Zwanger maar er niks van voelen

30-04-2017 10:52 34 berichten
....... niet meer van toepassing
anoniem_6490cd8a190d0 wijzigde dit bericht op 26-03-2019 08:32
Reden: Is oud bericht
93.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misselijkheid begint meestal iets later, of was dat bij je vorige zwangerschap al zo vroeg?



Ik heb een (tweeling)zwangerschap gehad zonder ook maar 1 keer misselijk te zijn geweest en in mijn twee (eenling)zwangerschappen daarna was ik hondsberoerd. Het zegt allemaal niks.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik had helemaal nergens last van. Niet misselijk, geen buikpijn, geen steken, helemaal niks tot ruim zes maanden. Daarna begon het wat met maagzuur en op mijn werk kreeg ik last van de banden.



Het resultaat van die zwangerschap is inmiddels ruim 1.80 mtr lang.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ja het maakt me zo onzeker op dit moment????



Bij me eerste zwangerschap voelde ik van alles en dat is goed gegaan. En me 2e zwangerschap was ik er ook echt ziek van maar dat liep niet goed af en nu voel ik echt niks. Ik ga er maar van uit dat het idd niks hoeft te betekenen. Dank je voor je antwoord.
Ik had eigenlijk alleen last van vermoeidheid vanaf week 6 - week 12/13. Daarna ging het erg soepel, al heb ik wel veel harde buiken gehad en is zoontje wat te vroeg geboren. Maar de zwangerschap ging in principe dus goed, ondanks het gebrek aan klachten



Spannend voor je hoor TO, ik snap je onzekerheid wel. Hopelijk gaat het deze keer gewoon allemaal goed.
M
anoniem_333809 wijzigde dit bericht op 11-04-2018 16:35
0.00% gewijzigd
Ja idd het geeft me wel al wat positieve gedachtens dat je er niet altijd ziek van hoeft te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Elke vrouw reageert anders en elke zwangerschap is anders. Hef hoeft niks te betekenen. Ik kan me je zorgen voorstellen maar probeer het een beetje los te lateb. Heb vertrouwen. Het is nog vroeg, het kan nog komen. Of het komt niet en dat is minstens zo normaal. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in het begin nergens last van gehad, enige inderdaad maagzuur op het einde, ik wens je een voorspoedige zwangerschap.
die ik wilde bestaat al...
Behalve vocht vasthouden op het einde heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad. Het resultaat is nu zes maanden oud en is op dit moment druk aan het spelen :-)



Geen zwangerschapsklachten hoeft dus lang niet altijd te betekenen dat er iets mis is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook net zwanger. Ik voel me heel gelukkig maar geen klachten

Ik denk wel elke ochtend als ik wakker wordt is het wel echt?

Ik maak me hier verder geen zorgen over want je leest zoveel verschillende dingen..
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste twee een zwangerschap zonder iets. Helemaal vlekkeloos. Bij de derde overgeven, moe, zwangerschapsischias en amnionstrengen... Dus het zegt niks. Misschien heb je nu een zwangerschap met weinig tot geen kwaaltjes.
Alle reacties Link kopieren
Ben vandaag 11 weken zwanger. Had ook totaal geen klachten toen ik het net wist.

Vanaf 6 weken beetje misselijk en last van borsten.

Vrijdag termijn echo gehad en alles is goed!



Probeer er van te genieten hoe moeilijk dat nu ook is!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk van genieten!! Ik begin nu bij 26weken wat klachtjes te krijgen..maar niks misselijk oid geweest..borsten begonnen gevoelig te worden rond de 8weken ofzo..

Wel of geen klachten zeggen niets of je zwangerschap goed gaat of niet
in beide zwangerschappen niet misselijk geweest en de eerste weken geen klachten.

2e zwangerschap wel iets vermoeider, maar kan ook aan werkdrukte hebben gelegen.
De echte bekende kwalen beginnen meestal pas bij een week of 6. Ik zou er maar wat blij mee zijn om niks te voelen. wekenlang misselijk zijn is echt geen pretje.
Ik was ook bijna niet misselijk en zeker niet met 4 weken. En voelde pas wat toen ik last kreeg van bekkeninstabiliteit. ( week 25 en week 10) En met week 14-18 de eerste bewegingen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook pas kwaaltjes (zere borsten, misselijk) vanaf een week of 6. En ik werd er net zo onzeker van als jij, omdat het eindelijk raak was na een ICSI-poging. Ze noemen het ook wel 'verlengde wachtweken', tot aan de eerste echo, en dat voelde ook echt zo!!
Afwachten dus. En dat is zo moeilijk als je zekerheid wil.
Gelukkig zijn er veel positieve verhalen van jullie kant dames dat doet me echt goed om te horen! Dank jullie wel
Alle reacties Link kopieren
de hele zwangerschap weinig tot niets gemerkt, alleen iets pijnlijke borsten



het zijn ook legio vrouwen die er pas na maanden achter komen dat ze zwanger zijn. gewoon omdat ze geen kwaaltjes hebben.



het hebben van wel of geen zwangerschapskwaaltjes zegt helemaal niets over de foetus! alleen hoe jij als vrouw met de veranderende hormonen en andere lichamelijke verandering omgaat.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam er na 7 weken achter dat ik zwanger was. Had (afgezien van vermoeidheid, maar dat was ook makkelijk op andere dingen af te schuiven) ook nergens last van... Uiteindelijk was een verminderde eetlust en later brandend maagzuur eigenlijk het enige waar ik af en toe last van heb gehad. Gefeliciteerd! En succes met wachten
Alle reacties Link kopieren
Hier bij prille zwangerschap wel pijnlijke borsten en af en toe een beetje misselijk. Verder ook moe, maar dat was ik anders vast ook wel geweest

Het ergste is migraine in het begin van de zwangerschap, wat ik zonder zwangerschap ook heb, maar dan kan je tenminste medicijnen innemen.
Alle reacties Link kopieren
1e zwangerschap:

Overgeven van 8 tot 22 weken, had echt medicijnen nodig om wat binnen te houden.



Nu 2e zwangerschap:

Echt nergens last van. Voelde mij echt kiplekker, zeker de eerste weken. Ben nu 24 weken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:PietjePuk_WeetIkVeel schreef op 30 april 2017 @ 11:25:

Behalve vocht vasthouden op het einde heb ik de hele zwangerschap nergens last van gehad. Het resultaat is nu zes maanden oud en is op dit moment druk aan het spelen :-)



Geen zwangerschapsklachten hoeft dus lang niet altijd te betekenen dat er iets mis is.Lang niet altijd? Maak daar maar 'bijna nooit' van. Het zegt helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven