Flirten: welke signalen geef je ?

07-05-2007 19:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nav het topic over vrouwen die mannen afmatten: daarin kwam ter sprake dat vrouwen subtiele signalen afgeven dat ze wel openstaan voor een verdergaande toenadering.  Helaas zijn mannen niet altijd en niet allemaal even goed in het oppikken van subtiele signalen

(understatement of the year ?).



Lieve viva meiden; help ons kerels eens een handje en zet eens op een rijtje wat de signalen zijn waarop een man moet letten ?  Zowel positief als negatief ?
   Hoe moedig jij nonverbaal een vent aan en wat doe je als je hoopt dat hij opzout ?
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe flirten mannen? Heb een collega die altijd erg enthousiast reageert, op het overdrevene af soms. De laatste paar keren dat ik hem zag, gaf ie me  ter begroeting telkens een duwtje, een por. Vond het wat onbeholpen en vroeg me later af of dat geen onhandige flirtpoging van zijn kant was.Nou, of het is boer Harms in eigen persoon , of het is een vriendschappelijk joviaal gebaar....... IK zou er niks flirterigs achterzoeken in ieder geval.



(
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
mmm, vroeger was ie echt boer, zlat dat zijn...:D
Alle reacties Link kopieren


Mijn ogen ..die verklappen alles ....

(En dan bedoel ik wel mijn OGEN en niet zoals laatst een malloot zei ..wat heb je mooie ogen ..terwijl hij ondertussen  ergens anders naar keek)

DIe was misschien gefascineerd door je .. eehhhh .... stembanden ?
Een boek terugvragen wat je nooit hebt uitgeleend... ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven