Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ja echt serieus kan ik hem ook niet 'nemen'.

Maar de TO gaf aan niet op zulke adviezen te wachten en vond ik wel een beetje zielig.
quote:Solivagant schreef op 30 april 2017 @ 16:20:

[...]





En de nick?
.
quote:Star schreef op 30 april 2017 @ 16:21:

[...]





Ja joh, die heeft inmiddels een paarse schrale eikel van al het rukken over zijn eigen geile posts.In ieder geval niet van seks met een vrouw.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 16:24:

Ja echt serieus kan ik hem ook niet 'nemen'.

Maar de TO gaf aan niet op zulke adviezen te wachten en vond ik wel een beetje zielig.Tja, dat is het risico als je je problemen op het forum gooit, dat de notoire vrouwenhater-met-calimerocomplex ook zijn plasje weer even komt doen. Ik hoop voor die TO dat ze hij het niet op zichzelf betrekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2017 @ 16:29:

[...]





Tja, dat is het risico als je je problemen op het forum gooit, dat de notoire vrouwenhater-met-calimerocomplex ook zijn plasje weer even komt doen. Ik hoop voor die TO dat ze het niet op zichzelf betrekt.Hij is nu gewoon aan het klieren volgens mij, knuppel in het vivakippenhoek. Vooral niet serieus nemen idd
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 30 april 2017 @ 16:35:

[...]





Hij is nu gewoon aan het klieren volgens mij, knuppel in het vivakippenhoek. Vooral niet serieus nemen iddWare het niet dat het in deze context nogal schrijnend was. De TO (een man) zit er serieus over in dat zijn vrouw zo weinig seks wil.
No shit Sherlock.

Dat doet niemand hier. Maar De TO misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 30 april 2017 @ 16:35:

[...]





Hij is nu gewoon aan het klieren volgens mij, knuppel in het vivakippenhoek. Vooral niet serieus nemen idd



Hij is het probleem niet. Voor mij niet iig.

De reacties die hij krijgt vind ik veel erger.



En voor de duidelijkheid: dat gaat me níet om een dominante man.

Dat gaat me om het weglaten van de wens om een dominante man.



En echte dominante man kent de grenzen heel erg goed, en zal nooit zoiets sufs zeggen als 'als het niet bevalt krijgt hij een dreun'. Als je dat durft te schrijven dan heb je echt hééél erg weinig begrepen van de schadelijkheid van lekker doorpakken als ze tegenstribbelt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:snug schreef op 30 april 2017 @ 16:39:

[...]



Ware het niet dat het in deze context nogal schrijnend was. De TO (een man) zit er serieus over in dat zijn vrouw zo weinig seks wil.Een fatsoenlijke man zit daar ook serieus over in.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 april 2017 @ 16:46:

[...]





Hij is het probleem niet. Voor mij niet iig.

De reacties die hij krijgt vind ik veel erger.



En voor de duidelijkheid: dat gaat me níet om een dominante man.

Dat gaat me om het weglaten van de wens om een dominante man.



En echte dominante man kent de grenzen heel erg goed, en zal nooit zoiets sufs zeggen als 'als het niet bevalt krijgt hij een dreun'. Als je dat durft te schrijven dan heb je echt hééél erg weinig begrepen van de schadelijkheid van lekker doorpakken als ze tegenstribbelt.



Een groot verschil in seksuele behoeftes en wensen binnen een relatie legt daar vaak een bom onder. Er wordt daarover maar,IMHO, in 1 topic netjes over gepost. Geen idee meer hoe dat topic heeft maar was langlopend over dat onderwerp.

Posts als 'je moet haar gewoon neuken' en ' hij/zij moet het er maar mee doen' helpen niet.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 april 2017 @ 16:46:

[...]





Hij is het probleem niet. Voor mij niet iig.

De reacties die hij krijgt vind ik veel erger.



En voor de duidelijkheid: dat gaat me níet om een dominante man.

Dat gaat me om het weglaten van de wens om een dominante man.



En echte dominante man kent de grenzen heel erg goed, en zal nooit zoiets sufs zeggen als 'als het niet bevalt krijgt hij een dreun'. Als je dat durft te schrijven dan heb je echt hééél erg weinig begrepen van de schadelijkheid van lekker doorpakken als ze tegenstribbelt.

absoluut niet. ik had het specifiek over dit stel waarbij de rollen duidelijk zo zijn dat hij haar nooit op zo'n manier pijn zou doen.

verkrachting is een verschrikkelijk mensonterende misdaad, een normale liefhebbende man zal nooit het welzijn van zijn vrouw uit het oog verliezen.

en nooit zichzelf opdringen als dat niet gewaardeerd wordt.

je kunt soms eens een andere benadering bij je vrouw proberen, als dat geen succes is, is dat toch meteen duidelijk.

je kent haar toch, je communiceert met elkaar.

verkrachting is smerig machtsmisbruik en heeft niets met een liefdesrelatie te maken.
Even een totaal ander onderwerp: is die MinnieMouse een nieuwe nick van een oude forummer? De manier van reageren komt me zo bekend voor van een andere forummer. Wie van de beroemde nickherkenners weet wie ik bedoel?
quote:Hugh-Jazz schreef op 30 april 2017 @ 21:17:

Even een totaal ander onderwerp: is die MinnieMouse een nieuwe nick van een oude forummer? De manier van reageren komt me zo bekend voor van een andere muis. Wie van de beroemde nickherkenners weet wie ik bedoel?Daar gaat dus niemand op antwoorden ivm nickhunten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 21:09:

[...]



absoluut niet. ik had het specifiek over dit stel waarbij de rollen duidelijk zo zijn dat hij haar nooit op zo'n manier pijn zou doen.

verkrachting is een verschrikkelijk mensonterende misdaad, een normale liefhebbende man zal nooit het welzijn van zijn vrouw uit het oog verliezen.

en nooit zichzelf opdringen als dat niet gewaardeerd wordt.

je kunt soms eens een andere benadering bij je vrouw proberen, als dat geen succes is, is dat toch meteen duidelijk.

je kent haar toch, je communiceert met elkaar.

verkrachting is smerig machtsmisbruik en heeft niets met een liefdesrelatie te maken.



Ik heb geen zin om hierover met jou ruzie te maken.



Maar (ja, ik kén de Phil) in dit geval is heel er duidelijk dat dit echtpaar slecht communiceert.

En hihihaha dan slaat ze hem is níet grappig. Het is lollig doen over opdringen van seks als één van de twee helemaal geen seks meer wil.

Echt hilarisch, als je niet weet hoe fout dat kan gaan. En dat nadat je gewezen bent op het verschil wat nuance aanbrengen bij posten maakt en je schrijft dat te begrijpen.

Dat je daarna hihihaha even doorpaktaal zonder nuance uit gaat slaan én nog even stelt dat de vrouw wel gaat slaan (wat is daar in godsnaam goed aan) vind ik dom gelul van iemand die geen idee heeft waar hij het over heeft.



En opnieuw, dit staat los van wat jij en je partner lollig en lekker vinden aan 'tik op de billen, rok omhoog en gaan'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Haaz schreef op 30 april 2017 @ 21:26:

[...]



Daar gaat dus niemand op antwoorden ivm nickhunten.

Daar zijn dan PB's goed voor hé



Maar sorry Hugh, ik weet het niet. Volgens mij is ze al jaren Minni. En sowieso niet die ene muis die jij denk ik bedoelt.
quote:Haaz schreef op 30 april 2017 @ 21:26:

[...]



Daar gaat dus niemand op antwoorden ivm nickhunten.Ohja vergeten. PBen kan altijd natuurlijk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 21:29:

[...]



Daar zijn dan PB's goed voor hé



Maar sorry Hugh, ik weet het niet. Volgens mij is ze al jaren Minni. En sowieso niet die ene muis die jij denk ik bedoelt. [afbeelding]OK. Ik vind haar minstens zo ontvlambaar om niks en achterdochtig over andermans motieven.
Zeg Puss, nu krijg ik ook de indruk dat ik jou ken onder een andere nick... Ik vind dit echt te ingewikkeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 30 april 2017 @ 21:28:

[...]





Ik heb geen zin om hierover met jou ruzie te maken.



Maar (ja, ik kén de Phil) in dit geval is heel er duidelijk dat dit echtpaar slecht communiceert.

En hihihaha dan slaat ze hem is níet grappig. Het is lollig doen over opdringen van seks als één van de twee helemaal geen seks meer wil.

Echt hilarisch, als je niet weet hoe fout dat kan gaan. En dat nadat je gewezen bent op het verschil wat nuance aanbrengen bij posten maakt en je schrijft dat te begrijpen.

Dat je daarna hihihaha even doorpaktaal zonder nuance uit gaat slaan én nog even stelt dat de vrouw wel gaat slaan (wat is daar in godsnaam goed aan) vind ik dom gelul van iemand die geen idee heeft waar hij het over heeft.



En opnieuw, dit staat los van wat jij en je partner lollig en lekker vinden aan 'tik op de billen, rok omhoog en gaan'

het opdringen van seks terwijl de ander niet wil, is zo compleet de andere kant op van wat ik bedoel, dat ik die link niet eens gelegd had. het is toch vanzelfsprekend dat je je partner niks aan doet, voor mij iig wel.

ik ga haar ook niet ineens met een mes bewerken omdat ik groente sta te snijden.

dus ja ik doe luchtig over de dingen die ik zeg omdat ik er geen kwaad mee bedoel.

en met klap voor zijn bek bedoel ik dat de vrouw van TO zo te lezen echt wel van zich afbijt als hij iets zou proberen, want die heeft er sowieso al geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar eens weer wat op het modtopic gezet. Gaat ongetwijfeld gegumd worden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 22:00:

Ik heb maar eens weer wat op het modtopic gezet. Gaat ongetwijfeld gegumd worden.Heb het gelezen, en ben het volkomen met je eens
Ik ben het ook met Yas eens maar weet zeker dat het gegumd gaat worden.
Ik wil nog wel even iets rechtzetten hoor: ik was niet aan het keten. Ik meende elk woord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven