Hoe kinderkorting bagage Ryanair toevoegen?

30-04-2017 13:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil net mijn bagage toevoegen voor onze vliegvakantie voor de zomer. Via Ryanair krijg je korting op de bagage van je kind , maar toen ik de bagage wilde toevoegen, "pakte" de korting niet dwz d e prijs bleef gewoon onveranderd.

Aangezien ik een leek ben (eerste familie. Vliegvakantie ) vroeg ik mij af of ik niet iets vergeten ben in te geven? Weet iemand wat? Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Er is een chatfunctie volgens mij, wellicht ff vragen daar?



live chat
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Je moet eerst een koffer op naam van een volwassene zetten. Daar betaal je de gewone prijs voor. Dan een koffer bij kind op naam en dan krijg je die als het goed is voor de helft...
Geld alleen als je voor jezelf bagage bijboekt, dan krijg je tot 4 kinderen 50% korting op de bagage, (als je met 2 volwassenen reist)



klik de bagage bij de kinderen weer weg, vink bagage bij de volwassenen aan, nu kan je bagage aanvingen bij kinderen met 50% korting.
Inderdaad eerst je eigen koffer en dan pas korting op de volgende koffer van je kind wat je incheckt.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik gedaan, helaas blijft de prijs hetzelfde. .
Alle reacties Link kopieren
Even chatten, dan leggen ze het je uit.

Volgens mij wel in het Engels, maar ze zijn bijzonder vriendelijk.
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
Oké bedankt
Alle reacties Link kopieren
Net van Ryanair gehoord dat ik de bagage tegelijkertijd had moeten boeken met de tickets, dat is ff balen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven