Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:28
quote:MoirenPhae schreef op 02 mei 2017 @ 22:19:
[...]
Dat vind ik altijd zo bijzonder. Wat is er leuk aan meelezen en dan zo onwijs lang?
Over het algemeen vond ik dat ik hier niet zo veel toe te voegen had (en nog niet hoor).
Een beetje als een boek: daar heb ik ook nooit zo de drang om tussen de regels in mijn geniale toevoegingen te schrijven.
En met gaat praten/schrijven krijg je ook reacties. En ik hecht me aan alles groter dan een lucifersdoosje dus dan zou ik me gaan hechten aan forummers.
Maar toen bleek dat ik me ook aan boekkarakters en dingen kleiner dan een lucifersdoosje hecht, dus toen viel dat argument weg.
En mijn inboxmattie van Libelle verhuisde naar hier.
[...]
Dat vind ik altijd zo bijzonder. Wat is er leuk aan meelezen en dan zo onwijs lang?
Over het algemeen vond ik dat ik hier niet zo veel toe te voegen had (en nog niet hoor).
Een beetje als een boek: daar heb ik ook nooit zo de drang om tussen de regels in mijn geniale toevoegingen te schrijven.
En met gaat praten/schrijven krijg je ook reacties. En ik hecht me aan alles groter dan een lucifersdoosje dus dan zou ik me gaan hechten aan forummers.
Maar toen bleek dat ik me ook aan boekkarakters en dingen kleiner dan een lucifersdoosje hecht, dus toen viel dat argument weg.
En mijn inboxmattie van Libelle verhuisde naar hier.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:30
quote:Fee-de-Goede schreef op 02 mei 2017 @ 22:25:
[...]
Ik zeg dat tegen mijn vent. Die gaat dan meteen Viva openen en meelezen.
Hij wil niet meer inloggen na de ban.. maar hij weet alles. Ook wat ik hier tik.
Die van mij leest regelmatig even mee. Heeft laatst ook met veel plezier de term sneuleuter naar iemands hoofd geslingerd.
Nog even en hij maakt ook een account aan!
[...]
Ik zeg dat tegen mijn vent. Die gaat dan meteen Viva openen en meelezen.
Hij wil niet meer inloggen na de ban.. maar hij weet alles. Ook wat ik hier tik.
Die van mij leest regelmatig even mee. Heeft laatst ook met veel plezier de term sneuleuter naar iemands hoofd geslingerd.
Nog even en hij maakt ook een account aan!
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:30
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:28:
[...]
En dat dus ook.
Daarbij zijn mijn kinderen de laatste twee jaar een stuk minder zorgintensief geworden, dus heb ik er ook meer de gelegenheid voor.
[...]
En dat dus ook.
Daarbij zijn mijn kinderen de laatste twee jaar een stuk minder zorgintensief geworden, dus heb ik er ook meer de gelegenheid voor.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:31
quote:vrouwjagersma schreef op 02 mei 2017 @ 22:28:
Mijn man is fan van "de Ipies van het Vivaforum" en er vast van overtuigd dat ze hem, bij elke voorkomende huishoudelijke of kinder- en vakantiegerelateerde kwestie kunnen helpen. "Vraag de Ipies eens waar ik kleren moet kopen nu V&D failliet is?" "Wat vinden de Ipies van zwemles?" "Heeft er al eens een Ipie een transfer met Hoppa geboekt?"
Hij is jullie in alles zeer dankbaar.Joe dat van nu de V&D weg is wil de mijne ook graag weten!
Mijn man is fan van "de Ipies van het Vivaforum" en er vast van overtuigd dat ze hem, bij elke voorkomende huishoudelijke of kinder- en vakantiegerelateerde kwestie kunnen helpen. "Vraag de Ipies eens waar ik kleren moet kopen nu V&D failliet is?" "Wat vinden de Ipies van zwemles?" "Heeft er al eens een Ipie een transfer met Hoppa geboekt?"
Hij is jullie in alles zeer dankbaar.Joe dat van nu de V&D weg is wil de mijne ook graag weten!
dinsdag 2 mei 2017 om 22:33
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2017 @ 22:28:
[...]
Jouw man heeft hier een ban gekregen?
Ja, hij tikte mee in een topic. Iemand wist dat wij partners waren en heeft gestaft op dubbelnicken. Werd later terug gedraaid maar toen was hij wel weer klaar met de Viva mods. Hij zit nu gewoon op Tweakers te lullen over elektrische dingen en leest hier gewoon mee.
Hij zou wel weer kunnen forummen hoor, de ban is opgeheven.
[...]
Jouw man heeft hier een ban gekregen?
Ja, hij tikte mee in een topic. Iemand wist dat wij partners waren en heeft gestaft op dubbelnicken. Werd later terug gedraaid maar toen was hij wel weer klaar met de Viva mods. Hij zit nu gewoon op Tweakers te lullen over elektrische dingen en leest hier gewoon mee.
Hij zou wel weer kunnen forummen hoor, de ban is opgeheven.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:27:
[...]
Ik weet ook bij god niet wie jij bent. Maar let it be Onopvallend meubilair. Je weet wel, zo'n item dat bijna wegvalt tegen het jaren zeventig spiraaltjesbehang, af en toe ineens in beeld springt en dan weer naar de achtergrond schuift
[...]
Ik weet ook bij god niet wie jij bent. Maar let it be Onopvallend meubilair. Je weet wel, zo'n item dat bijna wegvalt tegen het jaren zeventig spiraaltjesbehang, af en toe ineens in beeld springt en dan weer naar de achtergrond schuift
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
dinsdag 2 mei 2017 om 22:34
quote:Solivagant schreef op 02 mei 2017 @ 22:27:
[...]
Ik ook. Ergens in 2004 geloof ik.Ik ook in 2004. Mijn eerste nick was mijn RL-voornaam met 04 erachter. Daardoor onthoud ik iig wanneer ik hier kwam. Begin mei, dus bijna 13 jaar geleden nu.
[...]
Ik ook. Ergens in 2004 geloof ik.Ik ook in 2004. Mijn eerste nick was mijn RL-voornaam met 04 erachter. Daardoor onthoud ik iig wanneer ik hier kwam. Begin mei, dus bijna 13 jaar geleden nu.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 2 mei 2017 om 22:34
dinsdag 2 mei 2017 om 22:36
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:34:
[...]
Dit moet belletjes gaan rinkelen. Droogkap?Nou bij mij rinkelt er zoals gewoonlijk niets
[...]
Dit moet belletjes gaan rinkelen. Droogkap?Nou bij mij rinkelt er zoals gewoonlijk niets
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:36:
[...]
Ow, ik dacht dat jij erbij was toen ik een heel verhaal/topic over de vuurwerkramp had.
Ik wek graag de indruk dat ik erbij was, maar ik vermoed van niet.
Kan natuurlijk ook nog dat ik het allemaal niet meer zo goed weet.
[...]
Ow, ik dacht dat jij erbij was toen ik een heel verhaal/topic over de vuurwerkramp had.
Ik wek graag de indruk dat ik erbij was, maar ik vermoed van niet.
Kan natuurlijk ook nog dat ik het allemaal niet meer zo goed weet.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.