Wat te doen na eerste leuke date?

18-02-2009 13:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
oh, voel me zo'n onzekere muts. Het verhaal in het kort:



Na lange tijd van foute mannen en single zijn, toch maar vorige week de stap gezet om via een online dating site een blind date af te spreken. En dat pakte heel goed uit, het was een ontzettend aardige man en we hadden beiden een klik. Hij heeft me thuis gebracht en de dag erna was er sms verkeer.

Na het weekend was ik jarig en heb hem uitgenodigd om iets te komen drinken - geen reactie, maar ik kreeg 's avonds wel een email met zijn felicitaties en kisses allover (ik heb nog een berichtje teruggestuurd om hem te bedanken).



En nu hoor ik eigenlijk helemaal niets meer - ik weet het is nog maar 5 dagen na de date maar weet niet goed hoe ik dit nu aan moet pakken. Wil hem niet het gevoel geven te willen pushen of zo, maar ik kan eigenlijk niet wachten om weer met hem af te spreken. Word een beetje moe van mezelf. Help what to do?
Dus je hebt in afgelopen weekend met hem gedate, na het weekend contact gehad vanwege je verjaardag, en het is nu 5 dagen na de date. De date was dus afgelopen zaterdag.



Als je graag met hem wilt afspreken dan gooi je toch een balletje op bij hem daarover. Hou het een beetje luchtig in het begin, humor enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vl43inder,

Je samenvatting klopt.

Had zelf ook in gedachten om zelf een balletje op te gooien maar ja, dan zegt weer een vriendin dat ik dat nou juist niet moet doen, dat hij initiatief moet tonen en achter MIJ aan moet komen. Maar ja, geduld is niet een van mijn sterkste eigenschappen ben ik bang. Weet ook dat hij het best druk heeft met zijn werk, studie (en heeft ook een dochter). Daarom wil ik ook niet pushen. Dilemma, dilemma.
Goed kans dat ie geen trek had om in een huis vol verjaardagsvisite te belanden. Vraag 'm of ie zin heeft om op 'n andere dag iets met z'n 2 af te spreken.
Als geduld niet een van je sterkste kanten is en je bent zelf een initiatiefrijk persoon dan zou ik gewoon wel initiatief nemen. En ook bellen ipv smsen. Bij sms-en blijf je soms vrij lang hangen in de ik-weet-niet-wat-ie-voelt modus.



Als ie geinteresseerd is dan zal hij dat wel leuk vinden hoor (mannen zijn net mensen). Zeker als je het een beetje luchtig brengt. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: "Heb voor mijn verjaardag een bioscoopbon gekregen, zin om een filmpje te pakken?" En dan niet gelijk een tijd erbij, laat hem dat dan bepalen.
Ik zeg: Vreemd! Als hij écht in je geïnteresseerd was had hij:



Allang wat van zich laten horen

Had hij na je uitnodiging gereageerd om te zeggen dat hij niet zou komen op je verjaardag.



Smoesjes zoals: druk, druk, druk....geen tijd...etc. etc. is bullshit. Tijd maak je gewoon als het interessant is, althans....zo werkt het bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Elninjoo, ja je hebt miscchien ook wel gelijk.



Vl43inder, ga het maar proberen. Vind het doodeng eerlijk gezegd. Normaal gesproken ben ik bijdehand en heb ik een grote mond, nu sta ik letterlijk met een mond vol tanden.
Alle reacties Link kopieren
Xander68, ook jij hebt een punt. Pff en dat maakt me zo aan het twijfelen.



Moet ik hem melden dat dit mijn laatste poging wordt om wat af te spreken, of is dat nou juist weer een beetje veel van het goede.

Wil gewoon van de onzekerheid af en weten wat ie nou wil (hij heeft immers gezegd en gemaild me erg leuk te vinden maar ja doe dan ook wat).
Ik denk dat ultimatums stellen 5 dagen niet handig is als je iets met 'm wil beginnen.



Ja, ik snap gerust wel dat je 'm niet zomaar durft te bellen, maar de keerzijde van dat niet doen is wachten en je onzeker voelen. Dat is nou eenmaal zo.



Als je iets van 'm wil weten dan moet je het vragen he. Feit dat hij nog niets heeft laten horen is in mijn ogen geen positief teken nee, maar het hoeft ook niet per se negatief te zijn. Er is maar 1 manier om daar achter snel te komen.
Een sms naar hem kan geen kwaad hoor.....ik zou het juist leuk vinden als ik iemand leuk vind! Dus trek de stoute schoenen aan, en sms hem voor een nieuwe afspraak/date.



Mocht ie niet reageren of zich afstandelijk opstellen: Dan weet jij genoeg....



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Als hij jou zo leuk vind, laat hij wel wat horen, ben het compleet eens met Xander!

En tijd maak je voor iemand die je leuk vind, wat is nu 1 minuut!
Alle reacties Link kopieren
Nou sms heb ik verstuurd. Nu maar afwachten dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd...
Alle reacties Link kopieren
Eensch met Xander68.
Alle reacties Link kopieren
Nou pop1980, kan wel janken, hij reageerde bijna meteen, dat hij graag wat vrijdag wil afspreken, hebben we dus nu ook gedaan. OHHHHH ik ben nu in de rondte aan het fladderen.
quote:Mrspont schreef op 18 februari 2009 @ 14:49:

Nou pop1980, kan wel janken, hij reageerde bijna meteen, dat hij graag wat vrijdag wil afspreken, hebben we dus nu ook gedaan. OHHHHH ik ben nu in de rondte aan het fladderen.YES!!!!! You go girl! Echt leuk voor je. Veel plezier he!
Alle reacties Link kopieren
Na je eerste zin dacht ik dat ie niet wilde afspreken, maar wel dus!! Fijn! Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal voor de support
Alle reacties Link kopieren
Leuk joh! Veel plezier vrijdag!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
WELL DONE!.. 1-0 voor de initiatief nemende vrouw ..



Heel veel plezier vrijdag! ...
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, en je hebt toch een paar dagen gewacht met hem uit vragen ik denk dat dat precies goed was.

Dat hij niet op je verjaardag kwam snap ik, zou ik ook niet doen na een eerste date.....

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen we toch onzeker zijn! Ik heb net een topic geopend met Is hij in to me?

Misschien willen wij te snel, mijn date voelde ook goed, hem zaterdag gezien en tot op heden niks vernomen, ik zit dus met het zelfde gevoel hahahha....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven