Het leed dat scheiden heet

21-01-2017 22:27 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:19
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zoiets vermoedde ik al...Wat een gekut meid...sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe Hoop dat je er snel bovenop komt, jij was in alle jaren dat ik hier lees altijd zo een fijn forumlid.

Net als Eleonora, ook zo een rotte tijd mee gemaakt met haar scheiding maar volgens mij is zij er nu ook aardig bovenop gekomen.

Even doorbijten door deze vervelende periode
Girls compete with each other, women empower one another
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme wat een extreme acties van die klootviool! Ik lees je altijd graag en ik vind dit zo rot voor je.

Niet te geloven dat hij je in de gaten heeft gehouden om je huis in te gaan. Heb je nu al wel andere sloten op de deur?



Ik ben een jaar of 7 weggegaan bij een ex die vergelijkbare dingen heeft gedaan, ook helemaal is doorgedraaid. Gelukkig hadden we geen kinderen. Maar ik heb mezelf zo op mn kop gegeven: hoe kwam ik in die belachelijke situatie terecht? Ik was toch een redelijk mens, hoe had ik me in vredesnaam dit hele tokkie-gebeuren op mijn hals gehaald? Hoe was ik ineens in een slechte soap beland? Maar mijn conclusie is dat je sommige mensen wel dénkt te kennen maar dat gewoon totaal niet waar lijkt.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Alle reacties Link kopieren
Fash, wat vreselijk verdrietig voor je. Afgaande op je posts - die ik ook al jaren lees - lijk je me een heel sterke en wijze vrouw en een ontzettend lieve moeder. Ik had jou en je kinderen iets veel beters gegund.



Ik heb geen advies voor je, behalve mild zijn voor jezelf. Dat je vol vertrouwen in deze relatie bent gestapt, zegt iets over jouw vermogen om liefde te geven. Het is niet jouw schuld dat je ex dat niet kan ontvangen, laat staan teruggeven. Helaas zijn sommige mensen echt wolven in schaapskleren.



Heel veel sterkte!! Dikke
Alle reacties Link kopieren
quote:Loca_Loca schreef op 22 januari 2017 @ 14:29:

http://www.npo.nl/zembla/10-10-2013/VARA_101320592Ik heb deze aflevering net bekeken en ik vind het heel dubbel. Een vechtscheiding is duidelijk niet goed voor kinderen maar wat willen die hulpverleners nou eigenlijk precies? Ik heb het idee dat ze vinden dat je het maar moet opgeven als de andere ouder er zo met een gestrekt been ingaat, dat je dan maar de wijste moet zijn en je kinderen beter kunt opgeven. Daarmee komen de kinderen dus bij de ouder terecht die het hardst gilt en liegt enz. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Wat is nu de oplossing dan? Dat komt nou niet echt duidelijkheid over in deze aflevering.
Creativity is intelligence having fun
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een half jaar gescheiden. Ongeveer een jaar geleden ben ik degene geweest die heeft aangegeven er geen heil er meer in te zien na n relatie van ong 20 jaar, 14 jaar huwelijk en 2 prachtige kids...

Pfff, wat een klote tijd! Ik was de boosdoener, heb nooooooooit aangegeven dat er wat was (ehhhh wel, maar je moet t wel willen horen dan he)

En vooral het verwijt: je hebt er nooit iets aan willen doen en nu zijn de kids de dupe van een moeder die de kolder in d'r kop heeft.

Hoe groot was dan ook mijn verbazing dat ik een belletje kreeg van de ex-man van zijn nieuwe vriendin (die al vlot in zijn leven was...snap nu waarom)

Of ik al wist dat ze vorig jaar april al samenwoonplannen hadden voor de maand oktober 2016.. mijn bek viel open

Ik ken de ex-man en de nieuwe al (zijn kennissen) en hij heeft eea over de app gestuurd als bewijs.

En dan mij alles kwalijk nemen... yeah right



Ik voel me stukken beter zonder hem (en ja...dat steekt heel erg. Ookal heeft hij een nieuw neukertje vriendinnetje

(En ja...haar twee volwassen kinderen kunnen zijn bloed wel drinken... Haha karma's a bitch
Fash, hoe is het eigenlijk met je? Is er al wat verbetering voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven