Tips voor Cuba

08-03-2016 09:52 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



In juli vertrekken we voor 24 dagen naar Cuba. Veel reizigers bezoeken alleen de oost- of westkust, maar we hebben er bewust voor gekozen om het hele eiland te zien. De route ziet er als volgt uit:

Havana - Viñales - Cienfuegos - Trinidad - Camaguey - Bayamo - Santiago de Cuba - Baracoa - Holguin - Camaguey - Santa Clara - Varadero - Havana.



We hebben al enkele excursies gepland, zoals een citytour in Havana, een bezoek aan de tabaksplantage in Viñales en een fietstocht in Trinidad.



Wat moeten we volgens jullie echt zien en doen? Andere tips en do's en don'ts voor Cuba zijn ook welkom!
Alle reacties Link kopieren
Juli is niet de meest ideale reismaand voor Cuba qua weer, neem aan dat je je daarvan bewust bent?

http://www.klimaatinfo.nl/cuba/
Alle reacties Link kopieren
Ja, we gaan bewust in juli en augustus i.v.m. schoolvakantie. Ik werk als leerkracht.
Alle reacties Link kopieren
die rondreis is al heel compleet. Er valt niets meer aan toe te voegen, denk ik !



jaren geleden hebben wij het oosten bezocht en een heerlijk vakantie gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet geweest maar ik heb ooit eens een aflevering van oplichters in het buitenland gezien waarbij ze iedereen sterk afraden om geld te wisselen bij het wisselkantoor op de luchthaven van Cuba. Hier worden nogal eens trucjes uitgehaald. Ik zou geld in NL wisselen en meenemen. Heel veel plezier.
Cherish your past, live for today, and dream your future.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miracle22 schreef op 08 maart 2016 @ 10:17:

Ik ben er niet geweest maar ik heb ooit eens een aflevering van oplichters in het buitenland gezien waarbij ze iedereen sterk afraden om geld te wisselen bij het wisselkantoor op de luchthaven van Cuba. Hier worden nogal eens trucjes uitgehaald. Ik zou geld in NL wisselen en meenemen. Heel veel plezier.Ja, goede tip. Dat doen we sowieso van tevoren.