Niks doen met Koningsdag

27-04-2017 10:51 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Familie vind het raar dat ik niks wil doen met Koningsdag vandaag! Heb sowieso niks met de meeste feestdagen. Dus gewoon lekker thuis zitten met dit kwakkelende weer: boek lezen, tv kijken... moet zogenaamd de stad in om het leuk te hebben, zuipen met mensen, me tussen de mensen begeven en aan het eind van de avond is het altijd bonje omdat mensen niet met alcohol om kunnen gaan. Heb gisteravond ook niks bijzonders gedaan (Koningsnacht). Ben ik nu heel zielig of gewoon lekker eigenwijs?
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik hebben de hele dag in bed doorgebracht. Heb nog nooit zo leuke koningsdag gehad
Alle reacties Link kopieren
Zo, toch nog even de deur uitgeweest.

Die vuilniszak liep immers niet vanzelf naar de container
You don't have to fit into the format
Loempia's gekocht in het centrum en thuis lekker opgegeten!
Alle reacties Link kopieren
Nog met geen vinger buiten geweest vandaag. Geen zin in dit jaar.



Volgende jaar weer een kans.
Alle reacties Link kopieren
Dat je familie het raar vindt, steekt jou dat?

Als niemand er iets van zou vinden zou je je dan ook afvragen of je zielig of eigenwijs bent?



Ik heb ook geen zin in al die drukte dus ik zie geen enkele reden om dat dan op te gaan zoeken.

Ga me daar echt tegenover niemand voor verantwoorden.



Een ieder mag gewoon doen wat hij/zij prettig vindt, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met Koningsdag lekker in de sauna gehangen. Daar vind ik Koningsdag enorm geschikt voor.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niks gedaan met Koningsdag. Ik zat lekker de hele dag in pijama. Boek lezen, series kijken. Heerlijk relaxen. Je moet lekker doen wat je zelf wilt.
Wees goed voor anderen maar vergeet jezelf niet
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit dat je niks wilt doen met Koningsdag. Doe gewoon wat jij leuk vind om te doen.

Je bent niet zielig of eigenwijs: je wil genieten van Koningsdag op jouw eigen manier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven