Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Tvp, maar ook een kleine bijdrage van mij. Jaren geleden (was een jaar of 19) afgesproken met een jongen die ik via chatten had leren kennen. Was zo zenuwachtig dat ik na het eten moest kotsen toen we op straat liepen. Wilde dat het niet opviel dus deed het in een vuilnisbak Niks geworden want bleek dat hij uitgehuwelijkt zou gaan worden (was een Pakistaan die in Duitsland woonde).
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 22:30:

[...]



Wat een domme reactie. Ja, mijn man nam het inkomen voor zijn rekening en kon volop carriere maken en ik zorgde ervoor dat hier alles op rolletjes liep. Dat is een heel andere dicussie hoor. Ik had het over jong zijn en weinig geld hebben en profiteren van je mooi en jong zijn. Ik ging vroeger volop uit en ja toen werkte ik wel maar nooit geprofiteerd van een man.Je hebt helemaal gelijk! Jezelf levenslang door een vent laten onderhouden is idd echt niet te vergelijken met een man die aan de bar een paar drankjes voor je haalt.
Jeetje blondie het zit je wel erg dwars he, heeft je man jonge meisjes soms stiekem avonden lang drankjes gegeven dat je er zo meezit?
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 april 2017 @ 19:41:

[...]





Als je zonder geld op stap gaat, dan is dat ook zo. Als je op speciaal verzoek nog wat blijft hangen nadat je portomonnaie leeg is en je dat ook netjes hebt verteld, dan ligt het iets genuanceerder.Nee dan ben je nog steeds een profiteur . Als je geen geld meer hebt dan ga je netjes naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ook een vent waarvan me via social media duidelijk werd dat hij in 3 dagen contact al 4 keer had gelogen.. over z'n leeftijd; 50 ipv 40 en over hoe lang geleden het was dattie een relatie had.. laatste scharrel stond gewoon op FB met een vrij close foto.. en zo nog eea tja.. geen date geworden! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 april 2017 @ 22:39:

[...]





Je hebt helemaal gelijk! Jezelf levenslang door een vent laten onderhouden is idd echt niet te vergelijken met een man die aan de bar een paar drankjes voor je haalt.

Ach zij profiteert een leven lang omdat ze zorgde dat " alles op rolletjes liep", ik heb een avond drankjes gekregen omdat hij het leuk vond om mij als gezelschap te hebben en echt het was echt heel erg gezellig, alleen seks met een vreemde is mijn ding gewoon niet.



Kan je er nou over ophouden blondie?
Laten we het weer hebben over blunders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

[...]



Nee dan ben je nog steeds een profiteur . Als je geen geld meer hebt dan ga je netjes naar huis.Ja daar heb je dan ook geen geld meer voor he
Alle reacties Link kopieren
Haha.. pijnlijk!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 22:45:

[...]



Ach zij profiteert een leven lang omdat ze zorgde dat " alles op rolletjes liep", ik heb een avond drankjes gekregen omdat hij het leuk vond om mij als gezelschap te hebben en echt het was echt heel erg gezellig, alleen seks met een vreemde is mijn ding gewoon niet.



Kan je er nou over ophouden blondie?Oke dan ben jij een fijne gezelfschapsdame voor drank.
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 22:43:

[...]



Nee dan ben je nog steeds een profiteur . Als je geen geld meer hebt dan ga je netjes naar huis.Je LP loopt vast. Even opnieuw instarten!
quote:-NummerZoveel- schreef op 29 april 2017 @ 22:39:

[...]





Je hebt helemaal gelijk! Jezelf levenslang door een vent laten onderhouden is idd echt niet te vergelijken met een man die aan de bar een paar drankjes voor je haalt.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:21
Reden: Op de man
% gewijzigd
Mens hou een keer op man, het was een leuk topic maar zoals je al merkt worden mensen nu echt aardig moe van je.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 22:58:

Mens hou een keer op man, het was een leuk topic maar zoals je al merkt worden mensen nu echt aardig moe van je.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:20
Reden: Op de man/persoonlijke vete
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:18
Reden: Op de man
% gewijzigd
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 22:56:

[...]



Wat ben jij een misselijk mens. Ik heb never nooit geprofiteerd van een ander. Mijn man en ik kozen voor een levenswijze waar wij beiden achter stonden. Mijn man blij en ik blij. Moeilijk he om je te verdiepen in mensen die anders denken dan jij.



Dit heb ik jou al vaker zien doen, uithalen, een ander dom noemen en zo en als je weerstand krijgt ga je in de slachtofferrol zitten.

Dat discussieert heel vervelend, heb je dat zelf ook door?
[quote][message=26923889,noline]Pieps2016 [...][/quote

Mijn man is overleden en ik heb 1 kind van 24.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:19
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
quote:Luna_ schreef op 29 april 2017 @ 22:24:

[...]





Wat een onzin. Ik had in studietijd heel vaak niet geld voor drankjes en ging dan gewoon uit voor gezelligheid en dansen. Kan prima.



Ik had eerlijk gezegd pas door dat drankjes geld kostten toen ik met homo's begon uit te gaan.

Vind het nog lastig, zelf bestellen. Een lagere stem komt gewoon beter over de muziek heen

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2017 09:15
Reden: Op de man
% gewijzigd
quote:Het-groepje schreef op 29 april 2017 @ 23:21:

[...]





Ik had eerlijk gezegd pas door dat drankjes geld kostten toen ik met homo's begon uit te gaan.

Vind het nog lastig, zelf bestellen. Een lagere stem komt gewoon beter over de muziek heen

quote:Het-groepje schreef op 29 april 2017 @ 23:21:

[...]





Ik had eerlijk gezegd pas door dat drankjes geld kostten toen ik met homo's begon uit te gaan.

Vind het nog lastig, zelf bestellen. Een lagere stem komt gewoon beter over de muziek heen

Ok blunder met daten:

Ik ging bij een jongen eten, en ik had bedacht dat ik hard to get ging spelen en mezelf voorgenomen nu eens een beetje rustig aan te doen.

Dus ik overdreef het natuurlijk weer en had een heel lulverhaal :

ik was gewoon een beetje kritisch en niet zo makkelijk in het verliefd worden of fysiek contact blablabla.

Ik zat helemaal in mijn rol en gooide er nog wat hints over een moeilijk verleden in.

Lopen we buiten voor een ijsje, komen er 2 exen langsgefietst, eentje bij de ander achterop (door mij bevriend geraakt).

ze noemden mij altijd iets in de trant van 'heksie exie' dus dat werd over straat gejoeld.

'hey daar is me ex'

' hey daar is MIJN ex' whahaha (hun gevoel voor humor was niet hun sterkste kant, zeg maar).

Ik als lachend als een boer met kiespijn terugzwaaien.

Ik werd razendsnel op de tram gezet en nooit meer gezien.
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 23:23:

[...]



Goh dan heb je nou al helemaal niets meer te doen he? Dan maar het viva forum op he?Wat een schandalige opmerking. Natuurlijk is het een patroon bij deze forummer, dat eringooien, maar dan hoef je er toch niet in mee te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Zo moeten lachen om die gast in de dierentuin met z'n broodtrommel en om dat verhaal met de dode poes.



Zelf heb ik ook een aantal dates gehad met rare types en bizarre gesprekken maar ik kan me de precieze details helaas niet meer precies meer herinneren, ik had er een boek over moeten schrijven toen ik dat nog wel kon.



Ik heb zelf ook een ongelofelijke blunder gemaakt. Hij stond erop dat we een keer zouden afspreken, ik hield steeds de boot af, uiteindelijk nodigde ik hem uit om te komen kijken naar de generale repetitie van mijn theaterstuk. Ik had niet verwacht dat hij zou komen maar in de coulissen kreeg ik een berichtje dat hij in de zaal zat en toen sloegen de zenuwen pas echt toe! Ik had torenhoge hakken aan, daar was ik op zich goed op getrained. Kort daarvoor echter had de regisseur besloten dat het decor verder aangekleed moest worden met allerlei kleedjes en doeken op de vloer. Ik was super opgelucht nadat de opening en de 1e scène erop zaten, in al mijn opluchting en extase vergat ik even dat ik extra voorzichtig moest zijn met die kleedjes en ging ik dus keihard op m'n bek waarbij ook een deel van het decor in mijn val volgde . Ik ben meteen letterlijk voor hem gevallen en we zijn nog altijd samen nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 1 keer een bijna TE leuke date gehad. We ontmoeten elkaar op een druk verjaardagsfeestje van een wederzijdse vriendin. Ze hoefde ons niet eens te koppelen. Het klikte meteen. Ik ben niet zo’n held maar ik durfde haar dan ook gerust voor te stellen om met zijn tweeën een week later iets af te spreken. Ik had er echt naar uitgekeken en toen we elkaar opnieuw ontmoeten, zei ze dat zij dat ook had gedaan. We hadden ergens afgesproken waar we allebei nog nooit waren geweest. Iets wat altijd een gok is maar het pakte prima uit. Het eten was lekker. De sfeer was ontspannen en we raakten niet uitgepraat. Gelukkig maar, want door al dat gepraat kwamen we er halverwege de avond achter dat ze mijn achternichtje is. Mijn vaders oudste broer bleek haar opa te zijn. Haar moeder is mijn volle nicht. Hoe we elkaar zijn misgelopen op talloze visites en verjaardagen is nog steeds een raadsel.



Gelukkig konden we er allebei hartelijk om lachen (al baalde ik er op dat moment ook wel even heel erg van moet ik eerlijk toegeven) en zijn we fantastische vrienden geworden. We voelen ons nu volledig neef & nicht. Haar tegenwoordige echtgenoot, inmiddels ook een goede vriend en volledig op de hoogte, hoeft zich dan ook nergens zorgen over te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven