Vakantie Valencia met gezin

22-04-2017 17:39 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:04
Reden: niet meer van toepassing
99.81% gewijzigd
quote:VakantieValenciaMetGezin2017 schreef op 22 april 2017 @ 18:18:

Bedankt voor de reacties, we gaan idd altijd met de auto en doen dus veel buiten de stad waardoor de 2 weken snel om zijn Ja die fobieen van mijn dochter zijn niet simpel op te lossen. Ze is namelijk hoogbegaafd en houdt altijd rekening met alles wat maar kan gebeuren. Ze is al een jaar in therapie voor haar angsten maar ik zie niet echt verandering.



Wat??



Ik heb 2 hoogbegaafde kinderen en die hebben allebei nergens last van hoor. Het een staat absoluut los van het ander.



Verder vind ik het vooral dom dat je zomaar wat boekt zonder eerst even te informeren van hoe of wat. Dat 'rekening houden met wat er kan gebeuren' heeft ze dan overduidelijk niet van jou.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_342623 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 19:07
Reden: niet meer van toepassing
98.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even een update: we hebben het verblijf toch nog kosteloos kunnen annuleren met een briefje van de dokter als hulpmiddel, bedankt dus voor die tip! Ik ben superblij! Die fout maken we geen 2 keer Allen bedankt voor het meedenken! X
ja dat was mijn tip, graag gedaan! en sterkte voor je dochter ik hoop dat ze goed geholpen wordt. Lijkt me rot voor haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven