Gegil van kinderen

19-04-2017 15:58 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word niet goed. Al een uur moet ik het hoge gegil en gekrijs van de buurkinderen aanhoren.

De ouders corrigeren niet.

Vorig jaar in de zomer heb ik niet buiten kunnen zitten vanwege hetzelfde gegil en gekrijs, elke dag als het mooi weer was.

Daarnaast heb ik nog een buur met een kind dat alles mag. Hard schreeuwen, ballen die steeds in mijn tuin belanden, op en tussen mijn bloeiende plantjes en bloemen, trampoline met steeds 3-4 kinderen over de schutting kijkend. Heel irritant. Dit buurjongetje heeft vele vriendjes die thuis niet zo los mogen gaan [door moeder zelf vertelt] Maar ondertussen zit ik met aan twee kanten behoorlijk wat overlast.



Mag ik er wat van zeggen en hoe dan?

Ik ben namelijk niet van plan om weer de hele zomer binnen te moeten zitten omdat het buiten in de tuin niet te harden is. Maar ik heb ook geen zin in gedoe met de buren.

Hoe kan ik het beste reageren?
quote:juliadenders schreef op 29 april 2017 @ 19:52:

Heel goed!

Heb je berichtje niet gelezen maar snap je helemaal.





[...]

[quote]Het-groepje schreef op 29 april 2017 @ 17:13:

Verwijderd wegens onderstaande klotereactie.

Daar leen ik mijn lieve kind niet voor.[/quote



*knuffel*



Wat ik begreep ook een kind wat hooggevoelig is?
[quote]Quicksilver1982 schreef op 30 april 2017 @ 10:36:

[quote]Het-groepje schreef op 29 april 2017 @ 17:13:

Verwijderd wegens onderstaande klotereactie.

Daar leen ik mijn lieve kind niet voor.[/quote



*knuffel*



Wat ik begreep ook een kind wat hooggevoelig is?[/quo



Dat weet ik niet. Maar hij is wel snel van slag vind ik. Op het kdv vonden ze hem nog te handelen, ben benieuwd hoe hij zich op (en vooral na ) school houdt over een paar weken.
quote:Het-groepje schreef op 30 april 2017 @ 20:06:

[quote]Quicksilver1982 schreef op 30 april 2017 @ 10:36:

[quote]Het-groepje schreef op 29 april 2017 @ 17:13:

Verwijderd wegens onderstaande klotereactie.

Daar leen ik mijn lieve kind niet voor.[/quote



*knuffel*



Wat ik begreep ook een kind wat hooggevoelig is?[/quo



Dat weet ik niet. Maar hij is wel snel van slag vind ik. Op het kdv vonden ze hem nog te handelen, ben benieuwd hoe hij zich op (en vooral na ) school houdt over een paar weken.



Ach en elk kind heeft wel iets "speciaals" of we er nu een label op plakken of niet.

Maar inderdaad het is wel lastig!

Vandaag zoon ook de hele middag miepen en jammeren. Uiteindelijk barste bij hem thuis de bom en kwam er eindelijk uit dat hij zo moe was.... shit dat signaal had ik volkomen gemist!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven