Man gezoen met ander maar weet het niet

29-04-2017 07:06 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ik weet me even geen raar meer vandaar mijn topic.

Mijn man is laatst de stad in gegaan wat hij bijna wekelijks doet en ik geen probleem mee heb! Nu werd ik dit keer gebeld door mijn vriendin paar dagen na de tijd, zij had gehoord dat mijn man had gezoen met een andere vrouw. Ik ben heel rustig gebleven en omdat hij niet thuis was heb ik de vrouw in kwestie op social media gevonden en aangesproken of dit waar is. Zij gaf toe dat ze "kort" gesproken hadden en idd een kleine zoen is geweest. Ik heb het mijn man gevraagd en hij schrok van wat ik vroeg en zei dat hij zich er helemaal niks van kan herinneren, hij zei dat de vrouw een tijdje bij hun gestaan heeft maar hij kan zich een gesprek of de kus niet herinneren en hij was niet dronken. Zij daar in tegen wel maar zij kan zich alles herinneren zegt ze. Ik weet normaal wanneer mijn man liegt maar hij leek echt heel erg geschrokken en overrompeld. Ik heb gezegd dat het goed is zo en verder gaan, ik kan namelijk niet boos gaan worden op hem of bij hem weg gaan als hij van niks weet. Zij is totaal zijn type niet en hij is normaal helemaal niet van in het openbaar zoenen of wat dan ook. Wij wonen in een kleine stad waar iedereen elkaar kent. Zij is de enige die het meegemaakt heeft maar niemand heeft het verder gezien. Later werd ik geconfronteerd dat zij haar nummer in zijn telefoon had gezet en hij bevestigt ook eeen nummer te hebben die hij niet kende, nu begin ik toch te twijfelen. Wij hebben nog een dochter van 2 en weet me nu totaal geen raad! Sorry voor me lange topic, maar voor iedereen die reageerd bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag: waarom zegt je vriend 'ik kan me dat niet herinneren' in plaats van 'dat is nooit gebeurd'? Hij was er toch zelf bij, de hele avond? Aparte reactie...
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 16:43:

heel eerlijk, ik ben ook wel eens weg geweest dat ik echt niet veel gehad heb maar wel stukjes kwijt ben!Misschien heb jij ook wel eens met iemand gezoend zonder dat je je het herinnert!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Viavia wist een vriendin zeker dat er iets gebeurd was. Mijn (toenmalige) partner was stomdronken en ontkende alles / hij wist er niks meer van. Degene waar het om ging was ook dronken, en maakte er steeds een ander verhaal van. Niemand wist iets en ik was er niet bij geweest... dus ligt het helemaal aan jou. Geloof je je partner, waar je al lang mee bent? Dan ook er helemaal voor gaan , dit loslaten en jullie geluk weer vinden. Of ga je verder spitten, moeilijk doen en zeker weten dat dit jullie meer schaadt. Waar word jij uiteindelijk gelukkig van? Kan je hem weer vertrouwen? Ik heb dat toen wel gedaan, dat het nu over is, heeft daar niets mee te maken. Maar ik heb geen spijt van mijn keuze toen. Succes met de jouwe!
Het komt altijd weer goed...het kost alleen maar tijd
Alle reacties Link kopieren
quote:meisje36 schreef op 29 april 2017 @ 18:18:

Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Viavia wist een vriendin zeker dat er iets gebeurd was. Mijn (toenmalige) partner was stomdronken en ontkende alles / hij wist er niks meer van. Degene waar het om ging was ook dronken, en maakte er steeds een ander verhaal van. Niemand wist iets en ik was er niet bij geweest... dus ligt het helemaal aan jou. Geloof je je partner, waar je al lang mee bent? Dan ook er helemaal voor gaan , dit loslaten en jullie geluk weer vinden. Of ga je verder spitten, moeilijk doen en zeker weten dat dit jullie meer schaadt. Waar word jij uiteindelijk gelukkig van? Kan je hem weer vertrouwen? Ik heb dat toen wel gedaan, dat het nu over is, heeft daar niets mee te maken. Maar ik heb geen spijt van mijn keuze toen. Succes met de jouwe!Eindelijk iemand die me wel begrijpt! Ik wordt gelukkig van en met hem! Dit is absoluut leuk en het vertrouwen zou ook echt moeten groeien maar ik geloof erin dat het goed komt! Ik ken hem al 14 jaar waarvan we 4en half jaar met elkaar gaan! Voordat wij met elkaar gingen was hij ook nooit zo om zomaar met iemand te zoenen laat staan meer.. ik heb hem altijd vertrouwd en ben bang dat die vrouw op iets uit is.. ook omdat ik al meerdere vieze streken van haar heb gehoord de afgelopen 24uur.. bedankt voor jou berichtje !
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 19:46:

[...]





Eindelijk iemand die me wel begrijpt! Ik wordt gelukkig van en met hem! Dit is absoluut leuk en het vertrouwen zou ook echt moeten groeien maar ik geloof erin dat het goed komt! Ik ken hem al 14 jaar waarvan we 4en half jaar met elkaar gaan! Voordat wij met elkaar gingen was hij ook nooit zo om zomaar met iemand te zoenen laat staan meer.. ik heb hem altijd vertrouwd en ben bang dat die vrouw op iets uit is.. ook omdat ik al meerdere vieze streken van haar heb gehoord de afgelopen 24uur.. bedankt voor jou berichtje !Nou, succes dan maar hé?
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 19:46:

[...]





Eindelijk iemand die me wel begrijpt! Ik wordt gelukkig van en met hem! Dit is absoluut leuk en het vertrouwen zou ook echt moeten groeien maar ik geloof erin dat het goed komt! Ik ken hem al 14 jaar waarvan we 4en half jaar met elkaar gaan! Voordat wij met elkaar gingen was hij ook nooit zo om zomaar met iemand te zoenen laat staan meer.. ik heb hem altijd vertrouwd en ben bang dat die vrouw op iets uit is.. ook omdat ik al meerdere vieze streken van haar heb gehoord de afgelopen 24uur.. bedankt voor jou berichtje !



Ik hoop oprecht het allerbeste voor je.Hou het het wel in de gaten..



Ik vraag het net aan mijn partner, hij antwoord; duistere praktijken.
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 16:43:

Jeetje ik vraag om advies! Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt, hou je mond dan dicht! Bah die vieze sarcastische opmerkingen! Kan je wel zien dat sommige de ervaring niet hebben en gelijk oordelen! Tot je in de dezelfde situatie zit en je gaat realiseren dat het niet zo makkelijk is als je nu denkt, helemaal niet als je een kind hebt! En nogmaals hij heeft wel gedronken maar hij was niet dronken... en heel eerlijk, ik ben ook wel eens weg geweest dat ik echt niet veel gehad heb maar wel stukjes kwijt ben!



Wat wil je nou horen?

Ik geloof je man niet als ik eerlijk ben.

En natuurlijk ga je om een zoen niet bij iemand weg waar je een gezin mee hebt.

Maar hij liegt wel en weet donders goed dat hij wel gezoend heeft.

Hij hoort ook niet zo vaak uit te gaan en jou te laten zitten.
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 19:46:

[...]





Eindelijk iemand die me wel begrijpt! Ik wordt gelukkig van en met hem! Dit is absoluut leuk en het vertrouwen zou ook echt moeten groeien maar ik geloof erin dat het goed komt! Ik ken hem al 14 jaar waarvan we 4en half jaar met elkaar gaan! Voordat wij met elkaar gingen was hij ook nooit zo om zomaar met iemand te zoenen laat staan meer.. ik heb hem altijd vertrouwd en ben bang dat die vrouw op iets uit is.. ook omdat ik al meerdere vieze streken van haar heb gehoord de afgelopen 24uur.. bedankt voor jou berichtje !Succes dan maar. Hopelijk kom je er niet alsnog achter dat hij een affaire heeft met die vrouw....
quote:_Domi_ schreef op 29 april 2017 @ 17:26:

Wat ik me afvraag: waarom zegt je vriend 'ik kan me dat niet herinneren' in plaats van 'dat is nooit gebeurd'? Hij was er toch zelf bij, de hele avond? Aparte reactie...

+1

Selectief geheugen verlies.
Alle reacties Link kopieren
quote:jeansjacket schreef op 29 april 2017 @ 16:51:

en heel eerlijk, ik ben ook wel eens weg geweest dat ik echt niet veel gehad heb maar wel stukjes kwijt ben![/quote]



De dokter lijkt me toch zo gek niet als ook jij stukjes kwijt ben ...



Nou, echt hè! Mijn buurvrouw had dat ook, ze mag volgende week voor een eeg en een mri.



Als die vrouw dat zoenen verzint, hoe komt dat nummer dan in die telefoon van hem?



Lieve TO, jij hebt geen idee van wat anderen hier wel of niet hebben meegemaakt. Kies voor je man of ga bij hem weg, het is mij om het even, maar hij liegt wel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 16:43:

Jeetje ik vraag om advies! Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt, hou je mond dan dicht! Bah die vieze sarcastische opmerkingen! Kan je wel zien dat sommige de ervaring niet hebben en gelijk oordelen! Tot je in de dezelfde situatie zit en je gaat realiseren dat het niet zo makkelijk is als je nu denkt, helemaal niet als je een kind hebt! En nogmaals hij heeft wel gedronken maar hij was niet dronken... en heel eerlijk, ik ben ook wel eens weg geweest dat ik echt niet veel gehad heb maar wel stukjes kwijt ben!Nou dan ben je er toch uit? Fijn leven verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat deze situatie ontzettend vervelend voor je is, helaas heb je er geen controle over wat je man doet tijdens het uitgaan..



Ik zou het me persoonlijk meer aantrekken dat hij erover liegt dan dat hij eerlijk is over het kussen van deze vrouw, je hebt het gehoord via via en vaak worden verhalen flink aangedikt dus houd hier ook rekening mee.. Wat ik wel vaag vind is dat het nummer van deze vrouw in zijn telefoon staat, ik zou zelf zo zijn dat ik het nummer gewoon via mijn eigen telefoon opbel en kijk wie er opneemt want dan kan je zelf ook nog vragen stellen die je man misschien niet beantwoord..



Ik zou me in eerste instantie niet heel druk maken, maar ik zou wel even een goed woord met jou man uitwisselen want liegen is écht een no-go !
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
quote:Ncvc schreef op 29 april 2017 @ 16:43:

Jeetje ik vraag om advies! Als je verder niks nuttigs te zeggen hebt, hou je mond dan dicht! Bah die vieze sarcastische opmerkingen! Kan je wel zien dat sommige de ervaring niet hebben en gelijk oordelen! Tot je in de dezelfde situatie zit en je gaat realiseren dat het niet zo makkelijk is als je nu denkt, helemaal niet als je een kind hebt! En nogmaals hij heeft wel gedronken maar hij was niet dronken... en heel eerlijk, ik ben ook wel eens weg geweest dat ik echt niet veel gehad heb maar wel stukjes kwijt ben!



Je komt hier voor advies, maar je wilt alleen maar horen dat wij jou man geloven en dat dat wijf gestoord is.Je twijfelt zelf ook heel erg.Anders zou je hier niet komen.

En stukjes kwijt terwijl je niet veel gedronken hebt? Goh.. Dat is niet goed hoor.

Heeft jou man een code op zijn mobiel?
Alle reacties Link kopieren
Waarheid kan soms hard zijn, we hebben daar (bijna) allemaal begrip voor.. Op internet zijn gelukkig mensen vaak eerlijk en recht toe recht aan, maak hier gebruik van meis en zet die roze bril eens af om het zelf goed te kunnen bekijken
Je leeft maar één keer, neem al je kansen aan
Je man liegt volgens mij. Welke reden heeft je vriendin om te liegen? Welke reden heeft die vrouw om te liegen? En haar nummer staat in zijn gsm? Ik weet op dat moment wel genoeg vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je alleen mijn ervaring vertellen. Mijn ex heeft het maanden volgehouden. Zelfs toen het uit was. Na een jaar had hij het toegegeven. Hij vond het een onschuldige zoen en wilde me niet kwijt. Ik ben in contact gekomen met het meisje en helemaal uitgehoord. Ook hij had vaker meiden achter zich aan die hem leuk vonden en daar kwamen ook verhalen dus ik zocht er niks achter maar mijn gevoel was totaal niet goed. En ik had gelijk. Ik ben nu vrienden met dat meisje waar hij mee 'vreemd gegaan' is.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh nog een opmerking... mijn ex had ook gedronken maar was niet dronken. Maar wist nergens van.... zogenaamd
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jij en je 'verloofde' zitten nogal in de ontkenning hè ? Dat is toch maar een vervelend alcoholprobleem dat je zonder dronken te zijn of al na een paar glaasjes hele stukken van de avond kwijt bent... en dan toch elke keer maar weer drinkt. Ik denk dat het verstandiger is dat jullie beide aan dat probleem gaan werken dan dat jullie steeds van alles kwijt zijn en jij de FBI weer moet uithangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven