Afscheidscadeau personal trainer

30-04-2017 15:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik ga verhuizen heb ik binnenkort de laatste trainingen met mijn personal trainers. Uiteraard betaal ik gewoon per les, maar ik vind het wel leuk om iets te geven ter afsluiting. Iets persoonlijks wordt lastig, aangezien ik twee verschillende trainers heb en zó goed ken ik ze nou ook weer niet. Normaliter zou ik een fles wijn of een bos bloemen geven, maar alcohol vind ik in dit geval niet geschikt en bloemen voor een man vind ik ook niet zo . Heeft iemand de gouden tip?
Ik zou niets geven. Als je perse wat wil geven een bon van een sportzaak of zo iets?
Alle reacties Link kopieren
Een kaartje met een persoonlijk bedankberichtje? hang je dat aan een flesje spa blauw. Of gewoon een cadeaubon ofzo? ik zou niks doen denk ik.

Een grote schaal verse fruitsalade meebrengen naar je laatste training?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eigenlijk denk ik niets geven maar ik vind de kaart aan een fles Spa wel grappig als je toch iets geeft.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niks geven.

Zij doen hun werk, jij betaalt er genoeg voor en je kent ze niet heel erg goed.

Of is er veel extra's gedaan naast de vaste uren die je al afneemt?
Alle reacties Link kopieren
Jullie denken er allemaal hetzelfde over, niets geven dus! Er is niet veel extra's gedaan, maar ik heb goede resultaten bereikt en ben heel tevreden over hun manier van werken. Daar wilde ik iets leuks qua afsluiting voor doen, maar dat is misschien dus wat overdreven Bedankt!
https://www.etsy.com/nl/l ... ry&ga_search_query=cadeau sportleraar&ref=sc_gallery_1&plkey=3c5d82899304e1d39156ffbff53587d4c0ae5d70:257916593



Deze zou ik doen,persoonlijk en bruikbaar....
Alle reacties Link kopieren
Je maakt me weer aan het twijfelen habbekratz, leuk idee!
Ik zou ook niets geven, maar ze gewoon bedanken.

Die waterfles (overigens leuk idee) zou ik ook niet doen. Zit geen bidonsluiting op, maar een schroefdop. Dat is alleen maar lastig tijdens het trainen. Dan is een bidonsluiting veel prettiger.
Alle reacties Link kopieren
Al is her misschien een beetje overdreven... ze zullen het zeker waarderen! Die gepersonaliseerde bidon is een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik ben er uit. Ik ga niets geven, maar ze gewoon bedanken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven