Katten herplaatsen tips

18-03-2017 11:55 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zal graag wat tips willen hebben betreft katten herplaatsen aangezien ik via Google niet echt verder kom en ik ook graag een mening wil van mensen die hier ook wel eens mee te maken hebben gehad.



Ik heb nu bijna 4 jaar 2 poezen die ik samen met mijn vorige vriend nam. Die relatie is nu 2 jaar geleden beëindigd.

Het zijn twee hele lieve poezen en zijn heel aanhankelijk.

Nu heb ik al een jaar een nieuwe partner die oom bij mij is ingetrokken en die is allergisch voor katten. Ik ben ook zelfstandig ondernemer en heb een eigen bedrijf en ben daardoor niet vaak thuis. Mijn vorige partner was toen des tijds veel thuis en hadden de katten veel aandacht.

Nu is er bijna niemand thuis en krijgen de poezen weinig aandacht, ik vindt dat ze dat wel verdienen omdat ze zo lief en aanhankelijk zijn en ik merk dat ze dat nodig hebben.

Doordat ik het gevoel heb dat ze bij mij niet meer de juiste aandacht en liefde krijgen en ook doordat mijn vriend allergisch is zou ik ze graag willen herplaatsen naar een huis waar ze alle aandacht en liefde krijgen.

Ik woon op een klein appartement en ze katten mogen nu dus ook al niet in de slaapkamer komen vanwege de allergie van mijn vriend.



Al met al.. zoek ik dus een nieuw warm huisje voor ze en wil ik ze echt niet naar het asiel brengen en vindt het ook niet heel fijn om te op marktplaats te zetten. Weet iemand tips hoe ik een nieuw huisje voor ze kan vinden. Of als je iemand weet dan hoor ik dat graag.



Liefs,

Patricia en poezen vlekkie en tigie
Alle reacties Link kopieren
Via Facebook?
where ever you go, go with your heart
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats vrienden familie
Relax we're all crazy, it's not a competition
Asiel!
Alle reacties Link kopieren
Je ex
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Appeltje-- schreef op 30 april 2017 @ 14:30:

Helaas kan ik je niet helpen, omdat wij zelf ook erg weinig thuis zijn. Wij zijn beide eigenlijk full-time weg. Ik ben bang dat wij ook niet veel tijd en aandacht kunnen bieden.Hoi Appeltje, leuk dat je komt reageren! Als jullie veel weg zijn dan is het inderdaad geen goede match. Geeft niet ik zoek gewoon verder tot ik een passende plek voor hem heb gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen bedankt voor het meedenken. Ik zet verschillende opties in en ik zal vast een leuk baasje voor hem kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
@katzoektthuis, je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
verhuisdieren.nl . Ik ken de mensen achter deze site en zij doen hun uiterste best om passende matches te maken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 01 mei 2017 @ 12:23:

verhuisdieren.nl . Ik ken de mensen achter deze site en zij doen hun uiterste best om passende matches te maken.Bedankt voor de tip Oudblond. Ik was de site al tegengekomen maar het is goed om te lezen dat er betrokken mensen achter de site zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilla schreef op 01 mei 2017 @ 12:20:

@katzoektthuis, je hebt een pbDank je, je hebt een bericht terug.
Alle reacties Link kopieren
Mosterd.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven