Ruzie om seks, hoe nu verder??????

03-05-2007 10:31 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed hoe ik dit uit ga leggen, maar ik moet het even kwijt en hoop dat iemand mij advies kan geven...



Ik heb sinds anderhalf jaar een relatie. Met een jongen die erg onzeker en kwetsbaar was geworden op seksgebied door zijn vorige relatie. Toen ik er aan begon wist ik dit een heel klein beetje, gaandeweg mijn relatie heeft hij me er wat meer over verteld. Ik heb daarom vanaf het begin de seks met veel humor en geduld benaderd en hem geprobeerd zo zeker mogelijk te maken. Hier ben ik best goed in geslaagd.

Maar toch... Doordat we naar mijn mening best weinig seks hebben, doordat ik bijna altijd initiatief moet nemen, doordat het altijd hetzelfde gaat ben ik me erg onzeker gaan voelen. Er is nooit een spontaan moment dat hij naar me kijkt zodat ik me mooi en begeerlijk voel. Ik mis de intimiteit, 'het dicht bij elkaar zijn'. Ik heb hier heel lang niet met hem over gepraat. Hij praat niet graag over seks, en ik was ontzettend bang dat ik alles wat we hadden opgebouwd weer kapot zou maken. Dat het opnieuw een 'beladen' onderwerp zou worden, dat hij het gevoel kreeg dat hij het niet goed deed, dat hij het gevoel kreeg dat het 'moeten' wordt. Iets wat hij dus al heel erg had overgehouden aan zijn vorige relatie.



Gisteravond in bed kon ik het niet langer voor me houden. Het is zo frustrerend om in bed te gaan liggen en dat ik wel wil, maar geen idee heeft of hij wil....

In het begin was het nog een redelijk goed gesprek. Hij heeft aangegeven dat hij het vervelend vindt dat wanneer we samen gaan slapen de 'seksvraag' in de lucht hangt. Hij heeft aangegeven seks niet belangrijk te vinden. Ik heb aangegeven dat ik de intimiteit mis, dat ik er onzeker van word en dat het voor mij wel belangrijk is. Dat ik graag meer duidelijkheid wil, dat ik meer respons wil in bed. Blijkbaar heb ik teveel negatieve dingen aangegeven, want op een gegeven moment werd hij boos en zei dat ik niet moest overdrijven. Ik werd daarop verdrietig, het laatste wat ik wilde was ruzie hierom.

Ik heb huilend gezegd dat ik er niet over had moeten beginnen en dat dus ook nooit meer zou doen, omdat ik hier geen ruzie om wilde. Ik ben even een sigaret gaan roken in de huiskamer om tot rust te komen en terug naar bed gegaan. Daar is er niks meer over gezegd.



En nu? Nu is het inderdaad volgens mij nog veel beladener geworden. Gisteren heb ik me voorgenomen om de komende weken geen initiatief meer in seks te nemen, misschien wordt hij daar door geprikkeld. Het is namelijk zo dat voor dat we 'officieel' iets hadden en toen het een paar weken uit is geweest (andere reden) hij wel ontzettend veel zin in seks had en veel initiatief nam. Hij geeft daar zelf over aan dat het toen 'niet mocht' en dat dat het spannend maakt... Blijkbaar hoeft hij me niet meer te veroveren..

Ik heb trouwens al heel veel geprobeerd, lingerie, onverwachts, enz, allemaal dingen om het spannend te maken. Dat lukt dat ook meestal wel, maar als het alleen maar daar vandaan moet komen...... na een tijdje heb ik daar ook geen zin meer in...



Hoe moet het nu verder? Wat moet ik doen?



Sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden....
Alle reacties Link kopieren
Na een tijdje stilte wil ik toch even laten weten dat het al een stuk beter gaat. Ik heb op een grappige manier aangekaart dat hij misschien beter niet 's ochtends kan masturberen als hij 's avonds bij mij komt slapen, en dit had hij zelf ook al bedacht :D.

Ook heb ik geen initiatief meer genomen, en hij al wel een aantal keer. Dan duurt het wel heel lang voordat we van knuffelen naar iets meer over gaan, normaal gesproken pak ik dan heel snel het initiatief over, maar hij doet er wat langer over om die stap te zetten denk ik. Maar dat vind ik niet erg. Soms is het wel moeilijk om me in te houden, vooral als er dan uiteindelijk toch niks gebeurd terwijl ik eigenlijk wel het gevoel heb dat hij zou willen, maar goed dat is ook niet erg.



Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar ik voel me in ieder geval een stuk beter!
Alle reacties Link kopieren
Toppie, little summer.

Hiermee gaat de druk er steeds meer vanaf en stijgt het plezier.

Leuk dat je het even terugmeld ook.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, summer! Ik hoop van harte dat het allemaal goed komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven