Lijf & Lijn alle pijlers

creme de la mere

20-07-2007 16:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft ervaring met het gebruik van Creme de la Mere. werk het echt goed. Het schint namelijk nogal duur te zijn en waar is het te koop ???



creets
Het onderwerp is hier al vaak genoeg geweest. Creme de la Mer is een hele dure, overhypte soort vaseline waar eigenlijk niks bijzonders in zit. Het is het hoge prijskaartje niet waard. Lees het volgende eens. Komt van een site af waar ze de zin en vooral ook onzin van cosmetica onderzoeken



La Mer

The original Creme de la Mer was launched by Estee Lauder as a miracle product for wrinkles based on research from Max Huber, a NASA scientist. How does space technology relate to wrinkles? Well, it doesn't. Huber at one time suffered severe burns in an accident and then, according to the Max Huber Laboratories, it took 12 years and 6,000 experiments to come up with the cream, "which he made through an arcane and lengthy process." That was over 30 years ago. Of course, given that none of this self-experimentation was ever documented, there is no way to know what Huber was using before or what else could have produced whatever results he was so happy about.



It turns out that Creme de la Mer was, and still is, almost exclusively water, thickening agents, and some algae. But this miracle product wasn't enough, at least not for the Lauder company, which was selling a lot of product and clearly understood that, in the world of skin care, if one product sounds good women will buy other unrelated products that carry the same name. With the new assortment of La Mer products, Estee Lauder has added a new range of hocus-pocus ingredients to the continuing list of concoctions that were never in Huber's original formula; so much for that mythic story having any real credibility.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Creetsje,



Ik vind La mer wel hartstikke fijn,mijn huid heeft er veel baat bij,ik heb een paar keer een behandeling ermee gehad en mijn huid straalde als nooit tevoren,de hele dag zag mijn gezicht er fantastisch uit,ikzelf koop het bij Douglas,en ik heb een set op Schiphol gekocht,dus mocht je toevallig op vakantie gaan dan kun je op schiphol eens een klein potje van 30 ml proberen en dan met bijna 20% korting,dat is het proberen wel waard,vind ik,dan weet je gelijk of het wat voor jou is,misschien vidn jij het wel niks! Ik in ieder geval wel!
Omdat ik een tijd terug een workshop La Mer gevolgd heb en het relatief goedkoop kon aanschaffen, heb ik ook maar eens een pot aangeschaft. Het is best fijn spul maar het geld bij lange na niet waard. Ik heb een probleemloze huid en of ik nu La Mer of wat anders gebruik, ik merk geen verschil. Het is te koop bij Douglas maar ik zou het geld maar in mijn zak houden als ik jou was en een goedkoper merk aanschaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven