Zonnige kampeervakantie in mei (EU)?

29-04-2017 14:23 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgend weekend start onze 2 weken durende vakantie. We willen gaan kamperen, hebben nog niets geboekt. Wegens onze peuter en mijn zwangerschap willen we niet té ver reizen (lees: zuid Frankrijk en noord Italië is wel een beetje de max). Een overnachting halverwege de reis willen we sowieso plannen om niet te lang op 1 dag in de auto te hoeven zitten.



Wie o wie heeft leuke tips voor onze bestemming? Het weer gaat alle kanten op de afgelopen tijd en de voorspellingen zijn nog erg onzeker. Wordt t Italië.. misschien toch meeste zonzekerheid? Alhoewel we ook wel eens een prachtige vakantie in Zuid-Duitsland hebben gehad... Het hoeft geen strandweer te zijn maar zo rond de +20gr lijkt me toch wel prettig
Alle reacties Link kopieren
Zijn de campings in Zuid-Frankrijk en Italië al wel open?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Van wat ik heb gezien zijn de meesten vanaf mei wel open, maar niet allemaal incl alle faciliteiten zoals zwembad enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivachantal schreef op 29 april 2017 @ 15:20:

Van wat ik heb gezien zijn de meesten vanaf mei wel open, maar niet allemaal incl alle faciliteiten zoals zwembad enz.Ja precies. Ik was ook even aan het googelen. Moet je wel goed opletten dus. Wel lekker nu al 2 weken weg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wil je met de tent of in een mobilhome/chalet?

Ik denk dat je beter een mobilhome kan huren, het is nog wel vrij koud nu, en in het voorseizoen zijn de mobilhomes vaak heel goedkoop.

Wij hebben het een aantal jaren geleden gedaan, was een heerlijke vakantie. En het is ook een stuk mindre druk als het hoogseizoen.
Alle reacties Link kopieren
We gaan met een grote tent die goed afsluitbaar is en nemen een gaskacheltje mee, dus in de avond kunnen we sowieso lekker warm binnen zitten. We houden natuurlijk rekening met koude dagen en nemen genoeg kleding en warme dekens mee, is ons eerder ook altijd goed bevallen. Maar voor overdag is t toch wel prettig als het droog is en de temperatuur aangenaam genoeg is om lekker veel buiten te zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven