Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Eten

Wat maken jullie voor een grote groep mensen

1. Ik krijg 30 man te eten. Wat maken jullie voor zo'n grote groep? Hebben jullie ideen voor mij?
Log nu in om te reageren
  1. Rijstsalade. Grote pan met soep en broodjes. Punch.
  2. Maaltijdsoep (Dikke Goulashsoep, erwtensoep enz)
  3. Rijst met een paar verschillende wokgerechten.
    2 met groente en 2 met vlees.

Soep met stokbrood en kruidenboter en verschillende salades.

Stamppotten buffet.
  4. 3 grote salades vlees/vis/vegetarisch, soep erbij, brood erbij, misschien nog een stokje sate.
  5. Een grote pan goulash, hachee of kip-champignong-roomsaus (of alledrie) en dan met broodjes.
  6. Ik zou friet gaan halen met toebehoren X-D
  7. Een flinke pan soep met broodjes, misschien nog een pan gehaktballetjes in saus, of een salade.
  8. Nasigoreng met sate, atjar, kroepoek.
  9. meestal pasta

maar een rijsttafel doet het ook altijd leuk

en taco's waren ook een groot succes.

Maar pasta is het makkelijkst, goedkoopst en gezondst. En iedereen lust het :)
  10. Heb je al bij de index gekeken? Volgens mij zijn er al meerdere topics geweest over grote groepen eters.

Zelf zou ik een rijsttafel maken inderdaad. Of een grote pan soep (of twee verschillende soepen) met lekkere broodjes. Paar hartige taarten erbij. Of een stamppot buffet met 3 verschillende stamppoten en wat vlees.
  11. Pastasalades en gehaktbrood met broodjes.
  12. -
    Sinas wijzigde dit bericht op 27-04-2013 22:03 met 100%
  13. 30 mensen?!
    Ik kan amper voor 4 mensen fatsoenlijk koken!
    Ik ga voor de afhaal chinees :rolling:
  14. Heb je zulke grote pannen dan?

Ik zou gaan voor rijst (geen snelkookrijst, want dan heb je gelijk een pap ipv rijst) met verschillende vlees- en groente gerechten/sausen en salades. 3 gerechten en 2 salades moeten voldoende zijn.

Let op vega's en allergieen...heel irritant altijd (want ik eet alles :)) vooral als je een onmogelijke combi aan allergieen hebt. Daarom heb je ook 3 sausen nodig...
  15. Ik zou voor een landthema gaan.

Dus bijv. Italiaans; italiaanse tomatensoep met stokbrood, koude pasta salade, lasagne, macaroni, pizza. Italiaanse salade, olijven, enz. Dat soort dingetjes, van alles wat.

Of bijv. chinees/indisch; mini loempia's, nasi goreng, bami, foo yong hai, koe loe yuk of babi pangang, gebakken banaan, kroepoek, of wat ook heel lekker is, gekruide eieren in sambal-tomatensaus (sambal goreng telor) of frikandel goreng (indische gehaktballetje met mie en boontjes), sate, atjar enz. Ik heb wel makkelijke en snelle recepten ervoor.
    Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
  16. ik zou lekker chinees halen..
  17. Chinees halen? Kost je een godsvermogen voor 30 man...
  18. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

19. Mexicaans thema;

Mexicaanse tomatensoep, Mexicaanse kip (heel makelijk rijst recept en heel lekker), tortilla's, of een mini buffet dat mensen zelf tortilla's kunnen maken, weet je iig dat iedereen wel iets lust, vegetarisch of niet. Mexicaanse quedille's, of een Mexicaanse taart (tortilla taart), Mexicaanse salade. Guacamole, salsasaus, nachos. enz. (nagerecht een Mexicaanse chocoladetaart)
    http://i576.photobucket.com/albums/ss210/mylenevalerie/p1010014.jpg

Hier heb ik ook makkelijke recepten voor.
    mylenevalerie wijzigde dit bericht op 23-02-2009 12:19 met 28%
    Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Log nu in om te reageren