Vrouw wil steeds minder in bed.

30-04-2017 11:44 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het verder moet met mijn huwelijk.

Naar de buitenwereld hebben we alles voor elkaar. We zijn meer dan twaalf jaar samen, hebben kinderen , een vaste job, een mooie woning, gaan regelmatig samen op reis. Mijn vrouw en ik (man) hebben een goed draaiend huishouden en komen goed overeen wat onze kinderen betreft.

Ons sekslever ervaar ik echter steeds meer als problematisch. Echt avontuurlijk zijn we nooit geweest, maar vroeger hadden we wel leuke en gevarieerde seks. Met het verstrijken van de jaren is dit steeds minder geworden. Initiatief komt er altijd van mijn kant, ongeveer de helft van de keren gaat mijn vrouw hierin mee. Het is altijd kort (1 standje), quasi geen voorspel, altijd in bed. Ze geeft mij het gevoel dat ze blij is als het 'over' is.

Erover praten kunnen we niet echt. Ze wil er niet over praten als we thuis zijn, omdat ze bang is dat de kinderen wakker worden en alles zullen horen. Als ik voorstel om de kinderen op logeren te doen, ziet ze dit niet zitten. Ik vind dat ze zich verschuilt achter de kinderen.

Ze vindt dat ik mij aanstel en dat ik als vader de verkeerde prioriteiten heb. Ik wil ook blijven werken aan onze relatie.

Ik heb steeds minder begrip en geduld naar mijn vrouw toe, wat de hele situatie natuurlijk er niet beter op maakt.

Ik weet niet zo goed wat ik nodig heb. Tips, herkenning, een schop onder mijn kont. Mijn vraag is hoe ik hier mee moet omgaan. Ik heb behoefte aan wat (vrouwelijke) input. Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Profoseur schreef op 30 april 2017 @ 14:34:





Bekijk deze website is!eensEens, het woord dat je zoekt is "eens".
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 14:34:

flinke klap op d'r kont, rok omhoog en boem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweet_Concubine schreef op 30 april 2017 @ 14:40:

[...]



Eens, het woord dat je zoekt is "eens". Bedankt voor het laten zien dat je een ongelooflijk goed spellings en verbeter vermogen hebt! En dat je daarnaast de smiley knop weet te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamchild schreef op 30 april 2017 @ 14:35:

[...]



Ben ik niet met je eens. Juist de nuance van wederzijdse instemming maakt het verschil tussen wel of niet (oproepen tot) verkrachting. Je kunt er nu eenmaal nooit vanuit gaan dat mensen wel weten wat je bedoelt als je het niet duidelijk zegt/schrijft, dat zie je wel aan de reacties op Amands bericht.

maak je geen zorgen, TO krijgt een stomp voor zijn bek van zijn vrouw als hij haar zomaar pakt.

of het blijkt een schot in de roos te zijn..
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 14:54:

[...]



maak je geen zorgen, TO krijgt een stomp voor zijn bek van zijn vrouw als hij haar zomaar pakt.

of het blijkt een schot in de roos te zijn..
De helft van de keren dat je initiatief neemt mag je?

Denk dat je nòg boft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 30 april 2017 @ 14:16:

[...]



Ik zou liever hebben dat je probeert te doorgronden wat ik hier schrijf om te zien of je er iets van kunt gebruiken.Ik zou niet weten hoe ik het moet gebruiken. Wat wil je dat ik doe? Haar broek naar beneden trekken en blijven 'gaan' tot ik 'klaar' ben, zelfs als ze stop zegt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 30 april 2017 @ 17:01:

De helft van de keren dat je initiatief neemt mag je?

Denk dat je nòg boft.



Wat bedoel je hier precies mee?

Voor mij is het niet eens de kwantiteit die belangrijk is, wel de kwaliteit. Mijn libido is heel erg afgenomen doordat het moeizaam gaat, maar ik wil het wel nog af en toe fijn hebben. Ik zou erg blij zijn als we 1 à 2 keer per maand vrijen en dat ze toont dat ze er evenveel zin in heeft als ik.
quote:AaronPaul schreef op 30 april 2017 @ 17:11:

[...]





Wat bedoel je hier precies mee?

Voor mij is het niet eens de kwantiteit die belangrijk is, wel de kwaliteit. Mijn libido is heel erg afgenomen doordat het moeizaam gaat, maar ik wil het wel nog af en toe fijn hebben. Ik zou erg blij zijn als we 1 à 2 keer per maand vrijen en dat ze toont dat ze er evenveel zin in heeft als ik.maar dat heeft ze niet. Dus dat is niet zo realistisch
Alle reacties Link kopieren
quote:AaronPaul schreef op 30 april 2017 @ 17:03:

[...]





Ik zou niet weten hoe ik het moet gebruiken. Wat wil je dat ik doe? Haar broek naar beneden trekken en blijven 'gaan' tot ik 'klaar' ben, zelfs als ze stop zegt?



Je moet het wat nuanceren. En aanvoelen hoe ver je kan gaan.



Als mijn man zin heeft en ik niet zegt hij gewoon 'ik duld geen tegenspraak'. Wel, dat helpt als een tierelier hoor

Op een ochtend kwam hij op mij liggen en een beetje 'porren' met zijn erectie, ik was net wakker en totaal nog niet in de mood... en stribbelde een beetje tegen. Toen zei hij gewoon... sssst... om mij het zwijgen op te leggen... en tja, dat heb ik dan net nodig om ineens wel te willen

Dit werkt voor mij beter dan kusjes en knuffeltjes en romantische etentjes.



Zou ik écht tegenspartelen dan ben ik niet bang dat hij mij gaat verkrachten. Een beetje aanvoelen is wel op zijn plaats.
Ik denk dat veel vrouwen niet echt van seks houden.

Aanvankelijk doen ze nog wel leuk mee, maar in the end hebben ze weinig of geen zin.
quote:Snoepeke schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

Je moet het wat nuanceren. En aanvoelen hoe ver je kan gaan.



Als mijn man zin heeft en ik niet zegt hij gewoon 'ik duld geen tegenspraak'. Wel, dat helpt als een tierelier hoor

Op een ochtend kwam hij op mij liggen en een beetje 'porren' met zijn erectie, ik was net wakker en totaal nog niet in de mood... en stribbelde een beetje tegen. Toen zei hij gewoon... sssst... om mij het zwijgen op te leggen... en tja, dat heb ik dan net nodig om ineens wel te willen

Dit werkt voor mij beter dan kusjes en knuffeltjes en romantische etentjes.



Zou ik écht tegenspartelen dan ben ik niet bang dat hij mij gaat verkrachten. Een beetje aanvoelen is wel op zijn plaats.Dit werkt in een goed functionerende relatie, waar het vanzelfsprekend is dat twee mensen van elkaar houden. Het kan ook werken tijdens een one night stand als het voor beide partijen duidelijk is, dat het alleen om de seks gaat. Maar in een slecht functionerende relatie waar seks al een issue is, daar zul je de problemen toch moeten oplossen op het niveau waarop ze ontstaan.
quote:Snoepeke schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

[...]





Je moet het wat nuanceren. En aanvoelen hoe ver je kan gaan.



Als mijn man zin heeft en ik niet zegt hij gewoon 'ik duld geen tegenspraak'. Wel, dat helpt als een tierelier hoor

Op een ochtend kwam hij op mij liggen en een beetje 'porren' met zijn erectie, ik was net wakker en totaal nog niet in de mood... en stribbelde een beetje tegen. Toen zei hij gewoon... sssst... om mij het zwijgen op te leggen... en tja, dat heb ik dan net nodig om ineens wel te willen

Dit werkt voor mij beter dan kusjes en knuffeltjes en romantische etentjes.



Zou ik écht tegenspartelen dan ben ik niet bang dat hij mij gaat verkrachten. Een beetje aanvoelen is wel op zijn plaats.Ja dat soort dingen vind ik ook leuk, maar dan zit de basis (vertrouwen, libido) al goed. In dit verhaal is dat allemaal niet zo, men is al zo ver van elkaar verwijderd dat zij niet eens wil praten en hem zelfs zegt de verkeerde prioriteiten te hebben.' Dan denk ik dat dominantie ook niet gaat werken. Dan zou hij toch eerst een gesprek moeten af dwingen, en dat is wel het minste dat zij hem verschuldigd is.
Alle reacties Link kopieren
@ valerie en strikjes: jullie hebben zeker een punt daarin.

Maar na een grondig gesprek kan het wel over een andere boeg gegooid worden, een hele nieuwe aanpak.

Misschien weet ze zelf niet meer wat haar 'triggert' en is ze de knuffels om warm te lopen meer dan zat...

Het is gewoon mogelijk een nieuwe denkpiste.
quote:valerievaldera schreef op 30 april 2017 @ 17:20:

[...]



Dit werkt in een goed functionerende relatieDat is natuurlijk ook wel zo. Ik chargeerde.
Volgens mij wil jij gewoon de sm-kring uitbreiden



Ik kan nergens uit afleiden dat deze vrouw hard gepakt wil worden, ze wil niet eens praten over seks zeg, want "de kinderen". Haar alsnog pushen tot een eerlijk gesprek lijkt me de enige optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

Ik denk dat veel vrouwen niet echt van seks houden.

Aanvankelijk doen ze nog wel leuk mee, maar in the end hebben ze weinig of geen zin.Ik denk dat veel mannen lang niet zo goed zijn in bed als dat ze denken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

Ik denk dat veel vrouwen niet echt van seks houden.

Aanvankelijk doen ze nog wel leuk mee, maar in the end hebben ze weinig of geen zin.Ik denk dat jij generaliseerd én de verkeerde vrouwen tegen t lijf loopt
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoepeke schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

[...]





Je moet het wat nuanceren. En aanvoelen hoe ver je kan gaan.



Als mijn man zin heeft en ik niet zegt hij gewoon 'ik duld geen tegenspraak'. Wel, dat helpt als een tierelier hoor

Op een ochtend kwam hij op mij liggen en een beetje 'porren' met zijn erectie, ik was net wakker en totaal nog niet in de mood... en stribbelde een beetje tegen. Toen zei hij gewoon... sssst... om mij het zwijgen op te leggen... en tja, dat heb ik dan net nodig om ineens wel te willen

Dit werkt voor mij beter dan kusjes en knuffeltjes en romantische etentjes.



Zou ik écht tegenspartelen dan ben ik niet bang dat hij mij gaat verkrachten. Een beetje aanvoelen is wel op zijn plaats.Jij wil gewoon veroverd worden. Heel herkenbaar en helemaal OK, maar ik denk niet dar je het kunt projecteren op de situatie van TO.
Leef en laat leven
quote:pokkewijf schreef op 30 april 2017 @ 18:12:

[...]





Ik denk dat jij generaliseerT én de verkeerde vrouwen tegen t lijf loopt Ik heb niet een epidemiologisch onderzoek verricht, maar hoor het zooo vaak van mannen!! (En soms ook wel van vrouwen).
Alle reacties Link kopieren
quote:marg81 schreef op 30 april 2017 @ 18:04:

[...]





Ik denk dat veel mannen lang niet zo goed zijn in bed als dat ze denken... De term zeester is toch echt door en voor vrouwen bedacht om hun bedprestaties te visualiseren......
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
quote:PokingTheBear schreef op 30 april 2017 @ 18:23:

[...]





De term zeester is toch echt door en voor vrouwen bedacht om hun bedprestaties te visualiseren...... Heeft misschien ook iets te maken met standje wijdbeens
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 14:32:

[...]





Precies.



TO gaat sowieso weinig in op reacties.Ja, ik had m'n tijd beter kunnen besteden. Denk je dat iemand vraagt om serieus advies, geef je dat, doet 'ie net alsof je niet eens bestaat.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:Jejoue schreef op 30 april 2017 @ 17:16:

Ik denk dat veel vrouwen niet echt van seks houden.

Aanvankelijk doen ze nog wel leuk mee, maar in the end hebben ze weinig of geen zin.



En jij bent een seksloze man of een vrouw die geen zin heeft .

Het is onzin wat je zegt.

Ik hou er wel van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jejoue schreef op 30 april 2017 @ 18:20:

[...]



Ik heb niet een epidemiologisch onderzoek verricht, maar hoor het zooo vaak van mannen!! (En soms ook wel van vrouwen).O dan is het dus waar en geeft het je alle recht om meer dan de helft van de wereldbevolking over 1 kam te scheren.
Leef en laat leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven