Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
quote:mats schreef op 29 april 2017 @ 20:36:

[...]





Lijkt er op of diegene jou als 'reserve' heeft voor het geval andere leuke matches niet af willen spreken.

Ik ben eerlijk als ik zeg dat ik de boot voor een date/contact wel eens af heb gehouden als er een potentieel leuker persoon voorbij kwam waar ik mee in gesprek was.

Als dat niets werd dan had ik nog iets achter de hand, klinkt best fout maar dat was mijn sloer periode na mijn relatie.

Als hij jou echt ziet zitten dan was hij met een voorstel gekomen, als ik een vrouw echt leuk vind dan kom ik echt wel met een voorstel.



Zorgt jouw onzekerheid voor een bepaalde uitstraling Corona?

Als jouw omgeving dat zegt dan mag je het aannemen maar jammer dat de matches dan uit blijven.

Persoonlijk voel ik mij pas onzeker bij een 'succesvol' iemand als diegene ook echt laat merken ze toch wel echt van hoger niveau is.

En over dat puntje niveau ben ik eerder al eens kritisch geweest, ik gedraag mij ook niet anders naar mensen die 'minder succesvol' dan mij zijn.



Ik kreeg vanmiddag een "ik heb het druk, moet ik aan wennen" berichtje, ik heb gereageerd met "als ik iemand graag wil zien maak tijd" en heb vanavond een heerlijke avond gehad met mijn vriendinnen.



Ik denk dat ik inderdaad op dat vlak onzekerheid uitstraal, terwijl ik bekend sta als een dominant en zelfverzekerd. Ik voel mezelf letterlijk klein worden. Het zal dus zeker aan te voelen zijn. Tuurlijk heeft niemand het op dates over opleidingsniveau en ik kan over alles meepraten. Maar zoals ik al zei, het ligt echt aan mezelf en het verlamd me op een bepaalde manier. Het is iets waar ik hard mee aan het werk ben. Daarnaast volg ik nu een specifieke opleiding in een vakgebied wat mensen best interresant vinden. Ik merk dat mijn passie daarvoor erg aanstekelijk werkt en aantrekkelijk gevonden wordt. Dat werkt indirect weer op mijn zelfvertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 29 april 2017 @ 21:38:

[...]





Hier ook Gelukkig heb ik dit topic en heb ik jullie/hebben we elkaar



En ik kan mij je onzekerheid goed voorstellen. Intelligentie/werk/opleidingsniveau is toch best belangrijk in de hedendaagse tijd. Maar een man die hier niet doorheen kan prikken, is denk ik ook geen leuke man (voor jou)Lovestar, de reden waarom ik hier schrijf is dat inderdaad. Jullie kennen me niet persoonlijk en reageren op wat ik hier schrijf. Mijn vrienden zien me waarschijnlijk heel anders. De feedback en verhalen die ik hier lees zijn me dierbaar. Fijn dat het kan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ik was een paar dagen heel leuk aan het praten met een match. Leuke gesprekken, ook een beetje serieus af en toe. Nu was ik gisteren een dagje weg, dus veel minder tijd en zin om de hele dag op mijn telefoon te kijken, nog tegen hem gezegd ook. Krijg ik savonds ineens allemaal berichtjes "Waarom ben je online op WhatsApp maar heb je mijn iMessage nog niet beantwoord", "Ik wil niet genegeerd worden". Toen zat ik al zo: Dus ik stuur terug: Ik ben even aan het eten met vriendinnen, antwoord je straks wel even. Stuurt hij "Dit kun je niet zomaar naar me sturen, dat doe je maar in je eigen tijd, ik houd er niet van om genegeerd te worden". Wat???



Ik heb alleen nog "Doei" teruggestuurd en daarna geblokt. Wat een creep. En dan lijkt iemand zo leuk en normaal.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er rare snuiters bij Anna...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Klopt inderdaad. Heb ik dat ook weer meegemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Anna_02 schreef op 30 april 2017 @ 08:16:

Klopt inderdaad. Heb ik dat ook weer meegemaakt Door schade en schande wordt men wijs
Bimzarellio...what else
quote:Lovestar schreef op 29 april 2017 @ 23:55:

[...]





Je hebt inderdaad niets te verliezen....Maar zo moet je het niet zien. Iedereen is leuk, wie is er nou stom? Weinig mensen toch? Iedereen is leuk om te leren kennen. Beter zelfverzekerd een blauwtje lopen, dan onzeker lopen zwijmelen en aan zelfkwelling doen toch?



Ga eens hoi zeggen of knoop een gesprekje aan. Dan merk je vanzelf of ze op jou/vrouwen valt

Dank je wel! Helemaal waar; Beter zelfverzekerd een blauwtje lopen, dan onzeker aan zelfkwelling doen.

Daar ga ik dit keer dan ook echt voor. Niet voor een blauwtje natuurlijk, maar wel voor meer zelfverzekerdheid. Dus haar niet eerst nog tien keer laten passeren totdat ik iets doe, maar meteen de eerstvolgende keer een 'hallo' en van daaruit zie ik het verder.
quote:Corona74 schreef op 30 april 2017 @ 01:24:

[...]





Ik kreeg vanmiddag een "ik heb het druk, moet ik aan wennen" berichtje, ik heb gereageerd met "als ik iemand graag wil zien maak tijd" en heb vanavond een heerlijke avond gehad met mijn vriendinnen.

Supergoed van je! Dat is inderdaad de enige reactie die je daarop moet geven, verder geen woorden aan vuil maken en al zeker niet blijven bungelen. Graag of niet toch.
Ik heb vanmiddag een tweede date maar eigenlijk geen zin. Hij wil bij mij afspreken dat ik kook of in de stad.

Nou dat eerste ga ik sowieso niet doen en vind het ook een raar voorstel!

Zit te twijfelen om af te zeggen
Waarom heb je geen zin? Omdat het een raar voorstel is?
Nee

Ik had na de eerste date al niet helemaal de klik. Vraag me af of dat nog kan komen en heb meer zin om lekker niks te doen vandaag eigenlijk

Dus twijfel nu.
Anna

Wat denken die mannen wel niet



@Eva

Vind ik niet zo raar hoor.Ik vind samen eten leuk en als iemand kookt (ik of hij) dan is dar volgens mij best leuk om te zien Stel het zelf ook weleens voor of hij voor mij wil koken



Maar als je er niet goed bij voelt,dan afzeggen.
Moet er ver voor gereisd worden?
Alle reacties Link kopieren
@eva, als je geen zin hebt dan zeg je het gewoon af of alleen ergens een drankje doen op een terras, als het dan toch nog gezellig blijkt te zijn kunnen jullie altijd nog iets gaan eten toch?



@anna, wat irritant zeg, enorme afknapper
isa__88 wijzigde dit bericht op 18-05-2017 10:02
38.98% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen zin hebt om te koken voor hem en thuis wil blijven kun je altijd nog eten bestellen samen met hem, deed ik laatst ook. Lekker lui
.
Alle reacties Link kopieren
Eva, ik zie het thuis afspreken, zeker als het zo snel is, toch wel als een teken dat hij sex wil. Als je twijfelt zou ik dus niet thuis afspreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 30 april 2017 @ 11:58:

Eva, ik zie het thuis afspreken, zeker als het zo snel is, toch wel als een teken dat hij sex wil. Als je twijfelt zou ik dus niet thuis afspreken.

Dat is ook zo maar dat heb je zelf in de hand toch.

Ik had al seks gehad met mijn date maar de keer dat hij hier thuis kwam had ik geen seks met hem. Ik wilde dat niet was ook niet in de mood, en ook om te kijken of hij alleen daar voor komt
.
Oh dat seks willen ben ik zelf bij toch

Heeft hij flink veel pech, heb een heerlijke seks buddy dus die behoefte is er bij mij echt niet.



Daar maak ik mij geen zorgen over, alleen het gevoel niet echt zin te hebben om hem te zien wel.

Ga ik mijn vrije dag dan opofferen en kijken of er meer kan zijn of zeg ik af en laat ik het daar bij. Twijfel.
En nee, ver reizen niet. We wonen in dezelfde stad
Alle reacties Link kopieren
quote:Eva- schreef op 30 april 2017 @ 12:03:

Oh dat seks willen ben ik zelf bij toch

Heeft hij flink veel pech, heb een heerlijke seks buddy dus die behoefte is er bij mij echt niet.



Daar maak ik mij geen zorgen over, alleen het gevoel niet echt zin te hebben om hem te zien wel.

Ga ik mijn vrije dag dan opofferen en kijken of er meer kan zijn of zeg ik af en laat ik het daar bij. Twijfel.

Precies zo denk ik ook altijd. Iemand kan wel seks willen maar als ik het niet wil dan gebeurt het niet zo simpel is het.



Als je echt zo sterk voelt dat je er geen zin in hebt om hem te zien, zou ik lekker afzeggen en van je vrije dag genieten ! Ook lekker
.
Oh,dan heb ik je verkeerd begrepen Eva.Als je geen zin heb om iets te doen vandaag,lekker afzeggen dan



Of inderdaad de date simpel houden zoals Isa het voorstelt.



@Isa.Lekker je eigen tempo aanhouden hoor! En ervan genieten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan ook gewoon afzeggen. Ik ben persoonlijk niet zo van het hele "Ik ga nog een paar keer afspreken om te kijken of er tóch niet iets is". Ik moet minstens na een eerste date het gevoel hebben dat ik hem echt nog een keer zou willen zien, anders kap ik het meestal meteen af.
Ja inderdaad Anna. Ik denk ik ook. Het is dat ik hem met koningsdag op station nog weer tegen kwam en dat toen wel heel leuk vond even. Maar echt dat gevoel van, ja! Zin hem weer te zien, is er niet.



Lullig zeg.. Maar ik ga afzeggen
Is niet lullig Eva Je doet hem in the end ook een plezier ermee.
Hoe heeft hij gereageerd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven