Gezondheid alle pijlers

bilpijn?

23-02-2009 16:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben 2 weken geleden door nm rug gegaan, en het is al wat aan het opknappen, alleen heb ik nu ineens erge last van mn billen. Het voelt erg geiriteerd, zelfs zitten doet pijn.

heb van de huisarts dyclofenac gekregen en ik moet rustig aan doen. En dat doe ik ook. Maar nu ineens die bil/stuit pijn. Wie weet wat dit is? iscias?
Alle reacties Link kopieren
Wat is het voor pijn..... Straalt het uit?
Alle reacties Link kopieren
zit het maar aan een kant? Dan kan het je SI gewricht zijn, lastig te diagnosticeren maar wel een gemene pijn.
Alle reacties Link kopieren
zit voornamelijk aan de linkerkant naast de bilnaad. Ik heb wel eens gehoord dat ik instabiel SI gewricht heb.
Alle reacties Link kopieren
Mja mja, ik had een paar weken geleden ook erge rugpijn (onderaan zowat naast stuitje) en bij mij is de remedie: naar de manueel therapeut (kraken) want mijn gewrichten gaan makkelijk vastzitten (hum omdat ik te weinig beweeg). Ik kreeg op een gegeven moment ook pijn in mijn bil. Maar ik weet trouwens niet of kraken goed is als je een instabiel gewricht hebt, dat kun je natuurlijk telefonisch informeren voordat je erheen gaat.

Ik ben blij dat ik heb uitgevonden dat kraken mij helpt. In mijn schouder of nek helpt het direct, maar onderin de rug (heupen, stuitje) kan het wel meteen de pijn verminderen, maar het heeft zeker nog twee weken pijn gedaan, het werd heel langzaam minder. Uiteindelijk is het wel helemaal weg en daar ben ik erg blij om! Rugpijn is zeer vervelend en vermoeiend.

Succes meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven