Katten herplaatsen tips

18-03-2017 11:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zal graag wat tips willen hebben betreft katten herplaatsen aangezien ik via Google niet echt verder kom en ik ook graag een mening wil van mensen die hier ook wel eens mee te maken hebben gehad.



Ik heb nu bijna 4 jaar 2 poezen die ik samen met mijn vorige vriend nam. Die relatie is nu 2 jaar geleden beëindigd.

Het zijn twee hele lieve poezen en zijn heel aanhankelijk.

Nu heb ik al een jaar een nieuwe partner die oom bij mij is ingetrokken en die is allergisch voor katten. Ik ben ook zelfstandig ondernemer en heb een eigen bedrijf en ben daardoor niet vaak thuis. Mijn vorige partner was toen des tijds veel thuis en hadden de katten veel aandacht.

Nu is er bijna niemand thuis en krijgen de poezen weinig aandacht, ik vindt dat ze dat wel verdienen omdat ze zo lief en aanhankelijk zijn en ik merk dat ze dat nodig hebben.

Doordat ik het gevoel heb dat ze bij mij niet meer de juiste aandacht en liefde krijgen en ook doordat mijn vriend allergisch is zou ik ze graag willen herplaatsen naar een huis waar ze alle aandacht en liefde krijgen.

Ik woon op een klein appartement en ze katten mogen nu dus ook al niet in de slaapkamer komen vanwege de allergie van mijn vriend.



Al met al.. zoek ik dus een nieuw warm huisje voor ze en wil ik ze echt niet naar het asiel brengen en vindt het ook niet heel fijn om te op marktplaats te zetten. Weet iemand tips hoe ik een nieuw huisje voor ze kan vinden. Of als je iemand weet dan hoor ik dat graag.



Liefs,

Patricia en poezen vlekkie en tigie
Alle reacties Link kopieren
Via Facebook?
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats vrienden familie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Asiel!
Alle reacties Link kopieren
Je ex
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Appeltje-- schreef op 30 april 2017 @ 14:30: