Lijf & Lijn alle pijlers

Waar kopen jullie je sportkleding?

30-10-2011 16:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga pas een jaartje naar de sportschool en droeg tot nu toe geen speciale sportkleding. Vorige week heb ik toch bij H&M een sportbroek gekocht en ik merk dat dat toch veel fijner beweegt.

Ik wil er nog een sportbroek bij, misschien gewoon dezelfde bij H&M, maar voor een sportshirt kon ik daar niet slagen.



Waar kopen jullie je sportkleding? Waar is niet duur en toch van goede kwaliteit?
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee, ik had de folder doorgebladerd en onder kleding gezocht.



Bedankt!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Scapino, Perry Sport. En gewone t-shirtjes.

Runningschoenen wel bij speciaalzaak gehaald.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
@ Moonlight, bij zowel de Lidl als de AH kun je je spullen ruilen....heb 't toevallig bij beide winkels bij de hand gehad (bij beide de broek terug). Shirt van AH heb ik gehouden, hardloopjasje van de Lidl ook, beide bevallen me prima. Ook net bij de Kruidvat een broek en hardloopshirt van Leontine gehaald, past perfect! Je moet er wel snel bij zijn voor de juiste maat; had bij de Lidl, AH èn de Kruidvat toevallig het laatste exemplaar van mijn maat :-)

Ben zelf een beginnende hardloopster, dus misschien word ik nog kritischer, maar voor nu voldoet het prima.
Alle reacties Link kopieren
Pas op hoor Wilma. Als je eenmaal andere spullen uitprobeert, ben je snel verkocht! Toch een betere kwaliteit en dat merk je tijdens het sporten.



Sokjes heb ik trouwens wel van Leontien. Loop tocch aardig wat km mee, maar blijven erg fijn.
Nee echt?
Alle reacties Link kopieren
Scapino!!! Ook via Wehkamp te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik scharrel mijn hardloop kleding ook bij elkaar bij Lidl en Aldi. Pas bij de laatste een fijn wind/ regen loopjack gekocht en trouwens de capri van de Action is ook erg fijn (maar draag nu een lange loopbroek van sport 2000 die flubbert helaas bij de enkels maar verder erg fijn en lekker warm. Hij zakt overigens niet af en 'duwt' niet hard in mijn middel)
Alle reacties Link kopieren
En Bristol heeft ook hardloopkleding maar de kleine maatjes zijn vaak uitverkocht.

Zag iemand zeggen mt 176 dat doe ik nou ook vaak. Op de tienersfdeling hebben ze best leuke dingen bij Bristol en c&a
Alle reacties Link kopieren
Leontien bij de kruidvat! Wel snel zijn want hier is het al helemaal uitverkocht helaas.



H&M ben ik eigenlijk nooit geslaagd voor sportkleding. Toen ik vroeger sportte in de sportschool droeg ik gewoon zon zwart kort voetbal/sportbroekje.
Alle reacties Link kopieren
Decathlon. Prima kleding.
Alle reacties Link kopieren
Action, Aldi, Scapino en Sport2000. Omdat ik nu aan het afvallen ben kan ik niet dure broeken kopen. Momenteel Zumba ik graag in Only en een broek van Scapino.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen voor hardlopen bij speciaalzaak. Schoenen voor fitness bij de scapino.

Schoenen voor spinnen/racefiets bij cyclewear.nl



Kleding voor fietsen en hardlopen bij Lidl, Decatlon, Perry & cylcewear



Kleding voor fitness bij scapino, H&M en decatlon.



Nu lijk ik enorm sportief, maar dat valt tegen. Begin vaak enthousiast ergens aan, en koop dan veel kleding, om het vervolgens snel te laten versloffen
Alle reacties Link kopieren
Decathlon en Perry.

Heb vele sportsokken, maar gebruik eigenlijk alleen nog maar de wit/blauwe lage sportsokjes van de Hema. Zitten perfect!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop mijn hardloopkleding bij de Aldi en de Lidl. Die hebben regelmatig allerlei sportkleding van goede kwalitiet. Alleen mijn schoenen en mijn sportbh's koop ik bij een hardloopwinkel.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ze hadden bij het Kruidvat nog een shirt, een zwarte in XL, zit precies goed!

Ze vallen wel klein, normaal heb ik 40 en nu ik wat afval ga ik weer richting 38, dus M/L.
Bij Protest,O'Neill,Adidas en Nike.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind altijd dat sportkleding goed moet zitten, maar ook leuk moet zijn, omdat dat zorgt voor een gemotiveerder gevoel (bij mij althans).

Mooie winkel: Papillon! (niet goedkoop). En bij H&M hebben ze hele mooie sportbh's in allerlei felle kleuren (14,90 dacht ik), waar je een saaie outfit heel makkelijk mee kunt opfleuren.
Alle reacties Link kopieren
In Rotterdam zit een grote outlet van Daka waar je voor een prikkie je outfit kunt aanschaffen. Is dacht ik alleen op zaterdag open. En ook ik vind dat je het verschil echt merkt tussen goedkope(re) sportkleding en de sportmerken. Maar dat hangt ook sterk af hoe sportief je bent ;)
Alle reacties Link kopieren
Schoenen haal ik gewoon altijd bij de sportwinkel, die wil ik ook echt passen, en er even op lopen in de winkel, voor ik ze koop. Maar kleding koop ik tegenwoordig vaak online. Ik heb laatst mijn hele "sportgarderobe" vernieuwd en toen heb ik spullen bij www.zalando.nl gekocht. Als het echt niet blijkt te passen, kun je het gratis terugsturen. Kun je lekker thuis blijven ;)
Alle reacties Link kopieren
Bij V en D hebben ze veel leuke sportkleren en ook niet te duur. Heb zelf van het merk Soho.
quote:Geraldine schreef op 31 oktober 2011 @ 19:31:

Bij Protest,O'Neill,Adidas en Nike.



Het moet ook lekker zitten en het liefst draag ik katoenkleding

tijdens het sporten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geraldine schreef op 02 november 2011 @ 13:50:

[...]





Het moet ook lekker zitten en het liefst draag ik katoenkleding

tijdens het sporten.Katoen wordt bij juist gauw nat (door zweten) en dan krijg ik het koud.
quote:Nikkie79 schreef op 02 november 2011 @ 17:22:

[...]





Katoen wordt bij juist gauw nat (door zweten) en dan krijg ik het koud.



Ik heb daar nou niet zoveel last van.Als ik nylon draag of polyester

dan ga ik nog meer zweten en dat is kleding die niet ademt.Ik denk dat het gewoon persoonlijk is wat voor jou het beste is

tijdens het sporten.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-04-2017 16:00
Reden: spam
% gewijzigd
Decathlon.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-12-2017 13:32
Reden: spam
96.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven