Over tijd en2x negatieve test

30-04-2017 16:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben nu anderhalve week over tijd. Heb afgelopen vrijdag nog een test gedaan , deze was negatief. Ik heb wel steeds buikpijn alsof mijn menstruatie alsnog komt doorzetten. Maar morgen over een week is weer mijn menstruatie week.

Me buik is wat dikker en krimpt ook niet. Ik kan.Nu alles eten wat ik wil voorheen was ik nogal lastig met eten. Ik drink nu ook ontzettend veel. Mijn broeken beginnen te strak te zitten. Gaat ook pijn doen. Buikpijn blijft, laatste 2 dagen moe. Slaap ik overdag een uurtje.

Vriendin van me zegt dat ik woensdag nog een test moet doen.

Het is niet gepland, want we wilden eerst samen wonen..



Nog meer vrouwen hier last mee gehad.
Nee. Maar er is hier het volgende topic voor: Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic



Duurt jouw cyclus maar tweeënhalve week? Dus van start menstruatie tot dag voor volgende menstruatie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een strip van 2,5 week inderdaad.ik had de laatste op zondag 16 april. Meestal word ik dan.op woensdag ongesteld tot zondag en maandag 24 april had k.met de pil moeten beginnen.Mijn volgende menstruatie is zou moeten zijn in de week van 15 april.
Je zegt had je met de pil moeten beginnen. Heb je dat niet gedaan?
Als je 1,5 week over tijd bent maar morgen een week van je menstruatie week afzit dan heb je een cycles van 2,5 week? Lijkt me niet toch?
Alle reacties Link kopieren
Nee omdat ik eerst wil weten.of ik zwanger ben.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 16:36:

Als je 1,5 week over tijd bent maar morgen een week van je menstruatie week afzit dan heb je een cycles van 2,5 week? Lijkt me niet toch?Zie de reacties...
Een strip van 2,5 week? Van de pil? Wat raar. Maar dan heb je meer dan 1,5 week een stop?

Er klopt iets niets qua rekenwerk.
quote:Vonne89 schreef op 30 april 2017 @ 16:36:h

Nee omdat ik eerst wil weten.of ik zwanger ben.



Het gebeurt vaker met de pil dat je onttrekkingsbloeding minder wordt en korter duurt. Als je niet weer met de pil bent begonnen 24e dan zijn je klachten waarschijnlijk gewoon van het stoppen met de pil. Je hormoonhuishouding is dan tijdelijk in de war. Het kan dan langer duren voor je ongesteld wordt en je cyclus kan onregelmatig worden.



Je bent dus niet zwanger, want je hebt negatief getest. En het is dus logisch dat je menstruatie nu anders is.
quote:Luna_ schreef op 30 april 2017 @ 16:37:

[...]





Zie de reacties...Ik zie ze. Ik snap er nog geen bal van. Anders vraag ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb microgynon 20 heb het net zelf na geteld. Klopt 2,5 week. Menstruatie begint in de week van 15 april. Ik zou op moederdag de laatste pil hebben.
En niet vergeten dat als je nu weer met de pil begint je wel eerste cyclus met condoom moet vrijen. En ook niet vergeten voortaan dat de menstruatie als je de pil slikt niet van een natuurlijke cyclus is dus dat het patroon hoogstwaarschijnlijk verandert als je stopt met pil.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 16:38:

[...]





Ik zie ze. Ik snap er nog geen bal van. Anders vraag ik het niet.



Toen ik dat schreef stond er nog strip van drie week...



TO. Hoeveel dagen is je strip
Alle reacties Link kopieren
Je was aan de pil en had een negatieve zwangerschapstest. Waarom denk je dan dat je zwanger bent?



En dan niet weer op tijd beginnen met de pil. Onveilige seks hebben en dan alsnog zwanger worden en dan krijgen we weer dat sprookje ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden. Heus waar.



Terwijl je in werkelijkheid gewoon te dom was om ook maar iets van de biologieles of de bijsluiter te snappen.
quote:Vonne89 schreef op 30 april 2017 @ 16:31:

Ik heb een strip van 2,5 week inderdaad.ik had de laatste op zondag 16 april. Meestal word ik dan.op woensdag ongesteld tot zondag en maandag 24 april had k.met de pil moeten beginnen.Mijn volgende menstruatie is zou moeten zijn in de week van 15 april.



Vijftien april moet mei zijn lijkt me. Dan heb je dus strip van 24 april tot 14 mei, is 21 dagen is 3weken.



Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 27. Heb al een dochter van 7. Dus weet dat echt wel hoe dat zit. Waarschijnlijk.maak ik een fout in rekenwerk. En sugarmis ik weet dat je met opnieuw beginnen van de pil condoom moet gebruiken.
Ik denk inderdaad dat het rekenen niet klopt, als ik reken kom ik wel op strips van drie weken en ik ken microgynon, dat is 21 dagen slikken 7 dagen pilstop. Wat ga je nu doen? Gerustgesteld dat niet kloppend menstruatiepatroon van stoppen met pil komt? Als je wel zwanger was had je nu wel een positieve test moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
Al over nagedacht dat je buik opgezet is vanwege aankomende menstruatie of door de hoeveelheid die je nu ineens drinkt. Als jij je zorgen maakt moet je naar je ha gaan. En je schrijft heel onduidelijk, je pilstrip is gewoon 21 dagen en dan worden de meeste vrouwen tussen dag 24-28 ongesteld. Afgaande op jouw verhaal is je strip gewoon 21 dagen/3 weken en dus geen 2.5 week.



Wat is nu precies je vraag?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 30 april 2017 @ 16:41:

Je was aan de pil en had een negatieve zwangerschapstest. Waarom denk je dan dat je zwanger bent?



En dan niet weer op tijd beginnen met de pil. Onveilige seks hebben en dan alsnog zwanger worden en dan krijgen we weer dat sprookje ik ben dwars door de pil heen zwanger geworden. Heus waar.



Terwijl je in werkelijkheid gewoon te dom was om ook maar iets van de biologieles of de bijsluiter te snappen.Dit heeft niks te maken.met dom zijn. Jij zegt iets wat hier helemaal.niks.mee te maken heeft heb altijd regelmatig menstruatie. Is nooit anders geweest. En nu de laatste keer is niks geweest. En nee door de pil heen zwanger worden kan.niet. Heb al een dochter van 7 dus weet hoe het zit. Alleen dit is nu niet gepland.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 16:54:

Al over nagedacht dat je buik opgezet is vanwege aankomende menstruatie of door de hoeveelheid die je nu ineens drinkt. Als jij je zorgen maakt moet je naar je ha gaan. En je schrijft heel onduidelijk, je pilstrip is gewoon 21 dagen en dan worden de meeste vrouwen tussen dag 24-28 ongesteld. Afgaande op jouw verhaal is je strip gewoon 21 dagen/3 weken en dus geen 2.5 week.



Wat is nu precies je vraag?Aankomende menstruatie duurt nog even dat is.Me buik.niet dik van. Dit heb k.pas als k ongesteld word op de dag zelf of avond ervoor. En van het drinken is het ook.niet. Ik ga morgen wel.na de huisarts die weten.het wel. Strip klopt wel. Was even in de war.Maar gewoon 3 weken. Hoe kan ik dit verwijderen
Alle reacties Link kopieren
quote:Vonne89 schreef op 30 april 2017 @ 16:55:

[...]





Dit heeft niks te maken.met dom zijn. Jij zegt iets wat hier helemaal.niks.mee te maken heeft heb altijd regelmatig menstruatie. Is nooit anders geweest. En nu de laatste keer is niks geweest. En nee door de pil heen zwanger worden kan.niet. Heb al een dochter van 7 dus weet hoe het zit. Alleen dit is nu niet gepland.Uhm als je door de pil heen niet zwanger zou kunnen worden, waarom denk je dan zwanger te zijn?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Menstruatie is sowieso regelmatig met pil hè, omdat de pil het zeg maar regelt. Maarre... Heb je gelezen wat ik zei? Over dat je nu die klachten kan hebben juist doordat je met de pil gestopt bent? Als je echt denkt dat je zwanger bent, ondanks alles, zou ik een bloedtest laten doen via huisarts. Kost wel eigen risico.
quote:Vonne89 schreef op 30 april 2017 @ 16:57:

[...]





Aankomende menstruatie duurt nog even dat is.Me buik.niet dik van. Dit heb k.pas als k ongesteld word op de dag zelf of avond ervoor. En van het drinken is het ook.niet. Ik ga morgen wel.na de huisarts die weten.het wel. Strip klopt wel. Was even in de war.Maar gewoon 3 weken. Hoe kan ik dit verwijderenLees nou... Je bent met de pil gestopt. Je lichaam krijgt opeens niet meer regelmatig die hormonen extra. Logisch dat je buikpijn en andere klachten hebt. En hoe weet je dat je menstruatie nog even duurt dan?
Alle reacties Link kopieren
Je bent toch überhaupt niet overtijd als "je aankomende menstruatie nog even duurt?"
quote:Vonne89 schreef op 30 april 2017 @ 16:57:

[...]





Aankomende menstruatie duurt nog even dat is.Me buik.niet dik van. Dit heb k.pas als k ongesteld word op de dag zelf of avond ervoor. En van het drinken is het ook.niet. Ik ga morgen wel.na de huisarts die weten.het wel. Strip klopt wel. Was even in de war.Maar gewoon 3 weken. Hoe kan ik dit verwijderenGeheel off-topic hoor, maar vanwaar dat gestrooi met punten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven