan toch echt de eerste is die dit van haar hoort.Dat hoop ik ook wat een hork die Patrick weer bah
Wat jammer... was al later dan ik dacht. Om 1 uur vannacht maar even kijken was wel leuk zo te lezen

Zag nog net het blije gezicht van Azan die blij is dat Nicole vertrekt en dan: but I love her.

Yeah, right..
Alle reacties Link kopieren
Heb door vakantie een maand 90 days gemist.... vanavond was weer heerlijk trashen! Weten jullie of het online terug te kijken is?
Alle reacties Link kopieren
Vannacht nog gekeken. Wat een heerlijk trash programma, maar veel te kort. Niemand is verliefd, tenminste van degenen die graag naar Amerika willen.



Pedro niet (anders zou hij dat document wel tekenen, maar ik zie ook helemaal geen klik tussen die twee, vind hem ook een beetje saai)

Alla niet (vind haar wel de sympathiekste, maar ze wil gewoon een goed leven voor zichzelf en haar zoontje, wat een enge vrienden heeft Matt inclusief zijn moeder, daar moet je volgens mij geen ruzie mee krijgen)

Hassan niet (die vind Nicole veel te dik en te vrij en ze hebben ook niets gemeen, ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar even kan vergeten en vergeven dat kinderachtige Nicole vreemd is gegaan voor haar komst naar Marokko en alleen om wat aandacht te krijgen, want dat is wat ze de hele tijd wil, aandacht

Lowo niet (die wil ook graag met zijn kind een beter leven in het beloofde land)

Anfisa...tja wat moet je daar nu nog over zeggen, die is knettergek en op een gegeven moment barstte ze in lachen uit toen ze in dat appartement aan tafel zat, waarschijnlijk aangemoedigd door de filmploeg, en Jorge zat te smeken om een kans
Ah wat heerlijk dit topic ! Ik kijk ook en zit me helemaal op te vreten

Met name over jorge en anfisa Hoe blind kan je zijn?

Ik ben zo benieuwd wat voor leven zij in Rusland had als ze zulke bedragen heel normaal vindt....
Matt moet nu doorzetten tav die vriendenclub die geen goede vriendenclub is!

Als hij nu domme dingen zou gaan doen bijt ie zijn eigen ballen er af.



Alla is een heel erg leuke vrouw. Ze is lief, mooi en slim. Ik geloof wel dat ze echt wat voelt voor Matt. Echter ze weet volgens mij tevens heel goed dat hij niets helemaal schoon is vwb zijn verleden met vrouwen. Hoewel ik sterk het gevoel krijg dat bij hem onzekerheid een grote rol speelt en de verkeerde vrouwenkeuze. Een relatie willen hebben en ernaar op zoek gaan wil niet zeggen dat de gemaakte keuzes de juiste zijn. Ook mannen kunnen zich hierin enorm vergissen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat is die Nicole needy, desperate, zeikerig en naïef. Die Hassan wil alleen maar een verblijfsvergunning. Hoe kun je zó blind zijn?
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
Ikkers!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb alweer slaag-neigingen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Verander je wachtwoord. Lamzak.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Anfisa vindt het leven in Amerika niet leuk, want ze mag niet werken en niet autorijden en niets wat ze leuk vindt. Wat denk je van op andermans zak teren Anfisa en golddiggertje zijn? :facepalm:Je doet toch niets liever

Die Jorge is nog gekker dan ik al dacht. Nu gaat hij weer geld 10.000-15.000 uitgeven aan een ring omdat mw heeft aangegeven dat ze naar huis wil vliegen en ze haar hoofd wegdraaide toen hij haar wilde zoenen.
Himalaya
Alle reacties Link kopieren
Wat een enorm bord vol eten..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Inderdaad... wat een lamzak die Jorge.
Alle reacties Link kopieren
Shit, ik heb het begin gemist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven