Geld & Recht alle pijlers

oppassen zomervakantie

29-04-2017 20:08 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik zou graag in de zomervakantie willen oppassen en ik heb even rond gekeken op bepaalde sites. ik ben al wat gezinnen tegen gekomen. mijn vraag is moet ik iets regelen om in de vakantie te kunnen oppassen bij de belasting dienst? het gaat dan echt om een aantal uurtjes per dag.

is er iemand die hier meer van afweet? ik heb al even gegooglet, maar ik word er niet echt wijzer van.
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 29 april 2017 @ 20:46:

[...]



Googelen is het werkwoord dat is afgeleid van Google.



https://onzetaal.nl/taala ... -g-nederlandse-vervoegingNou ben ik helemaal ontgoocheld. Ik dacht altijd dat het andersom was! Dat Googlen officieel het werkwoord was en googelen een vernederlandisering.
quote:maylo schreef op 29 april 2017 @ 21:36:

[...]





Heel slecht advies!

Overigens is degene die het geld ontvangt zelf verantwoordelijk om het aan te geven bij de belastingdienst!Ik zou het erop gokken maar wie ben ik inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:mijn vraag is moet ik iets regelen om in de vakantie te kunnen oppassen bij de belasting dienst? het gaat dan echt om een aantal uurtjes per dag.Als je toch bij de belastingdienst gaat oppassen kun je het gelijk even bij ze navragen, wel zo makkelijk (leuker kan ik het niet maken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven