Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ciara is bevallen van een dochter: Sienna Princess



Sjips, zie net dat prikkie me al voor was... Wil graag een bitterbal bij m'n mosterd
Alle reacties Link kopieren




Pikkie trouwens
Alle reacties Link kopieren
waarschijnlijk een dikke roddel..



'Prins William en Kate Middleton verwachten derde kindje'

Het belooft een drukke tijd te gaan worden voor de Britse royals, want Kate Middleton zou naar verluidt in verwachting zijn van haar derde kindje.



Babynamen

De hertogin van Cambridge zou volgens een bron intens gelukkig zijn met haar zwangerschap. “Kate vertelt de mensen in haar directe omgeving dat zij ontzettend blij is om weer zwanger te zijn”. De vrouw van prins William zou nog maar enkele weken zwanger zijn, maar is samen met de prins al druk bezig met het bedenken van namen. “Op dit moment vinden ze James heel leuk, vernoemd naar haar jongere broer, voor een jongen, en Olivia of Emily voor een meisje”, aldus een bron aan OK! Magazine.



Broertje of zusje

Of dat de het gezin van vier daadwerkelijk wordt uitgebreid met een kleintje is nog maar de vraag, maar mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan zullen prins George en prinses Charlotte een broertje of zusje erbij krijgen.





http://www.grazia.nl/show ... n-verwachten-derde-kindje
Relax we're all crazy, it's not a competition
tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop vooral voor Kate, mocht ze in verwachting zijn, dat ze niet weer zo vreselijk ochtendziek is als de vorige twee keren. Ze had het echt in hele hoge mate en voelde zich hondsberoerd.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Art voor het eerst op stap met de tweeling



https://www.instagram.com ... -by=deechteartrooijakkers
Alle reacties Link kopieren
quote:taxi87 schreef op 29 april 2017 @ 06:57:

Haha dat zei ik gister avond ook direct tegen vriend maar dacht laat ik hier maar niks zeggen, misschien kwetsend voor andere ivf vrouwenAlsof je een IVF traject voor je lol ingaat zeg...... en inderdaad, dit kan heel kwetsend zijn voor vrouwen die een IVF traject hebben ondergaan. Realiseer je je niet dat IVF, naast dat het een fysiek en mentaal een zwaar traject is, nog helemaal geen garantie geeft op een zwangerschap?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
tvp
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 april 2017 @ 15:33:

[...]





Ben benieuwd hoe schoon dat allemaal verlopen is.Waarschijnlijk was het bed voor en na de daad schoon opgedekt
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
O ik lees alles altijd andersom en zie nu dat het IVF was.

Nou ja, mooi dat het gelukt is toch.



Vind het altijd fijn voor mensen als ze baat hebben bij nieuwe technieken waarbij zonder vroeger stellen kinderloos bleven (klopt deze zin ik heb 3 glazen Amerula op), zelfs als ze Rob Geus heten. Bah wat een akelige man vond ik dat bij Jouw vrouw, mijn vrouw.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 29 april 2017 @ 22:24:

O ik lees alles altijd andersom en zie nu dat het IVF was.

Nou ja, mooi dat het gelukt is toch.



Vind het altijd fijn voor mensen als ze baat hebben bij nieuwe technieken waarbij zonder vroeger stellen kinderloos bleven (klopt deze zin ik heb 3 glazen Amerula op), zelfs als ze Rob Geus heten. Bah wat een akelige man vond ik dat bij Jouw vrouw, mijn vrouw.In t echt is het ook een paardenlul
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 29 april 2017 @ 22:25:

[...]



In t echt is het ook een paardenlul Kan ik me levendig voorstellen. Dat je je voor de camera nog een soort van beter voordoet dan je bent, en dan al een lul lijkt, dan moet het in het echt wel heeel erg zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Rouge__ schreef op 29 april 2017 @ 15:55:



Broertje of zusje

Of dat de het gezin van vier daadwerkelijk wordt uitgebreid met een kleintje is nog maar de vraag, maar mocht het daadwerkelijk zo zijn, dan zullen prins George en prinses Charlotte een broertje of zusje erbij krijgen.
Volgens mij moet Kate ondertussen al tien kinderen hebben gekregen als je kijkt naar hoe vaak ze volgens de roddels zwanger is geweest.



Rob Geus, wat zal ik eens zeggen. Het is fijn voor hem en zijn vrouw dat ze via IVF een baby zullen krijgen, maar ik kan me niets indenken bij die twee als ouders. Hij is gewoon een zak en haar vond ik zo humorloos bij Jouw Vrouw Mijn Vrouw. Beiden zijn zo anaal, dat ik compleet in de stress zou zitten als ik hun baby was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 30 april 2017 @ 01:49:

Volgens mij moet Kate ondertussen al tien kinderen hebben gekregen als je kijkt naar hoe vaak ze volgens de roddels zwanger is geweest.



Rob Geus, wat zal ik eens zeggen. Het is fijn voor hem en zijn vrouw dat ze via IVF een baby zullen krijgen, maar ik kan me niets indenken bij die twee als ouders. Hij is gewoon een zak en haar vond ik zo humorloos bij Jouw Vrouw Mijn Vrouw. Beiden zijn zo anaal, dat ik compleet in de stress zou zitten als ik hun baby was.Bedoel je niet banaal
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 01:42:

[...]





[afbeelding] had ook een kuiken kunnen zijn
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Tvp!!
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
Prachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 29 april 2017 @ 22:25:

[...]



In t echt is het ook een paardenlul

Vertellllll



Nee zonder gekheid; ik vind die Rob en zijn vriendin zo'n vreselijk stel. Op het obsessieve af bezig met schoonmaken, sporten en gezond eten. En telkens anderen veroordelen die anders leven dan dat zij leven. Alsof hun leven het leven is wat iedereen moet leiden. En die vriendin met haar vreselijke Limburgse accent lijkt wel geïndoctrineerd door Geus.

Brrrrrrr .... !!!
TVP
Alle reacties Link kopieren
Kelly Clarkson met zoon Remington







Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven