hebben jullie wel eens iets bij tell sell gekocht?

11-09-2007 22:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
En was je er achteraf blij mee? Als ik soms zie wat aangeprezen wordt, kan ik altijd helemaal koopziek voor de tv zitten. Zo'n enorm handig multifunctioneel hakding, waarmee je kunt pureren, blenden en noem maar op.



Heb echter nog nooit wat gekocht. De iets te enthousiaste manier van presenteren staat me zo tegen dat ik er niets van wil kopen.



Mijn stiefmoeder heeft zo'n steamblaster (ofzo). Ze is er reuze blij mee en het schijnt ook nog goed te werken.



Heeft iemand van jullie ook die slakkenrommel gekocht? Werkte het?



(Jaja, zit tijdelijk even thuis overdag. Hahaha, wat een vreselijke televisie is er overdag)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog 3 liter quick and brite staan

Wat een troep zeg,had jaren geleden een ex die overdag niks te doen had en lekkker ging bestellen
Alle reacties Link kopieren
Superstar,



Ik was daar al bang voor en daarom heb ik er nooit iets besteld.





Maar nu zou ik toch bijna voor de bijl gegaan zijn met dat kalende ding , meer voor mijn man omdat die zoooo graag weer meer haren zou willen.
Alle reacties Link kopieren
quote:megapixel schreef op 06 februari 2009 @ 12:37:

Superstar,



Ik was daar al bang voor en daarom heb ik er nooit iets besteld.





Maar nu zou ik toch bijna voor de bijl gegaan zijn met dat kalende ding , meer voor mijn man omdat die zoooo graag weer meer haren zou willen.



Helaas zal dat niet gaan lukken o en haargroeimiddeltjes van de kapper helpen ook niet.

Mijn ex heeft zich ook eens voor ¤100,- aan troep laten aansmeren bij de kapper maar helaas heeft hij er geen weelderige krullenbos aan overgehouden.
Alle reacties Link kopieren
als je man rookt, dan kan hij maar beter daar mee stoppen. Dan houdt ie het haar wat hij nog heeft en het scheelt geld. voor tellsell aankopen bijvoorbeeld
Alle reacties Link kopieren
quote:mormeltje schreef op 06 februari 2009 @ 11:23:

Ik heb nog 3 liter quick and brite staan

Wat een troep zeg,had jaren geleden een ex die overdag niks te doen had en lekkker ging bestellen Ik heb dat een keer voor een euro of 3 bij de Aktion gekocht, maar het maakt redelijk goed schoon vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit wat gekocht, heb eigenlijk nooit tv aan overdag, tenzij ik ziek ben, en dan verbaas ik me erover dat ze 8 x of meer hetzelfde vertellen. Alsof ze denken dat er alleen maar idioten naar hun kijken,......nah ja, misschien is dat ook wel zo.
Alle reacties Link kopieren
Heeft niemand hier dan de nicer dicer? Lijkt me echt ideaal stiekem namelijk
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb de Nicer Dicer. Bij de supermarkt gekocht (in het buitenland) voor ¤8,-. Origineel, met boekje en alles.

Het werkt voor geen meter. De 'mesbladen' in dat raster zijn geen messen namelijk, maar gewoon metaal zonder snijrand. Hoe ze in vredesnaam dus die uien snijden op tv snap ik niet, want tenzij je plakken van maximaal 1cm dik snijdt, kom je er niet doorheen. En als je een ui dan toch in plakken moet snijden om hem te kunnen nicerdiceren, kun je net zo goed even doorsnijden op de snijplank. Je jankt er niet minder om bij het schillen/snijden! Tomaten worden ook prut, niks geen blokjes.

Ik heb hem aan een vriendin gegeven die hem toch wilde proberen, maar zij is er na gebruik ook niet enthousiast over.
Alle reacties Link kopieren
Maar er zijn dus toch mensen die waaaanzinnig enthousiast zijn over de Shark Steam Blaster...? *Wil het nog niet onder ogen zien, tegen beter weten in*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven