Worst mom of the year award....

27-04-2017 21:33 185 berichten
Ja, ja... het is pas april, maar ik ga alvast een poging doen om de winnaar voor deze award te vinden.....

Dus vul aan: 'Ik verdien de slechtse moeder van het jaar award, omdat.......'





TO trapt af;



... ik vandaag mijn dochter van 8 kwijtraakte op Koningsdag, midden in Utrecht op een mega-druk kruispunt... en ze had geen polsbandje met telefoonnummer, geen meetingpoint of iets dergelijks... hoe stom kun je zijn?!

God dank voor de mevrouw die zo vriendelijk was om met dochter samen te gaan zoeken naar ons, verschillende telefoonnummers heeft geprobeerd en haar uiteindelijk naar de politie bracht, waar wij ons een minuut later ook meldden.
quote:Mevrouw75 schreef op 30 april 2017 @ 08:58:

[...]





Oh, dat deed ik altijd bij de kat. Door een enorme schreeuw van haar wist ik dat ik weer op haar poot stond.Ik had dat altijd met de hond zijn staart.
Een toet even snel afgeveegd met een vinger die ik voor de benodigde nattigheid in mijn mond had gestopt. Helaas was het de toet van mijn man
Afgelopen weekend waren we meerdere keren mijn moeder kwijt bij Centerparcs. Of ze de weg wist? Ja hoor, bij de zwarte auto rechtsaf. Tja, auto's worden wel eens verplaatst en 80% van de auto's is zwart. En eenmaal zelfs in het restaurant. Oma even naar de wc en werd vervolgens door iemand terug gebracht omdat ze helemaal aan de andere kant van het winkelcentrum was.

Na thuiskomst stond ze op mijn vaders voicemail van de thuistelefoon: 'Ik sta bij de fietsenverhuur, kom je me halen?'

Overigens is ze voor zover we weten niet dementerend, ze heeft soms ook verrassend heldere momenten, dus we kunnen er wel om lachen.
quote:Pieps2016 schreef op 30 april 2017 @ 16:37:

[...]



Dat tweede heeft een vriendin van mij gehad, baby moest direct met een keizersnede gehaald worden en mijn vriendin had een gebroken staartbeen en 2 gebroken armen. Moet je toch niet aan denken als je net een baby hebt.Jemig... dat is heftig!
Alle reacties Link kopieren
Oh met mijn jongste zoon van de hoogste glijbaan bij een bekende binnenspeeltuin. Was er al eens met de oudste van af geweest.

Weet nu nog niet of het aan mijn broek lag of niet maar ik heb de laatste 3 hobbels niet geraakt. Klapte op de laatste hobbel met mijn zoontje strak geklemd tussen mijn armen tegen mijn lijf aan.

Zoontje had niks, ik kon bijna niet meer lopen en zitten was ook echt heel pijnlijk.

Dacht dat t wel ging, volgende dag toch maar even naar de huisarts,doorverwezen naar het ziekenhuis en mijn stuitje gebroken.



Voel me nog zo schuldig, kind had zn nek wel kunnen breken. Ga er ook nooit meer af.



Nog een:



Bij bekend vakantiepark met subtropisch zwembad. Jongste moet altijd zn zwemvest aan, oudste heeft een c diploma dus die liep al naar het water richting de langzaam aflopende ingang bij het zwemwater. Jongste (3) stond nog op het droge naar t water te kijken. Ik roep wacht even, kijk om, om zijn zwemvest te pakken, kijk terug en hij ligt met gezicht naar beneden in t water te spartelen en het lukt hem niet om omhoog te komen, water was nog geen 15cm diep. Het waren 8 brede treden ofzo maar ik heb er geen een meer gevoeld.

Partner was helemaal verstijfd van paniek.

Gelukkig kind niks aan over gehouden, tenminste wel een angst voor water, hij zal niet zomaar naar water lopen, les voor mij: zwemvest aan bij het omkleedhokje.



Krijg nog buikpijn als ik eraan denk.
Not my circus, not my monkeys
quote:silent-witness schreef op 30 april 2017 @ 21:06:

Oh met mijn jongste zoon van de hoogste glijbaan bij een bekende binnenspeeltuin. Was er al eens met de oudste van af geweest.

Weet nu nog niet of het aan mijn broek lag of niet maar ik heb de laatste 3 hobbels niet geraakt. Klapte op de laatste hobbel met mijn zoontje strak geklemd tussen mijn armen tegen mijn lijf aan.

Zoontje had niks, ik kon bijna niet meer lopen en zitten was ook echt heel pijnlijk.

Dacht dat t wel ging, volgende dag toch maar even naar de huisarts,doorverwezen naar het ziekenhuis en mijn stuitje gebroken.



Voel me nog zo schuldig, kind had zn nek wel kunnen breken. Ga er ook nooit meer af.



Nog een:



Bij bekend vakantiepark met subtropisch zwembad. Jongste moet altijd zn zwemvest aan, oudste heeft een c diploma dus die liep al naar het water richting de langzaam aflopende ingang bij het zwemwater. Jongste (3) stond nog op het droge naar t water te kijken. Ik roep wacht even, kijk om, om zijn zwemvest te pakken, kijk terug en hij ligt met gezicht naar beneden in t water te spartelen en het lukt hem niet om omhoog te komen, water was nog geen 15cm diep. Het waren 8 brede treden ofzo maar ik heb er geen een meer gevoeld.

Partner was helemaal verstijfd van paniek.

Gelukkig kind niks aan over gehouden, tenminste wel een angst voor water, hij zal niet zomaar naar water lopen, les voor mij: zwemvest aan bij het omkleedhokje.



Krijg nog buikpijn als ik eraan denk.

Ooh dit had ik met mijn nichtje. We waren klaar met zwemmen en gingen douchen. Ik doe de zwembandjes af en nichtje rent zo het diepe in en zinkt naar de bodem

Ik ben er meteen achteraan gedoken, maar wie weet wat er had kunnen gebeuren. Ze was ook nog woedend dat ik haar uit het water had gevist
Mijn jongste was twee en bij het in zijn fietsstoeltje zetten sloeg hij ineens zijn armpjes om me heen.

Ik vond jet zo schattig, dat ik er na de fiets van de standaard te hebben geduwd, en diverse hobbels extra hard te hebben genomen, en zijn handjes van mijn zijdes af te hebben gewurmd omdat hij me bont en blauw kneep.

Pas achterkwam dat ik hem was vergeten vast te maken in zijn zitje
Alle reacties Link kopieren
We zijn bezig met zindelijkheidstraining. Er gebeuren nog wel eens ongelukjes en dus liggen er overal schoonmaak doekjes voor de vloer én voor zoon.

Toen zoon weer net het potje niet haalde, veegde ik hem schoon met een doekje die, realiseerde ik me opeens, wel erg maar citroen rook. Een vloer doekje dus. Kind meteen onder de douche gezet, hij gaf geen kik en zijn huidje was gelukkig niet geïrriteerd daarna.
Alle reacties Link kopieren
Telt heel blij je zoon staan filmen dat hij zicht optrekt aan de trap om hem vervolgens met hoofd en al door het raam van de zijdeur te zien vallen ook? Gelukkig draagt hij wegens een aandoening een helm en had hij helemaal niets.
If you don't have anything nice to say, come sit by me and we can make fun of other people together
Alle reacties Link kopieren
De deur open trekken in de gang om de stofzuiger daar te pakken.. zoon van 13 maanden zat klem met zn pink onder de deur en heeft zichtbaar pijn
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen ben ik door de 'ochtendvoeding' van mijn 2 maanden oude dochter geslapen, ze komt meestal rond 5, man belde mij om 6 wakker waarom ik nog niets had laten horen (hij werkt snachts) en dochter was al duidelijk aan het huilen :( voel me er erg schuldig over!
Ik ging met man en kind en zwager, schoonzus, hun twee kinderen en mijn schoonmoeder een dagje naar groot speelpark. Het was die dag niet zulk mooi weer (augustus), maar we hadden de zwemkleding mee en ze hadden er waterglijbanen. Zwager en zijn kinderen wilden heel graag, en ik dacht, leuk, ik ga ook met zoon (toen 2) Zoontje wilde eigenlijk niet, gilde toen we gingen zitten.... gilde de hele weg maar beneden. Het water was koud en tot overmaat van ramp gingen we veel en veel te hard en vergat ik hem aan het eind op te tillen. Enorme plens koud water in zijn gezicht en mond. Huilen! Zegt mijn zwager ook nog: het is handiger als je hem optilt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 21:09:

[...]



Ooh dit had ik met mijn nichtje. We waren klaar met zwemmen en gingen douchen. Ik doe de zwembandjes af en nichtje rent zo het diepe in en zinkt naar de bodem

Ik ben er meteen achteraan gedoken, maar wie weet wat er had kunnen gebeuren. Ze was ook nog woedend dat ik haar uit het water had gevist



Iets soortgelijks is ooit met mijn broer gebeurd.

Als kleuter liep hij nogal regelmatig weg, zo ook op een dagje strand. Mijn ouders natuurlijk helemaal in paniek, helemaal toen ze hem face forward in het water zagen liggen.

Mijn vader tilt hem meteen op, alles gelukkig oké. Zegt Mn broertje: "dat duurde lang." Was hij dus expres in het water gaan liggen en wachten tot Mn ouders hem zouden redden
Wat komen er grappige dingen voorbij, ik vind de glitterlaptop hilarisch. Overigens de kar weg laten rijden omdat je achter een zak aanrent, het had mij ook zo kunnen gebeuren.



Toen zoon 1,5 was hadden wij een familieverjaardag in een gelegenheid met grote speeltuin. Alle kinderen in de speeltuin, maar mijn zoon was de jongste dus die zat in de zandbak, vlak bij het terras. Mijn moeder was even bij de kinderen gaan kijken en komt terug bij de rest van de volwassenen als ze vraagt 'wie heeft Kazzoon een koekje gegeven?' Eh... niemand had dat gedaan... had hij blijkbaar een koekje uit de zandbak opgegraven wat hij lekker op zat te peuzelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:tantesidonia schreef op 28 april 2017 @ 01:54:

Kind bijna geschorst op Middelbaar omdat ik ipv cola een blikje bier had meegegeven (verzachtende omstandigheden; licht in koelkast doet het niet, het was vroeg, ik ben kippig)..........check



Oh eruuugggg

Don't just call me pessimist, try and read between the lines.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:Honingdropje79 schreef op 29 april 2017 @ 00:30:

Oh god..ik heb er nog nachtmerries van: was met zoon (1 jaar) eendjes ah voeren. Ineens waait de plastic zak van het brood weg en als goed burger ga ik er achteraan. Ineens hoor ik een oudere man schreeuwen..zie ik nog zo de kinderwagen met zoon erin de sloot in rijden!!! Natuurlijk meteen de sloot in gesprongen, riempjes los geklikt en zoon uit de zinkende wagen getrokken. Een voorbijganger heeft ons uit de sloot geholpen en bij die oudere man mocht het kind (met inmiddels blauwe lippen van de kou) douchen en opwarmen. Ik geloof dat ik me nooit zo stom heb gevoeld en als ik er aan denk, voel ik nog de adrenaline!! Hij is nu 10 en niks aan de hand. Hij haalt t graag nog eens aan omdat ie mij dan helemaal in elkaar ziet krimpen..:-) Het hielp ook niet dat ik op een dorp woon, waar het de volgende dag the talk of the town was wat een schrik!
Alle reacties Link kopieren
quote:M_W schreef op 29 april 2017 @ 00:53:

Hahaha heerlijke verhalen voor mij staat ook het blikje bier op nummer 1!



Zelf geen kinderen, maar kan mij nog goed herinneren wat mijn ouders een keer bij mij hebben gedaan..



Toen ik een jaar of 6 was wilde ik alles proeven wat mijn ouders aten. Mijn ouders werden er een beetje gek van en hebben mij toen een theelepeltje met een beetje sambal gegeven. Ik heb lopen janken in een hoekje en mijn ouders een tijd niet meer vertrouwd



mijn zoontje was laatst ook enorm aan t jengelen toen hij wat van mijn Turkse pizza wilde, met knoflooksais en van dat héle pittige rode spul (geen sambal maar wel zoiets)

Ik gaf hem een stukje omdat ik ook dacht dat hij dan wel zou stoppen met zeuren; hij vond het heerlijk en wilde alleen maar méér...

Vind dat trouwens niet slecht van mezelf maar gewoon je kind iets laten ervaren.



Mijn slechte punten zijn dat ik laatst mopperde op dochter die niet wilde eten en echt héél boos werd toen ze een hapje uitspuugde op haar bord! Tijdens mijn tirade kotste t arme kind zo de hele tafel onder.



wat langer geleden:

Wij zetten de friteuse altijd buiten of in de schuur vanwege de geur.

Heb hem een keer vergeten uit en weg te zetten en liet dochter van toen 1 jaar gerust even alleen in de tuin banjeren.



andere dochter met 8 weken van bed laten vallen; echt vreselijk geschrokken en begrijp nog niet hoe ze van midden tweepersoons bed naar de zijkant is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
o, en ik was een keer met de buurvrouw aan het collecteren, lekker kletsen, denk ik ineens, hey, waar is de kinderwagen?



Had ik hem serieus 2,5 straten eerder laten staan en was hem compleet vergeten!!! Gelukkig sliep de baby en wist degene waar hij bij op de stoep stond dat hij bij ons hoorde en waar buurvrouw en ik woonde. Heb dit zelfs nog nooit tegen mijn man verteld
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Aphia, dit zou ik ook voor me houden.. Maar wel begrijpelijk en erg grappig om te lezen..
Alle reacties Link kopieren
quote:mamajobsa schreef op 28 april 2017 @ 23:35:

In een druk pretpark je kind achter je aan trekken.

Maar kind stribbelde tegen en wou niet mee, dus ik trek nog wat harder en wordt boos.

Draai ik me om heb ik een wildvreemd kind bij de arm.



Mijn man kan jou aantikken. Ik zie hem nog in blinde paniek rondrennen op zoek naar een bokkende en mokkende zoon in de Efteling. Zoon kwam echter al heel snel weer terug bij mij om vervolgens te zien hoe man met een wildvreemd jongetje onder de arm aan komt lopen: "En nu is het klaar of anders geen poffertjes!"



Tranen gehuild van het lachen toen het jongetje ook nog heel boos zei: "Ik lust helemaal geen poffertjes!"

Gelukkig was het jochie helemaal niet onder de indruk en konden zijn ouders er wel om lachen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al mijn kinderen al kwijtgeraakt in een pretpark. Je zou toch denken dat bij kind 2 je op een gegeven moment wel zo bijdehand wordt dat je je telefoonnummer op hun arm schrijft, mocht het gebeuren. Bij kind 3 had ik die les gelukkig wel geleerd, maar dan moet je je telefoon niet op stil laten staan....



7 gemiste oproepen. Kind 3 was overigens het meest gehaaid, die had goed onthouden bij het weglopen van kind 2 dat die een ijsje had gekregen van de mensen van het park...
quote:lemoos2 schreef op 04 mei 2017 @ 00:28:

[...]





Mijn man kan jou aantikken. Ik zie hem nog in blinde paniek rondrennen op zoek naar een bokkende en mokkende zoon in de Efteling. Zoon kwam echter al heel snel weer terug bij mij om vervolgens te zien hoe man met een wildvreemd jongetje onder de arm aan komt lopen: "En nu is het klaar of anders geen poffertjes!"



Tranen gehuild van het lachen toen het jongetje ook nog heel boos zei: "Ik lust helemaal geen poffertjes!"

Gelukkig was het jochie helemaal niet onder de indruk en konden zijn ouders er wel om lachen.





Oudste zoon was rond een maand of 8 altijd aan het brullen 's nachts.

Na een paar nachten schop ik manlief uit bed.

Kind lag in zo'n matraswikkel omdat hij anders het hele bed doorging en niet kon slapen.

Man baalde dat ie eruit moest, dus wil zoon uit bed pakken maar zoon zat vast aan het matras, wist hij veel.

Komt ie ineens met zoon op de arm met matras op zoons rug onze slaapkamer in.
Dochter moest naar de fysio, maar klaagde in de auto ineens over buikpijn en niet lekker voelen. Aangezien ze net smakelijk van de lasagna had zitten eten en ze regelmatig zat te klagen als we naar de fysiotherapie fietsten wegens geen zin, zei ik dat er niets aan de hand was en dat ze gewoon moest gaan.



In de wachtkamer spuugde ze alles onder, kwam zo plotseling dat ze de wc of de vuilnisbak niet meer redde.



Nou ja, overkomt elke ouder wel een keer denk ik.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:58
Reden: troll
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven