Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Oeps, ik moet ook de was buiten ophangen, was met de moestuintjes bezig.



Er ligt weer een stuk baguette in de oven en neem er nog 2 eitjes bij en baguette weer met ardennerham.

Vanavond bak ik pannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Rode thaise curry, sperziebonen/rodepaprikamix en een appel toe. Saai lijstje maar vooruit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Niks saais aan toch retrostar?



Ik heb nog geen pannenkoeken gebakken maar net wel 2 appels op. Wilde pannenkoeken eerst naar morgen doorschuiven maar heb toch nog wel wat trek.
hoi,

elfia was leuk, ben nu wel kapot moe, lekker mensen gekeken, langs alle kraampjes geslenterd en van de zon genoten. Ik heb drie boeken gekocht.

lekker gegeten daarzo: ijskoffie, later een versgebakken brood met aardappel/spekjes en als toetje een toffee-appel op een stokje



Thuis restje zoete aardappel met wortel soep opgewarmd (had ik gelukkig al uit de vriezer gehaald).

Nu water.
Klinkt leuk Dare! Welke boeken heb je gekocht?



Ik heb net kamillethee op.
De eerste drie van de serie De onsterfelijken door Alyson Noël.
Even gegoogled, klinkt lekker ontspannend!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een leuke dag uit Dare. Beetje afleiding kon je wel gebruiken.



Ik heb toch nog maar pannenkoekjes gebakken, 2 met rauwe ham en appel en 1 naturel. Erbij 2 glazen thee zoals altijd daarbij.



BE morgen
Alle reacties Link kopieren
Lunch: klein broodje bacon, 2 zachtgekookte eitjes, klein broodje vruchtenhagel en miniplakje paasstof (de plakjes worden natuurlijk kleiner naar het eind toe) en 2 thee.

Nu glas spa rood met verse citroentjes.
Mijn ontbijt was mijn medicatie met een kop koffie en lunch was twee bolletjes met gerookte kipfilet

en nu aan de thee.



Ben inmiddels al 1 maand alcoholvrij
Gefeliciteerd Dare!



Mijn eerste dag was leuk!! En ik heb lekker ook al mijn eerste taak afgekregen. Verder een klein opstapje gemaakt voor mijn taak van morgen.
Alle reacties Link kopieren
ben al aan het avondeten bezig, ik had honger



salade met geitenkaas, pasta en appel, diverse soorten sla, gedroogde tomaatjes, met een lekkere dressing



een dressing maakt het voor mij altijd af, geeft net dat extra's aan een maaltijdsalade
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed BE!!



Hoop dat het gesmaakt heeft pearle.



Ik at een familiegerechtje met verse worst, smaakte goed. Nu een glas cola light.
Allen: heeft iemand nog iets gehoord van BL en hoe het met haar gaat?

Thee: is het gelukt met het overzetten van de moestuintjes?
Retro: klinkt lekker die curry.

Dare: ben je al gestart met lezen?

BE: heb nog aan je gedacht vandaag. Fijn dat je eerste werkdag zo leuk was!

Pearl: welkom! Klinkt lekker je salade.
Alle reacties Link kopieren
TV, dacht dat ik een berichtje over Blue had geplaatst maar blijkbaar vergeten. Het bloed dat vandaag geprikt is, was nog te dik om met bepaalde medicatie te stoppen. Morgen wordt er weer geprikt.

Ik heb een 50/50 ingeschonken en ga straks weer kijken (in principe, als ik wakker genoeg ben) naar my 600lb pound op tlc.

Toetje was een appel.
Bedankt voor de update Thee! Hoop dat BL zich snel wat beter zal voelen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, daar ben ik weer.

Heb gisteren mijn verjaardag gevierd dus had niet de tijd genomen even een bezoekje te brengen aan het forum, sawwy.....



Vandaag weer aan het werk na een weekend van 5 dagen (Koningsdag, brugdag, weekend + dagje vrij).

Heb KFC kip meegenomen dat ik nog over had, dus eet dat lekker achter mijn bureau op als ik trek heb.
Alle reacties Link kopieren
.
DB:





Heb je een leuk verjaardagsfeest gehad?

Viel je werkdag een beetje mee?



Ik at (sorry Thee, lees maar niet verder het restant asperges met ham, ei en gekookte aardappel.
Alle reacties Link kopieren
TV dankjewel, ik heb een heerlijke relaxte verjaardag gehad met mijn vriend (ben niet zo van de feestjes).

Heb een supermooie horloge gekregen van vriend die ik heel graag wilde hebben.



Werkdag viel reuze mee gisteren, word vandaag drukker aangezien morgen de kwartaalresultaten de wereld in gestuurd zullen worden.



Lekker zeg asperges met ham en ei.
Nog gefeliciteerd diamond.
Alle reacties Link kopieren
Diamond, van harte nog met je verjaardag en succes vandaag met de kwartaalcijfers.



Gisteravond at ik chili con carne met stukje baguette en kruidenboter en toetje 2 appels. Later op de avond nog 2 roggecrackers met kaas.

Net gegeten, 6 roggecrakcers, 2 x kaas, 2 x ardennerham en 2 x halvajam, karnemelk en thee.

Dadelijk mijn rijtje weer af Jumbo Kruidvat AH Lidl.

Voor vanavond heb ik goulash uit de vriezer gehaald en daar maak straks wat aardappelpuree bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook even



Mijn telefoon is kapot dus forum e.d gaat lastig.

Maar alles gaat goed hier, het weer mag wel wat beter maar we vermaken ons best.En we hebben heerlijke kachel in de voortent dus ook niet koud.Vrijdag gaan we weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
Coetje wat fijn dat je het gezellig hebt daar.



Gisteren een heerlijke hamburger met pepers, uien, tomaat en kaas gegeten en verse patat gegeten.



Goede kwartaalcijfers en we krijgen weer telefoontjes binnen, dus word even een druk dagje weer.

Was gisteren helemaal gesloopt en ben uiteindelijk naar bedje gestuurd door vriend.



Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven