Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden (in showbizzland)

04-02-2006 21:09 3136 berichten
Alle reacties Link kopieren
mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik las van de week dat madonna een ander heeft en dat haar huwelijk opspringen staat.



Maar ja...zou't echt waar zijn?
Alle reacties Link kopieren
Erg verrassend vond ik dat Ritchie Sambora en Heather Locklear uit elkaar gaan:o
Alle reacties Link kopieren


mss dat het in navolging van het "zwanger in showbizzland" topic, en het onflatteuze foto topic, wel aardig is om een nieuw topic te hebben met alle relationele roddels van onze sterren?



zo las ik net in de krant dat lance armstrong en sheryl crow uit elkaar gaan.
Huuhhh? die gingen toch trouwen etc??
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - Twee werelden die toch niet bij elkaar pasten. De extraverte presentatrice Sylvana (34) die alles met iedereen wil delen en zakenman Frank van Hoorn die een hekel heeft aan de schijnwerpers... Dat moet bijna wel de reden zijn van de scheiding. Na drie jaar huwelijk zet het stel er voor de buitenwereld plotseling een punt achter. En dat terwijl Sylvana stellig was: "Ik ga ervan uit dat ik met Frank ben getrouwd voor het leven..."



Alle reacties Link kopieren


hoihoi

Jessica Simpson
 en Nick Lachey gaan scheiden



hebben jullie enig idee waarom??
Alle reacties Link kopieren
hoihoi

Jessica Simpson
 en Nick Lachey gaan scheiden



hebben jullie enig idee waarom??
Ben jij net ontwaakt uit je winterslaap ofzo?:P
Alle reacties Link kopieren
Jan smit en zijn vriendin zijn uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Heather Locklear en Richie Sambora gaan ook scheiden.
Alle reacties Link kopieren
Liesbeth Kamerling (29) kondigt haar tweede echtscheiding aan!

Liesbeth Kamerling houdt blijkbaar wel van een trouwpartij en het daarbij behorende feestje... Want de actrice, die na een mislukt horeaca-avontuur met echtgenoot nummer 2 Frans Pahlplatz, nu weer even te zien is als Daantje in Goede Tijden, Slechte Tijden, lijkt op het punt te staan om weer te gaan scheiden! "Het is maar een bedenksel dat je altijd bij elkaar moet blijven. Pinguinparen blijven ook maar een seizoen samen. Misschien is dat voor mensen ook wel goed. De ware bestaat alleen op het moment dat je het zo ervaart."

En die ware lijkt voor Liesbeth Kamerling niet langer de vader van haar baby Valentijn te zijn, want na het mislukte horeca-avontuur lijkt de liefde tussen Liesbeth en Frans danig bekoeld onder de altijd schijnende zon van Bonaire. De droom van Liesbeth en Frans om op het tropische Bonaire een restaurant te gaan runnen spatte al snel uiteen bij gebrek aan klandizie. Bovedien bleek het horecabestaan een stuk zwaarder dan het duo vorig jaar toen zij vertrokken had ingeschat.



Geen klanten en dag en nacht werken bleek te veel van het goede voor de relatie tussen Liesbeth en Frans. Al snel deden op het eiland waar iedereen iedereen kent roddels over hun spaaklopende relatie de ronde. Kamerling zelf gaf in een vraaggesprek ook toe dat het horeca-avontuur op een fiasco was uitgelopen. "Het is niet geworden wat wij ervan hadden verwacht, en achteraf zijn niet geschikt voor dit werk."



Nu zij weer terug in Nederland is en voor even weer als Daantje is teruggekeerd in GTST lijkt Liesbeth Kamerling er ook achter te zijn gekomen dat niet alleen de horeca niets voor haar is, maar dat ook tweede echtgenoot Frans (Liesbeth was eerder gehuwd met Bas Frenkel Frank, red) niet de ware voor haar is. "Mijn leven, zijn leven, ziet er over een jaar heel anders uit. Dan kunnen we wel niet meer de ware voor elkaar zijn. Ik word heel verveeld als ik iets te lang doe. Een relatie heeft bij mij nooit lager dan drie jaar geduurd."



En die periode van drie jaar is nu bijna voorbij!



Liesbeth Kamerling lijkt, net als broer Antonie, liever te kiezen voor een vrije relatie waarbij ze niet gebonden is aan een liefde... "Als je van iemand houdt, moet je iemand alles gunnen en zijn of haar fouten accepteren. waarom ben je jaloers? Dat is nooit uit liefde voor een nader. Ik begrijp ineens niet meer waarom mensen die van elkaar houden, een relatie aangaan. Dat doen ze eigenlijk alleen maar om de ander te bezitten, het is een beperking. je moet juist niet worden geremd, dat vind ik zonde. Ik heb het ook met mijn vriendje besproken en die begrijpt het wel. Nu zo'n gesprek ben je gelijk losser en ga je wat meer je eigen dingen doen."
Alle reacties Link kopieren
Bobby brown en Whitney Houston zouden ook gaan scheiden.

Net als Rob de Nijs en Belinda Meuldijk.
Alle reacties Link kopieren
Madonna gaat scheiden?? Mwaaaa, ik vind die Guy Ritchie best een heel lekker ding!!! Denken jullie dat ik een kans maak??Ik ben iig jonger dan Madonna whahaha.
Alle reacties Link kopieren
Angelina Jolie wil niet trouwenUitgegeven: 5 februari 2006 10:23AMSTERDAM - Angelina Jolie wil niet trouwen met Brad Pitt. De actrice, die al twee keer getrouwd is geweest, benadrukt dat ze niet voor een derde keer in het huwelijksbootje wil stappen.In een interview met de Amerikaanse tabloid Globes Leon Wagener zegt Jolie: "Wij zullen nooit gaan trouwen. Brad heeft zojuist een scheiding achter de rug, ik ben twee keer gescheiden, dus we denken niet na over het huwelijk.Jolie verwacht later dit jaar een kind van Pitt. De 42-jarige acteur en de 30-jarige actrice hebben zelf nog geen kind. Angelina heeft wel twee kinderen geadopteerd, de 4-jarige Maddox uit Cambodja en de één jaar oude Zahara uit Ethiopië.Brad ondernam eerder stappen om de twee kinderen mede te adopteren en hun achternamen te laten veranderen in Jolie-Pitt.
Alle reacties Link kopieren
Lance Armstrong en Sheryl Crow zijn ook uit elkaar. Hun geplande huwelijk gaat dus niet door.
Alle reacties Link kopieren
Jan smit en zijn vriendin zijn uit elkaar.
Da's nou het enige echte trieste bericht wat hier tussen zit.
Alle reacties Link kopieren
ja ik weet het is oud nieuw , maar ik wist niet waarom ze uit elkaar gaan

Alle reacties Link kopieren
Sneu is het he?
Alle reacties Link kopieren
Het is idd sneu, vooral voor haar. Zij is heel verdrietig. Jan ook wel, maar die heeft het erg druk en kan lekker doorgaan. Met Jan komt het wel weer goed. Maar het is zeker heel sneu.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen ze er nog over praten??

En, was het een Volendams meisje? Ik hoorde hem een keer in een interview zeggen dat hij alleen een Volendams meisje wilde. Misschien was het 'import' en is het daarom fout gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, beetje blond. Las net dat momo dat al eerder heeft geschreven.
Alle reacties Link kopieren
ja ik weet het is oud nieuw , maar ik wist niet waarom ze uit elkaar gaan







Het klikte niet meer geloof ik, maar ze gingen goed uit mekaar.

En met wie gaat zij nu ook alweer....ben z'n naam kwijt.
Alle reacties Link kopieren


Misschien kunnen ze er nog over praten??

En, was het een Volendams meisje? Ik hoorde hem een keer in een interview zeggen dat hij alleen een Volendams meisje wilde. Misschien was het 'import' en is het daarom fout gelopen.
Tuurlijk was het een Volendams meisje.

Neem aan dat het over die Anne gaat, maar na haar heeft hij echt niet stil gezeten hoor!

Meiden zijn helemaal leip van hem.
Alle reacties Link kopieren
Patty Brard is ten huwelijk gevraagd door haar vriend Anton. Wanneer het huwelijk is weten ze niet, eerst moet haar huis worden verkocht.
Alle reacties Link kopieren
Ja steph, hoorde het ook net bij boulevard! Maar wie is die Anton???
Alle reacties Link kopieren
geeft niet hoor, zoefie.krijg trouwens spontaan het liedje anton aus tirol in mijn hoofd... *yikes*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven