Lekkerste pizza die je in de supermarkt kan kopen.

03-09-2016 17:23 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke pizza is jouw favoriet en waar koop je hem?

Zelf een pizza maken is out of question...
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Vooropgesteld dat tegenwoordig altijd pizza eet van domino's vind ik de vegetale pizza van dr. oetker erg lekker. Ik heb een elektrische oven en ik zet de bovenverwarming aan pas halverwege de boven en onder. Anders wordt de bodem voor mij te knapperig en dat vind ik niet lekker.
Alle reacties Link kopieren
[img]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]



Deze! En de tonno van Ristorante
Alle reacties Link kopieren
De kant en klare "verse" pizza van AH: Spinata Romana.
Alle reacties Link kopieren
Ristorante 4 kazen en er dan nog ansjovis bij leggen.



Of de hotdogpizza die helaas uit de handel is maar een kleine soort van revival maakt als pizzaburger.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Lekkerste allertijden was de pizza crossa tonijn, maar die hebben ze al heeeel lang niet meer.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
Alle reacties Link kopieren
Deze komt rechtstreeks uit de hemel









Deze is ook héél goed te doen







Alle andere diepvries pizza's zijn echt om te kotsen!
Alle reacties Link kopieren
De Wagner Boston!
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig bereiden ze in vele filialen van de jumbo verse pizza's . Iemand die ze hier al eens geprobeerd heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:snowy2 schreef op 03 september 2016 @ 17:27:

AH Excellent due prosciutto

Dr Oetker ristorante VegetaleDie AH excellent, als dat de verse is uit het versvak, die!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoiem03112016 schreef op 26 september 2016 @ 22:20:

Deze komt rechtstreeks uit de hemel



[afbeelding]





Deze is ook héél goed te doen



[afbeelding]



Alle andere diepvries pizza's zijn echt om te kotsen!

Als je er maar genoeg ingrediënten ingooit wordt alles lekker. Een simpele pizza kan je thuis omtoveren tot een +400 kcal-per-ons-hap door extra veel beleg; dat is niet zo moeilijk.



Ik wil niet meer dan 225 kcal uitgeven aan een kwart pizza en dat is veel lastiger.



De Hawaïi-variant komt er volgens mij daarbij het dichtste in de buurt als ik zo die verpakkingen lees.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen. Ik eet al weinig pizza, dus als ik pizza eet, wil ik liever geen supermarktding maar een lekkere pizza. Zelf maken vind ik dan geen bezwaar.
Alle reacties Link kopieren
Je kan natuurlijk ook kiezen voor "klein maar fijn". "Eerlijke" ingrediënten maar dan een kleiner stukje. Of vet en kaas beperken: heel veel tomaat en ananas of spinazie en maar een klein beetje kaas(saus) erop.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Superhuisvrouw schreef op 28 april 2017 @ 23:41:

Tegenwoordig bereiden ze in vele filialen van de jumbo verse pizza's . Iemand die ze hier al eens geprobeerd heeft.Man had er laatst een toen ik niet thuis was. Weet niet welke maar die vond hem lekker.
Hier eentje die 'hooked' is aan de Jumbo verse pizza's! Ze zijn echt heel erg lekker. Wij eten ze om de week wel een keer. Alleen de BBQ Chicken vond ik daar minder van, maar daar zat een zoet sausje en ananas op, en dat vind ik niet te pruimen.
quote:Gabba schreef op 26 september 2016 @ 21:52:

De kant en klare "verse" pizza van AH: Spinata Romana.Die heb ik voor vanavond
Alle reacties Link kopieren
quote:anoiem03112016 schreef op 26 september 2016 @ 22:20:

Deze komt rechtstreeks uit de hemel



[img]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]





Deze is ook héél goed te doen



[img]https://www.ah.nl.kpnis.nl/static/produ ... es_JPG.JPG[/img]



Alle andere diepvries pizza's zijn echt om te kotsen!



Die bovenste! En daarvan hadden ze ook de pollo arrosto maar die heb ik echt al jaren niet meer gezien helaas.



Overigens vind ik jammer genoeg vrijwel alle diepvriespizza's wel lekker.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 03 september 2016 @ 17:27:

Verse pizza's van de AHDat zijn inderdaad de enige pizza's die ik lekker vind. Voor vanavond ligt er van de AH een pizza met nieuw smaakje in de koelkast op me te wachten, iets met kip enzo
Alle reacties Link kopieren
Pizza's van een echte pizzeria zijn vaak lekker, maar toch ook al een paar keer daar een pizza gehad die kant nog wal raakte.

In Antwerpen een volkomen fantasieloos iets gegeten met ananas uit blik en te hard gebakken, en pas in een andere stad een pizza gegeten in een pizzeria die pas van eigenaar was veranderd, was altij heerlijk maar nu erg droog. Kaas was veel te hard gebakken, smaak was helemaal weg...

Toen de serveerster vroeg of het smaakte eerlijk gezegd: nou eigenlijk niet.

Oww zei ze, dat is jammer. En vervolgens liep ze snel weg... Echt hele rare reactie.

Dan vraag je toch wat er niet bevalt... Daar komen we dus nooit meer terug
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die dikke pizza's echt vies, wil een dunne bodem. Ik koop meestal de margerita van de Aldi (3 in een doos) en doe daar nog wat boerenham en kaas op. Of gebruik hem als basis voor een pizza met groenten en/ of vis.

Lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Verse pizza met ham en bacon van AH. Zit ook zakje rucoka bij.
Alle reacties Link kopieren
Die van ristorante! Met dunne bodem. Oa mozzarella, pollo, picante, pomodori. Erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Pizza maken op basis van Turks brood is heel goed te doen en echt heerlijk. Mijn favoriet; insmeren met mosterd, ketchup en Italiaanse kruiden, beleggen met wat je lekker vindt en natuurlijk goede (smeltende) kaas! Jummm!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
En anders, desnoods; Oetkers Vegetale... wat moeilijker verkrijgbaar alleen geloof ik..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Door dit topic krijg ik trek in pizza.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 29 april 2017 @ 08:55:

Geen. Ik eet al weinig pizza, dus als ik pizza eet, wil ik liever geen supermarktding maar een lekkere pizza. Zelf maken vind ik dan geen bezwaar.Dit dus. Soms maken we pizza als er vrienden met kinderen over de vloer zijn, die vinden dat geweldig. Gewoon zelf bakken in de oven, en iedere aanwezige mag dan zijn stukje van de pizza beleggen met wat hij of zij lekker vindt. Ik zorg dan dat ik van alles in huis heb daarvoor, en dat zijn de lekkerste pizza's...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven