Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Alle reacties Link kopieren
GV72, wat stom zeg! Klinkt als een jong jochie eerlijk gezegd.. ik had mijn opvrouwenvallen ook onmiddelijk een flinke zwendel gegeven!



Mijn date, die verteld had nog beperkt ervaring te hebben, was ook tamelijk 'vlot' in mijn ogen met mijn hand naar z'n 'privates' leiden... ook niet echt een succes en tóch ging ik erin mee. Hm...
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Funhouse schreef op 29 april 2017 @ 15:19:



Plotseling strekte hij zijn armen in de lucht, gaapte overdreven en zei tegen mij: " Goh, is het al zo laat? Ik denk dat ik ga slapen ( het was half 3 smiddags! )"

quote:dr0pje schreef op 30 april 2017 @ 14:47:

wat stom zeg! Klinkt als een jong jochie eerlijk gezegd.. ik had mijn opvrouwenvallen ook onmiddelijk een flinke zwendel gegeven!



Mijn date, die verteld had nog beperkt ervaring te hebben, was ook tamelijk 'vlot' in mijn ogen met mijn hand naar z'n 'privates' leiden... ook niet echt een succes en tóch ging ik erin mee. Hm...

Hij was al iets van 20, haha.

Ja, apart he, dat je er in zo'n moment dan toch in mee gaat. Ik dacht achteraf ook van, waarom ging ik nog echt voelen wat hij met groeien bedoelde ook.
Alle reacties Link kopieren
Learning lessons... :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cin88 schreef op 30 april 2017 @ 12:02:



Date 2. Ik moest met de trein naar zijn woonplaats. Op zich niets mis mee dacht ik. Zouden dan ergens wat gaan eten. Tijdens het eten zei hij niet veel bijzonders. Gaf af en toe wat schunnige opmerkingen en had het vooral over zijn beroep als beginnend tattoeerder. Waar ik eigenlijk niets van wist. Niets mis mee maar niet echt mijn type. Ik besloot hem toch een kans te geven. Na een nogal ongemakkelijke date naar huis gegaan. Het station was op loopafstand maar hij besloot niet mee te lopen want dat was hem te ver....ik kan niet ontkennen dat ik een beetje hoffelijkheid wel stiekem van hem had verwacht want het was donker en een niet heel veilig station etc. Maargoed ik laat me niet kennen en ben gewoon naar het station gelopen. Dag erna appte hij dat hij het gezellig vond en vroeg of ik naar zijn thuisadres wilde komen. Ik aangegeven dat ik liever mijn woonplaats wilde laten zien en daar ergens wat leuks wilde gaan doen. Hij gaf ineens aan wat anders op de planning te hebben. Toen had ik al zoiets van: tja...graag ofniet. Later probeerde hij mij nog een keer naar zijn woonplaats toe te laten komen maar dat heb ik niet meer gedaan. Ik vond hem maar een luie donder. Zeker toen ik via via hoorde dat hij al die tijd in het bezit was van een auto. Uiteindelijk heb ik hem tig keer moeten afwijzen. En nu nog krijg ik soms vriendschapsverzoeken via social media van hem. Hij was denk ik maar op 1 ding uit en had niet echt de behoefte daar moeite voor te willen doen.







Pfoe, gingen wij met dezelfde? Ik had laatst ook een date met een jongen uit Rotterdam. Op zich wel aardig, maar weinig galant. Ben de eerste date ook zijn kant opgegaan, ong 1 uurtje met de trein. Wilde hij de rekening splitten, terwijl hij allerlei dure dingetjes had besteld en ik ook nog aardig wat aan het treinkaartje kwijt was, maar goed: ik liet het gaan. Zoveel mensen zijn een beetje gierig.



Dus we spraken een tweede date af omdat het verder wel gezellig was, vroeg ik of hij deze keer mijn kant op kwam. Ging hij daarover zeiken. Sommige mannen... waarom contacteer je dan überhaupt iemand buiten je eigen woonplaats denk ik dan, als dat al te veel moeite is.
quote:dr0pje schreef op 30 april 2017 @ 15:28:

Learning lessons... :-)Ja, ik zou dat nu niet meer doen. Jij ook niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen, al die verhalen! Ik heb er zelf twee, allebei niet heel dramatisch, maar toch wel het vermelden waard.



Date 1

Ik was een jaar of achttien en woonde in een klein dorpje waar je na tien uur 's avonds niet meer het het OV kon komen (en ik had geen rijbewijs). Kende date via via, we hadden elkaar wel eens op feestjes gezien en hij had mij meegevraagd naar de bios. Ik zou met de fiets naar hem komen en dan zouden we vanaf daar met de bus naar de stad gaan (hij woonde in een buitenwijk van die stad en kon nog wel tot laat met de bus thuiskomen). Op die manier hoefde ik niet ellenlang te fietsen en konden we toch het einde van de film zien. Dus ik kom daar aan, we lopen samen naar de bushalte en op het moment dat we willen instappen kom ik erachter dat ik mijn portemonnee vergeten ben Schaamrood op de kaken natuurlijk, maar date vroeg zich (bleek achteraf) toch wel even af of ik hem niet 'per ongeluk expres' vergeten was, zodat hij alles moest betalen. Gelukkig was het een gezellige avond en voor herhaling vatbaar zodat ik bij de tweede date alles recht kon zetten Daarna nog een paar keer afgesproken, maar uiteindelijk niets geworden.



Date 2

Paar maanden geleden. Ik inmiddels halverwege dertig, date (via Tinder) ook. Woont eigenlijk te ver weg naar mijn zin (120km verderop), maar klikte goed op de app, dus toch nieuwsgierig. Hij werkt vier dagen per week bij mij om de hoek (vandaar ook die match op Tinder), dus ik stel voor om een keer na werktijd iets te gaan drinken. Vond hij lastig, onhandige tijd ivm eten (was ook wel een beetje zo), hij was dan met de auto dus zou niet kunnen drinken (nou en?), kortom dat ging hem niet worden. Dus afgesproken om 's avonds rond een uur of acht een drankje te gaan doen. Ik stel voor om in een stad halverwege af te spreken, maar dat was lastig, want dan bleef hij op en neer aan het rijden, enz. Pfff... had toen al moeten afkappen. Maar nee, toch nieuwsgierig, dus ik zou wel met trein naar zijn stad komen (rechtstreekse verbinding, ruim een uur). Ik hem een app gestuurd hoe laat mijn trein zou aankomen. Ik had verwacht dat hij mij dan wel van het station zou komen halen. Geen reactie op die app. Dus ik stap uit in de verwachting dat hij op het perron of in de stationshal staat. Nee dus. Nog een app gestuurd: waar ben je? Meneer zat nog thuis, was een telefoontje tussendoor gekomen. Hij kwam er nu aan, was twintig minuten fietsen. Nou, lekker dan. Of ik vast naar die en die kroeg wilde lopen. Ik ben niet bekend in die stad, dus Google maps maar aangeslingerd. Ben best zelfredzaam hoor, maar voelde me niet echt welkom op deze manier. Oké, half uur later zitten we dan eindelijk samen aan een biertje. Best gezellig, tweede biertje. Meneer stelt voor om een borrelplank erbij te bestellen. Ik geef aan dat dat wat mij betreft niet hoeft. Jawel, hij had honger. Ok, prima. Flinke hoeveelheid hapjes, voor 90 procent door hem opgegeten. Rond een uur of tien stel ik voor om te gaan afrekenen, ik moet immers nog ruim 1,5 uur reizen en de volgende ochtend weer vroeg op. Is goed, hij gaat nog even naar de wc, of ik dan vast wil afrekenen? Zodra hij terug is van de wc krijg ik de helft van het totaalbedrag (naar beneden afgerond) van hem terug (heb dus ook gewoon de helft van die borrelplank betaald. Plus ik ben ruim 25 euro kwijt aan treinkosten). Buiten afscheid genomen. Doei! En weg is hij. Geen aanbod om even mee te lopen naar het station (of mij te brengen op zijn fiets). Op zich allemaal geen grote miskleunen en iemand hoeft echt niet perfect te zijn of alles voor mij te betalen. Maar in bind het toch wel fijn als ik in ieder geval een klein beetje galant behandeld wordt. Of als de man het voorstel doet om de rekening te betalen (wat ik vervolgens weiger, maar voor het idee). Volgende dag een appje: hij had het zo leuk gevonden en moesten we snel nog een keer doen. Ik heb de boot afgehouden, maar hij bleef maar aandringen en doorvragen waarom niet. Uiteindelijk dus maar uitgelegd. Daarna niks meer van hem gehoord. Nou ja, ik hoop maar dat hij iets doet met de verstrekte informatie. Het was namelijk best een leuke man verder, ik gun hem een fijne vriendin
Ik had eens een kerel van Tinder af getrokken om een keertje van bil te gaan.



Wild zoenend liggen we in mijn bed, kleren nog maar half aan als hij mij de vraag stelt: 'zullen we en stapje verder gaan?'
Alle reacties Link kopieren
@Dina80; nee, ik ook niet. :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat bij mijn date thuis, maar niet zo'n grote kamer, dus was wat krapjes. Ik zat op een bureaustoel en zat een beetje heen en weer te draaien. Ik kwam daardoor steeds met m'n knie tegen een hendeltje van de standaard van zijn keyboard. In plaats van dat ik stop met vervelend doen, vraag ik of dat hendeltje niet naar binnen kan en tegelijkertijd doe ik het.

Stort gelijk z'n keyboard naar beneden

Gelukkig waren we allebei snel en hebben we het keyboard gered en konden we er wel om lachen. Alleen ik schaamde me toch wel een beetje



Edit: oh en ook wel eens een date met een enorme nerd gehad. Op zich zag hij er wel leuk uit, maar ik begreep wel snel waarom hij zichzelf een nerd noemde. Er kwamen super veel weetjes over gebouwen en over zijn studie Zelfs toen ik vertelde dat ik het liever over iets anders had, ging hij door.

Ik ben nog wel een drankje met hem gaan doen, wilde weggaan dus ging naar het toilet. Had hij nog een drankje besteld voor mij

Nog opgedronken en toen naar huis gegaan....
Alle reacties Link kopieren
[quote]lotjeb95 schreef op 30 april 2017 @ 18:45:

Ik zat bij mijn date thuis, maar niet zo'n grote kamer, dus was wat krapjes. Ik zat op een bureaustoel en zat een beetje heen en weer te draaien. Ik kwam daardoor steeds met m'n knie tegen een hendeltje van de standaard van zijn keyboard. In plaats van dat ik stop met vervelend doen, vraag ik of dat hendeltje niet naar binnen kan en tegelijkertijd doe ik het.

Stort gelijk z'n keyboard naar beneden

Gelukkig waren we allebei snel en hebben we het keyboard gered en konden we er wel om lachen. Alleen ik schaamde me toch wel een beetje



Hahaha oh god, ik zit hier echt hardop te lachen. Zie het mezelf zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat ik niet de enige ben die zoiets kan doen



Ik bedacht me net nog een andere rare date.

Die zat maar op te scheppen over zijn werk en hoeveel geld hij ermee verdiende. Ik hoefde die avond niets te betalen. Toen ging ik naar huis, wilde hij me thuis afzetten. Prima, ik woon niet in een geweldige buurt dus vond het wel fijn. Want op zich was hij verder wel aardig.

Alleen toen nodigde hij zich uit bij mij thuis, terwijl mijn moeder ook thuis was, dat vond hij geen probleem

Na lang aandringen van hem toch maar oké gezegd. Gelukkig kon mijn moeder hem het huis uit jagen

Daarna nooit meer gezien. Hij vond het geweldig en wilde graag nog een x afspreken. Bleef maar berichten sturen. Zelfs na een aantal x afwijzen. Hele tijd later had ik een gesprek op paiq met iemand, bleek hij het te zijn. Gelijk verwijderd haha.

Inmiddels ben ik wel een stuk assertiever, dus het zal niet zo snel meer gebeuren. Het is ook al een hele tijd geleden. Denk zo'n 2 jaar.



Ik heb trouwens heel hard gelachen om het dierentuin verhaal en die van het liedje. Je bent satan zelf. Ik ging stuk
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb nog wel een verhaal maar het was geen date maar nogal lachwekkend.. Ik was in een kroeg met een vriendin, een jongen had bier geknoeit op haar en maakte gelijk excuses. Prima kan gebeuren, vervolgens waren we in een andere kroeg hij was daar ook opeens en maakte constant oogcontact met mijn vriendin. Mijn vriendin werd er niet goed van en rolde met haar ogen van irritatie en ik schoot in de lach want hij hield maar vol zo genant. Hij zag gewoon dat we het lachwekkend vonden en hij ging over op knipogen, ik sprak hem aan of het lukte en vervolgens wilde zijn vriend met mij aanpappen. Wees hem vriendelijk af omdat ik al een vriend heb. Komt de stalker van mijn vriendin en zegt tegen haar: "Luister niet naar haar, luister naar jezelf." Echt sommige mannen..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Ook 'zoiets'; ik ontmoette laatst voor het eerst een jongen die gelijk zo weg van me was, dattie zo'n beetje bij me op schoot kroop, kusjes tegen m'n arm gaf en later zei dattie met me wilde trouwen.. nog even wat jaartjes wachten, een peuter!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dr0pje schreef op 30 april 2017 @ 21:31:

Hahaha! Ook 'zoiets'; ik ontmoette laatst voor het eerst een jongen die gelijk zo weg van me was, dattie zo'n beetje bij me op schoot kroop, kusjes tegen m'n arm gaf en later zei dattie met me wilde trouwen.. nog even wat jaartjes wachten, een peuter! Hahaha, wat wanhopig
Alle reacties Link kopieren
O ja nog een.

Via dating site een leuke vrouw tegengekomen. Mooie foto's, leuke klik aan de telefoon en na tweede (leuke) telefoongesprek afgesproken dat ik naar haar stad zou gaan om iets te drinken.

Na twee uur in de trein zag ik in de stationshal een oudere, iets dikkere vrouw, die mijn naam noemde. Ik schrok. Veel dikker en ouder dan de foto's.

"Ik heb pas 3 maanden geleden een foto op de site gezet" zei ze, duidelijk door hebbend dat ik afknapte.

Voor de beleefdheid even een koffie gedronken en toen meteen teruggegaan, 2 uur met de trein.



Mensen (m/v) die geen recente foto's op een datingsite zetten, zijn dus gewaarschuwd.
Alle reacties Link kopieren
@Honnx; wie? Hij was dus een jaar of 3 he.. :-)



@creativeguy; bedankt voor de waarschuwing!



Mijn laatste date polste zijdelings of ik soms 'loops' was, vond ik ook zo vreemd.. was gelijk bang dat ik een bepaald geurtje bij me droeg ofzo, want het was nog aan het eind van een menstruatie ook...
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Huh bizar dropje.. loops. Pff. Je bent toch geen hond.
Alle reacties Link kopieren
[quote]dr0pje schreef op 30 april 2017 @ 22:06:

@Honnx; wie? Hij was dus een jaar of 3



Oh wat stom las het helemaal verkeerd, dat is wel super lief!
Alle reacties Link kopieren
quote:creativeguy schreef op 30 april 2017 @ 21:59:

O ja nog een.

Via dating site een leuke vrouw tegengekomen. Mooie foto's, leuke klik aan de telefoon en na tweede (leuke) telefoongesprek afgesproken dat ik naar haar stad zou gaan om iets te drinken.

Na twee uur in de trein zag ik in de stationshal een oudere, iets dikkere vrouw, die mijn naam noemde. Ik schrok. Veel dikker en ouder dan de foto's.

"Ik heb pas 3 maanden geleden een foto op de site gezet" zei ze, duidelijk door hebbend dat ik afknapte.

Voor de beleefdheid even een koffie gedronken en toen meteen teruggegaan, 2 uur met de trein.



Mensen (m/v) die geen recente foto's op een datingsite zetten, zijn dus gewaarschuwd.Jeetje.. Daar heb je dan twee uur voor in de trein gezeten! Wat een ellende.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had nog pas iets in de kroeg..

Er stonden een groep jongens met een bordje met de tekst "nat" erop. Spraken ze mij aan: "Hey meid heb je een natte kut" ik wel zei hij en deed vervolgens zijn bordje voor zijn edele deel. Nou je kon me toen oprapen, wat een kleuter bah.
Ooit een date gehad met een catfish! Echt horror!
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja Honnx, superlief was dat!



Wat platvloers zeg van die gasten... maar in een melige kroegbui zou ik daar ook wel even om kunnen lachen. :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Een zeer naast familielid heeft twee weken geleden zijn relatie van 2 jaar beëindigd. Hij is gescheiden sinds 6 jaar en dit was vriendin nr. zoveel. Nu alweer op date met iemand van Lexa. Krijg ik een app dat het zo fantastisch was en dat hij zich nog nooit zo gevoeld had. Het zal je date zijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dropje, aah kleine kinderen kunnen zo lief zijn.



Honnx, jij maakt wel veel rare dingen mee in de kroeg haha!



Wat een ellende die mensen die geen recente foto neerzetten of catfishen...



Ik bedacht me ook nog eens iets hilarisch.

Het was echt net uit met mijn vriend toen ik een studiegenootje leerde kennen tijdens een vak die we allebei moesten herkansen.

Nouja prima gepraat over het jaar enzo en hoe het ging met de studie. Ineens: oh leuke schoenen heb je aan! Ja ja dank je.

Na het college vroeg hij m'n nummer, ik heel naïef denken voor het college... Dus ik m'n nummer gegeven; ja dan kan ik je appen voor een drankje. Ik dacht al nou nee...

Die avond kreeg ik dus een appje hoe het ging en wanneer ik wat kon drinken met hem. Maar gezegd dat ik op date was met iemand. Volgende college vroeg hij ernaar. Dus ik vertellen wat ik de eerste date had gedaan met mijn inmiddels ex...

Begon hij gelijk met oh ben je zeker gelijk met hem mee naar huis gegaan! Ik; pardon?! Wat denk je wel niet over mij?! Rest van het college niks meer tegen hem gezegd.

Hele tijd niks gehoord en kwam hem weer tegen. Praatje gemaakt etc. Vroeg hij of ik met hem wilde lunchen. Nee ik moet naar college sorry.

Vroeg hij naar m'n nummer, want hij had een nieuwe telefoon... Nee sorry ik geef m'n nummer niet. Ja waarom niet?! Is toch leuk kunnen we een x afspreken enzo. Ik; nou nee bedankt. Hij; Oké was toch een grapje.

Ik dacht echt van What de fak man Ik moest echt zo hard lachen. Stond hem in z'n gezicht uit te lachen



Inmiddels al zo'n anderhalf à 2 jaar geleden, maar moet er nog steeds om lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven